Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@14:00:33 GMT

دلالان از هر کیلو گوشت ۴۰ درصد سود می ‌برند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۱۸۱۹

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  سعید سلطانی سروستانی افزود: این در حالی است که ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت گوساله را 70 هزار تومان اعلام کرده است.وی اظهارداشت: این قیمت برای دامداران صرفه اقتصادی ندارد چون قیمت تمام شده برای وزن زنده کیلویی 32 هزار تومان برای دامدار تمام می شود.

 

مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفت: گروه کارشناسی در معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت تشکیل شد و تمامی بخش های مربوطه هم در این جلسه حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه اعلام شد گوشت گوساله را بصورت بسته بندی به قیمت 74 هزار و 500 تومان خریداری و در جاهایی که قیمت گوشت بالاست به مصرف کنندگان عرضه شود و در ضمن بازار هم از تب و تاب گرانی خواهد افتاد.

 

سلطانی سروستانی افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار را به دلیل وجود دلالان و واسطه ها دانست و اظهارداشت: این افراد از هر کیلوگرم گوشت قرمز 40 درصد سود می برند.وی تصریح کرد: اگر این برنامه اجرا شود یعنی گوشت به قیمت 74 هزار و 500 تومان از تولید کنندگان داخلی خریداری و به بازار مصرف عرضه شود هم تولید کننده و هم مصرف کننده راضی خواهد بود.

 

مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفت: در قوانین هم حمایت و پشتیبانی از تولید کنندگان داخلی تاکید فراوانی شده است.وی افزود: جز چوبداران و واسطه ها هیچ کس دیگری بر بازار گوشت قرمز کشور تسلط ندارد.

 

سلطانی سروستانی همچنین در خصوص دلیل انباشت دام در واحدهای دامداری اظهارداشت: سال گذشته بیش از نیاز گوشت وارد کشور شد.وی یادآورشد: وقتی گوشت وارد و به بازار مصرف عرضه می شود در عمل تولیدکنندگان داخلی نمی توانند با قیمت های که برای شان تمام شده گوشت تولیدی خود را به بازار مصرف عرضه کنند.

 

تسنیم

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وزارت صمت دامداران اقتصاد جام نیوز گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد