Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@16:09:09 GMT

عطر افشانی قبور مطهر شهدای زرند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۱۶۵۷

عطر افشانی قبور مطهر شهدای زرند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امروز ۲ شهریورماه، همزمان با آغاز هفته دولت، گلزار شهدای امامزاده ابوالرضا (ع) روستای مطهرآباد  شهرستان زرند با حضور علی صادق زاده فرماندار زرند ، رضا نورالدینی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار، خانم عفت شریعتی نماینده مردم  زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام قادری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، بخشداران تابعه و جمعی از مسئولان اجرایی، قضایی، نظامی، انتظامی، فرهنگی، بسیجیان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان زرند، غبار روبی و عطر افشانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این مراسم با غبار روبی و عطرافشانی مزار شهداء و با قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، بار دیگر با آغاز گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دولت تجدید میثاق کردند.

علی صادق زاده در این آیین ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری ماه محرم و سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تبریک به مناسبت بزرگداشت هفته دولت، اظهار کرد: این هفته یادآور فداکاری‌ها و خدمت‌گذاری شهیدان رجایی و باهنر است که باید همه دولتمردان و مدیران خط مشی آنان را سرلوحه و الگوی برجسته کار خود قرار دهند.

فرماندار زرند در ادامه با بیان اینکه ساده زیستی و خدمت صادقانه دو مولفه و ویژگی بسیار برجسته شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: دولت مردان در نظام جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر آرمان‌های امام و شهدا لحظه‌ای از خدمت رسانی به مردم کوتاهی نخواهند کرد.

او با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۷۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸۴ میلیارد تومان در جریان گرامیداشت این هفته، تصریح کرد: حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در آغاز هفته دولت، در راستای تجدید بیعت و زنده نگه داشتن نام، یاد و خاطره شهدا و امام شهدا برای مدیران جهت خدمت رسانی بهتر به مردم است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت گلزار شهدا هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پیام سردار زارع کمالی آمده. 
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مادر گرامی؛ مرحومه سکینه سلطان طاقه باف مادر شهیدان محمد حسن و محمد حسین نیرنگ، موجب اندوه و تأثر شد.

بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این مادران ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

رحلت این مادر فداکار و صبور، یادآور رشادت‌ها و دلاوری مادران این سرزمین است که در دامن مطهر خود فرزندان رشید و برومندی را پرورش دادند تا الگوی بی‌بدیل و پر افتخار جوانان این مرز و بوم و نسل‌های آتی باشند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به خانواده محترم ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه جنت الهی، هم‌نشینی با شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) و برای بازماندگان گرامی، صبر و اجر مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد
شهید محمدحسین نیرنگ متولد ۱۵ مرداد ۱۳۴۴ که در سن ۱۶ سالگی ۱۸ بهمن ۱۳۶۰ در جریان عملیات مولای متقیان در تنگه چزابه به فیض شهادت نائل شد.
برادرش محمدحسن نیز متولد ۲۳ دی ماه ۱۳۴۹ است که در سن ۲۰ سالگی ۵ تیرماه ۱۳۶۹ در جریان درگیری با اشرار مسلح براثر اصابت گلوله به پیشانی به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد