Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: آمادگی خود را برای همکاری با دولتمردان در راستای توسعه و آبادانی کردستان اعلام می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سردار سید صادق حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی، باهنر و شهدای والامقام دولت و تبریک هفته دولت و روز کارمند به همه دولتمردان، مدیران خدمتگزار و کارمندان استان اظهار داشت: هفته دولت، فرصتی برای مرور داشته‌‌های گران‌ بهای دولت شهید رجایی و باهنر و پویش و کوشش برای رسیدن به یک مجموعه‌ عدالت‌‌محور، متعهد و متدین با خدمت خالصانه به خلق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه خدمت به خلق، خدمت به خداست؛ گفت: شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی و خدمات شایانی به همه مردم به‌ویژه محرومان ارائه دهند، درس بزرگی که این شهیدان بزرگوار به تاریخ و ملت دادند این بود که دولتمردان ایران اسلامی هیچ‌‌گاه از ملت فاصله نداشته و همواره در کنار مردم بودند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تاکید بر اینکه بی‌شک وحدت مردم و دولت اسلامی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: چه نیکوست که دولتمردان و خدمتگزاران برای ادامه راه شهیدان والامقام و ساختن ایرانی آباد و آزاد، هم‌ پیمان شوند و در سال جهش تولید، قدم‌های موثری در جهت تحقق این شعار و عمل به منویات معظم‌له در بیانیه گام دوم انقلاب بردارند کمااینکه یقیناً تلاش‌های ارزشمندی هم در این راستا صورت گرفته است.

2 هزار میلیاردتومان برای پروژه‌های عمرانی کردستان هزینه می‌شود320 پروژه عمرانی استان کردستان در هفته دولت افتتاح می‌شود

وی افزود: باید همه با هم در شرایط اقتصادی کنونی، با «کمک و همدلی» در کنار دولت و برای حفظ امید و نشاط جامعه تلاش کرده تا از این شرایط سخت کرونایی و تحریم‌های ظالمانه عبور کنیم.

سردار حسینی بیان کرد: امیدواریم با تلاش‌ و کوشش شبانه‌روزی مدیران دلسوز، اقدامات شایسته‌ای در جهت رفع مشکلات اقتصادی و حل معضل بیکاری جوانان، صورت گیرد و ما نیز آمادگی خود را برای همکاری با دولتمردان در راستای توسعه و آبادانی کردستان اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/486/ ت

R7848/P/S6,66/CT12 بیشتر بخوانید... ۱۰۲ پروژه زیرساختی و اقتصادی ری در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود ۲۱۱ پروژه با اعتبار ۵ هزار و ۳۷۶ میلیارد ریال هفته دولت در قم افتتاح می‌شود ۲۵۴ طرح گازرسانی در هفته دولت در فارس افتتاح می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۱۰۲ پروژه زیرساختی و اقتصادی ری در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود ۲۱۱ پروژه با اعتبار ۵ هزار و ۳۷۶ میلیارد ریال هفته دولت در قم افتتاح می‌شود ۲۵۴ طرح گازرسانی در هفته دولت در فارس افتتاح می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۲ روایت عضو هیئت رئیسه مجلس از تلاش نمایندگان برای بهبود وضع اقتصادی مردم / برای بهبود معیشت ‌تا پاسی از شب در مجلس حضور داریم ۳ طرح ویژه مجلس برای تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر / کارت اعتباری برای خرید ۲۰ قلم کالا‌ در اختیار ۷ دهک قرار‌ می‌گیرد ۴ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۵ عضو کمیسیون حقوقی مجلس: فعل و انفعالات بازار بورس قابل اعتماد نیست ۶ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید ۷ ناگفته‌هایی از فرمانده افسانه‌ای گردان ۱۵۴ حضرت علی اکبر(ع) / چه کسی تنگه احد را برای اسلام حفظ کرد؟ ۸ سناریوی ‌قطعی آب این بار به پیربلوط رسید/ اظهار‌نظرهای متناقض مسئولان در‌باره رفع مشکل مهمترین اخبار استانها گزارش| مرثیه‌ای برای بزرگ‌ترین کارخانه تولید تجهیزات مخابراتی ایران / خصوصی‌سازی که به تعطیلی کارخانه انجامید مقاومت برخی مدیران در برابر قانون منع به کارگیری بازنشستگان / در برخی ‌دستگاه‌ها ‌۵۰۰ ‌بازنشسته مشغول به کار‌ند استاندار خراسان شمالی: قصد تخریب بیمارستان امام رضا (ع) را نداریم / منتقدان "بی خبر" هستند + فیلم نفت‌خیزترین منطقه ایران در حسرت "آب" / لوله انتقال آب به روستاهای ‌رامشیر شکسته شد + فیلم مهمترین اخبار تسنیم سیدحسن نصرالله: وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم حزب‌الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد عراق| هشدار درباره عواقب عدم‌اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی لاوروف: تلاش‌های ضدایرانی آمریکا به رسوایی جدی در شورای امنیت می‌انجامد نامه "حاجی‌بابایی" به "زنگنه" و "دژپسند" درباره فروش سلف نفتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افتتاح می شود هفته دولت هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: امروزه چند مؤلفه در توسعه جامعه و پیشبرد اهداف مؤثر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: امنیت کشور، امنیت زندگی مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان منجر به توسعه جامعه می‌شود و باید مسؤولان این موارد را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه امروز مردم در سرنوشت جامعه اثرگذارند، افزود: شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» نیاز به همراهی مردم دارد و مردم باید در این زمینه همراه مسؤولان باشند.

امام جمعه سنندج همچنین به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و مردم غزه اشاره کرد و گفت: تمامی اقدامات رژیم غاصب با به شهادت رساندن ۳۴ هزار و ۱۸۳ نفر در زمان ۲۰۰ روز شهید و زخمی کردن تعداد زیادی مردم، زن و کودک، کادر درمانی خوی وحشیگری و حیوانی آنها را نشان می‌دهد.

ماموستا رستمی همچنین ویران شدن مساجد، بیمارستان، بهداشت و مسکن در غزه را از دیگر اقدامات وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیست برشمرد و بیان کرد: تمامی اقدامات این رژیم علیه مردم فلسطین و غزه محکوم است و سازمان ملل نیز باید سکوت خود را بشکند و به حمایت از این مردم مظلوم بپردازد.

وی از دین مبین اسلام به عنوان کامل‌ترین دین نام برد و گفت: خداوند حافظ دین اسلام بوده و هیچ دشمنی نمی‌تواند آن را از بین ببرد و روزی ریشه‌های ظلم خشک می‌شود.

امام جمعه سنندج با تبریک هفته کار و کارگر، تصریح کرد: کارگران تلاشگران به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید هستند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: پیامبر مکرم اسلام در مورد کارگران می‌فرمایند، قبل از خشک شدن عرق کارگران حق و حقوق‌شان را پرداخت کنید، و این توجه پیامبر مکرم اسلام به افرادی که نقش مهمی در به حرکت درآوردن چرخ‌های توسعه و تولید دارند نشان از جایگاه ویژه است.

کد خبر 6089037

دیگر خبرها

  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند