Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@02:39:53 GMT

سود ۶۷۹۱ میلیاردی "صبا" از خرید و فروش

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۱۷۸۷

سود ۶۷۹۱ میلیاردی 'صبا' از خرید و فروش

شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۶ هزار و ۷۹۱ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال سود کسب کرد. شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین با سرمایه ۱۵ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ مردادماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶۰ هزار و ۵۷۸ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۵۹۱ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.
بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲ هزار و ۲۰۶ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال به ۶۲ هزار و ۷۸۴ میلیارد و ۸۰۹ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین نیز با کاهش ۵۳ هزار و ۷۵۲ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال معادل ۵۳۸ هزار و ۲۲۳ میلیارد و ۲۳۶ میلیون ریال محاسبه شد.
"صبا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳ هزار و ۹۸۳ میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال به مبلغ ۱۰ هزار و ۷۷۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۶ هزار و ۷۹۱ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال سود کسب کرد .
شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین طی دوره یک ماهه منتهی به امرداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ هزار و ۸۲۷ میلیارد و ۱۵۱ میلیون ریال خریداری کرد

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بورسی صبا سرمایه گذاری سهام پرتفوی شرکت سرمایه گذاری صبا تامین سهام چند شرکت بورسی یک ماهه منتهی بهای تمام شده دوره یک ماهه میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: به دنبال ارجاع یک پرونده در خصوص کشف هزار و ۸۷۰ قوطی انرژی زا قاچاق از یک دستگاه سواری به ارزش ۸۶۷ میلیون ریال، این تخلف در یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به مستندات ارائه شده و پس از بررسی‌ها و تشریفات قانونی، اتهام انتسابی محرز که علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.

حسن پور، خروج ارز از کشور و آسیب به اشتغال جوانان را از پیامد‌های زیانبار قاچاق برشمرد و عنوان کرد: برای حفظ سلامت عمومی، صیانت از حقوق شهروندان و نیز حمایت از تولید ملی با هرگونه خرید و فروش، حمل و نگهداری کالا‌های خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌شود.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری، گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو