Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@10:09:13 GMT

اعلام نکردن موجودی واحدهای صنفی مشمول احتکار است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۱۸۰۷

اعلام نکردن موجودی واحدهای صنفی مشمول احتکار است

ایسنا/یزد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان این که اعلام نشدن موجودی واحدهای صنفی مشمول احتکار خواهد بود، از تشکیل پرونده تخلف عدم اعلام موجودی برای دو واحد لوازم خانگی در این استان خبر داد.

«محمدرضا علمدار یزدی» در این باره تصریح کرد: بازرسان این سازمان طی هفته گذشته تخلف اعلام نشدن موجودی دو واحد صنفی لوازم خانگی به ارزش ریالی جمعاً هشت میلیارد و ۵۷۱ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال را تشکیل و ضمن انجام فرآیندهای قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: تکمیل و پایش اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالا و لزوم ثبت ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها در دستور کار سازمان قرار دارد و ثبت اطلاعات ورود و خروج مواد اولیه یا کالا توسط انبارداران در سامانه جامع انبارها  مورد تاکید است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، علمدار یزدی در پایان خاطرنشان کرد: اعلام نشدن موجودی توسط این دسته از واحدها مشمول احتکار نیز خواهد بود و برابر قانون مربوطه اقدام خواهد شد.  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سامانه جامع انبارها احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی متفاوت ایران در 10 سال آینده
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان