Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال خبر تصمیم خواهران منصوریان برای حضور در مسابقات MMA، گمانه‌زنی‌هایی در خصوص پایان فعالیت آنها در رشته ووشو منتشر شد که باید دید این خبر تا چه حد درست است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شهربانو، سهیلا و الهه منصوریان پس از اتفاقات اخیر، با سازمانی آمریکایی "PRIDELAND" قراردادی برای حضور در مسابقات MMA  امضاء کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قراردادی که پس از محرومیت 20 ماه شهربانو منصوریان و 8 ماه سهیلا منصوریان از سوی فدراسیون ووشو به امضا رسید تا به نظر برسد که خواهران منصوریان تصمیم خود را برای خداحافظی از ووشو و حضور در رشته MMA  گرفتند.

از طرفی پس از تصمیم خواهران منصوریان برای حضور در MMA، این شائبه ایجاد شد که آنها  در صورت حضور در این مسابقات به صورت طبیعی دیگر امکان فعالیت در ووشو را نخواهند داشت و باید برای همیشه قید حضور در تیم ملی و مسابقات این رشته را بزنند.

این در حالی است که در رشته ووشو ممنوعیتی برای حضور ورزشکاران در مسابقات، پس از فعالیت در مبارزات حرفه‌ای و MMA وجود ندارد و در صورت صلاحدید فدراسیون و کادرفنی همچنان این شانس برای حضور خواهران منصوریان در تیم ملی و مسابقات ووشو وجود دارد.

مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفت‌و‌گو با تسنیم با تایید این خبر، اظهار داشت: در فدراسیون جهانی ووشو قانونی وجود ندارد که ورزشکاران پس از حضور در مسابقات MMA دیگر نتوانند در ووشو فعالیت کند. در بوکس چنین قانونی وجود دارد، اما در ووشو چنین قانونی وجود ندارد و ورزشکار می‌تواند در مسابقات حرفه‌ای یا رشته‌های دیگر برود و بعد در مسابقات ووشو شرکت کند. از این جهت نگرانی وجود ندارد، اما فرآیند انتخابی در تیم ملی ووشو موضوعی دیگر است.

کمیته انضباطی فدراسیون ووشو اعلام کرد: محرومیت 28 ماهه شهربانو و سهیلا منصوریان


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ووشو ووشو ایران سهیلا منصوریان الهه منصوریان شهربانو منصوریان بیشتر بخوانید... سرپرست سازمان لیگ ووشو: درخواست برگزاری لیگ را به فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه دادیم دبیر و نایب رئیس فدراسیون ووشو منصوب شدند دیدار رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش با رئیس فدراسیون ووشو قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سرپرست سازمان لیگ ووشو: درخواست برگزاری لیگ را به فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه دادیم دبیر و نایب رئیس فدراسیون ووشو منصوب شدند دیدار رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش با رئیس فدراسیون ووشو واژه های کاربردی مرتبط ووشو ووشو ایران سهیلا منصوریان الهه منصوریان شهربانو منصوریان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اورتون برای واگذاری مهاجمش به بارسلونا ۱۴۳ میلیون پوند می‌خواهد ۲ اتفاق عجیب در حاشیه فینال لیگ اروپا؛ بازیکن سویا خطاب به کونته: بیا ببینم موهایت واقعی است یا کلاه‌گیس! + عکس ۳ ژوپیلر لیگ بلژیک| نخستین پیروزی آنتورپ برابر خنت در شب نیمکت‌نشینی بیرانوند و محمدی ۴ سود خوب العربی با انتقال پورعلی‌گنجی به چین/ رضاییان جایگزین مدافع کره‌ای الدحیل ۵ اعلام اسامی محرومان مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ۶ حضور رامین رضاییان در جمع ۱۱ بازیکن برتر لیگ ستارگان قطر + عکس ۷ دلیل جدایی احتمالی آذری از فولاد چیست؟ ۸ آبشک: با این همه زحمت، پنجم شدن هیچ فایده‌ای نداشت/ کار کردن با نکونام سخت است مهمترین اخبار ورزشی علی‌نژاد: سعادتمند بدون مجوز وزارت ورزش برای مذاکره با استراماچونی و شفر به اروپا رفت آغاز دور جدید مذاکرات تراکتور با علی دایی/ این‌بار توافقات اولیه حاصل شد نوازی: استقلال می‌تواند برنده دربی باشد/ خدا خواست دیاباته در استقلال باشد شانس کرمانشاهی برای قضاوت در دربی بیشتر شد مهمترین اخبار تسنیم سیدحسن نصرالله: وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم حزب‌الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد عراق| هشدار درباره عواقب عدم‌اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی لاوروف: تلاش‌های ضدایرانی آمریکا به رسوایی جدی در شورای امنیت می‌انجامد نامه "حاجی‌بابایی" به "زنگنه" و "دژپسند" درباره فروش سلف نفتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ووشو ووشو ایران سهیلا منصوریان الهه منصوریان شهربانو منصوریان ووشو ووشو ایران شهربانو منصوریان رئیس فدراسیون ووشو خواهران منصوریان سهیلا منصوریان وجود ندارد برای حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی