Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، این فینال باید در استانبول ترکیه برگزار می شد اما ویروس کرونا همه چیز را تحت الشاع قرادارد و حتی نحو برگزاری بازی‌ها بعد از سال‌ها  دستخوش تغییر شد. شاید اگر بازی‌ها به صور رفت و برگشت و غیرمتمرکز برگزار می شد اکنون شاهد حضور تیم های دیگری در فینال بودیم. اما اکنون مهمترین رویداد ورزشی سال قراراست امشب برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بایرن مونیخ با ۵ عنوان قهرمانی در این جام در سال های ۱۹۷۴، ۷۵، ۷۶، ۲۰۰۱، ۲۰۱۳ سابقه درخشانی در این جام دارد. در آنسوی میدان فرانسوی ها تنها یکبار در سال ۹۳ با المپیک مارسی فاتح جام باشگاه های اروپا با فرمت قدیم شده اند.

پاری سن ژرمن در سال های اخیر با حمایت مالک قطری اش  و خرید بازیکنان سرشناس در سطح اول فوتبال اروپا قراردارد و همواره در لیگ قهرمانان اروپا تا مراحل حذفی صعود می کند. بزرگترین دغدغه فرانسوی ها در بازی امشب غیبت احتمالی سنگربان این تیم کیلیو ناواس برزیلی است که از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت است. توخل امیدواراست تا این دروازه بان را امشب در ترکیب خود قرار دهد. بایرن مونیخ در بازی امشب ممکن است بواتنگ مدافع خود را به دلیل آسیب دیدگی در ترکیب خود نداشته باشد.

پاری سن ژرمن در این فصل لیگ قهرمانان  در مجموع ۱۰ بازی  انجام داده و تنها در دوبازی یک تساوی و یک شکست در کارنامه اش به ثبت رسانده است. اما بایرن مونیخ در هر۱۰ بازی این فصلش به پیروزی رسیده و در مجموع ۴۲ گل به ثمررسانده است.

پیش از فینال امشب، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن ۸ بار با هم روبرو شده اند که آمار جالب ۵ پیروزی برای پاری سن ژرمن  نکته حائز اهمیتی است در حالی که بایرن تنها در ۳ بازی به برتری رسیده است. در آخرین رویارویی دو تیم در سال ۲۰۱۷ در مرحله مقدماتی فرانسوی ها در بازی رفت  با گل های دنی آلوز ۲، کاوانی ۳۱، نیمار ۶۳ سه برصفر به پیروزی رسیدند اما در بازی برگشت در مونیخ بایرن با گل های لواندوفسکی ۸، تلیسو ۳۷، ۶۹؛ در مقابل تنها گل امباپه ۵۰ به برتری رسید.

جردن میشل خبرنگار آلمانی درباره بازی امشب عقیده دارد:بایرن و پاری سن ژرمن دارای استعدادی هجومی  شگفت انگیزی هستند. در بازی امشب تیمی موفق خواهد بود که سیستم دفاعی اش بدون نقص عمل کند. توخل به این نکته توجه خواهد کرد که چگونه بارسلونا و لیون راه هایی برای بهره برداری از ضعف های دفاعی  بایرن پیدا کردند، البته بدون موفقیت، در حالی که رویکرد هانس-دیتر فلیک مشخص خواهد بود: تمرکز، فشار از ثانیه اول و گل زود هنگام.

ستارگان پاریس بدنبال جلال و شکوه نهایی

توماس توخل  سرمربی تیم فرانسوی  در باره فینال امشب گفت :بازیکنان ما در یک مسابقه بی نظیر قرار دارند. تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان است که تشنه موفقیت  هستند. حضور آنها در کنار بازیکنانی که فینال های دیگری را قبل از این در لیگ قهرمانان تجربه کرده اند و اکنون در پاریس حضوردارند می تواند برای تیم ما بسیار مفید باشد.    ما ناواس، آنگل دی ماریا و نیمار را داریم که در این رقابت ها پیروز شده اند.

بایرن در آستانه قهرمانی ششم

هانس دیتر فلیک، سرمربی بایرن در این باره گفت :ما قصد داریم بهترین عملکرد خود را در خارج از کشور به نمایش بگذاریم و بهترین فوتبال خود را بازی کنیم. اگر همه ما از نظر سطح عملکرد خود ۱۰۰ درصد باشیم این امر محقق می شود.   وی افزود:آنها دراین فصل  لیگ قهرمانان اروپا  فقط ۵  گل دریافت کرده اند   بنابراین  بدان معنی است که خط دفاع آنها مانند خط حمله از کیفیت بالایی برخوردار است. فلیک تاکید کرد برای بازی امشب ما یک برنامه داریم و امیدوارم بتوانیم انجامش بدهیم.

کد خبر 542823 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان اروپا تیم بایرن مونیخ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان اروپا تیم بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن بایرن مونیخ بازی امشب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

دیگر خبرها

  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!