Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین روز از هفته دولت و سفر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به سیرجان، ۳ طرح شهری به بهره‌برداری رسید.

صبح امروز دوم شهریور ماه و در نخستین روز از هفته دولت، "مهدی جمالی‌زاده" معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به شهرستان سیرجان سفر کرد و با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس سه طرح عمران شهری به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره‌برداری سامانه جامع معرفی شهدای سیرجان و نصب پلاک هوشمند "افتخار" بر سردرب منزل شهیدان نخستین طرح افتتاحی بود که با رونمایی از پلاک هوشمند منزل شهیدان مسعود و محمد مستقیمی آغاز شد.

در ادامه فاز اول پیست پیاده‌روی شهرداری سیرجان به طول ۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان اجرای آسفالت، سنگ‌فرش، مبلمان و نصب وسایل ورزشی افتتاح گردید.

پایانه مسافربری بعثت سیرجان نیز امروز با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به بهره‌برداری رسید.

این پایانه در ۳۲۶۵ مترمربع ساختمان دو طبقه شامل ۱۰ غرفه، مرکز تفریحی و پذیرایی و ۱۰ هکتار محوطه‌سازی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.

"مهدی جمالی‌زاده" معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌ها، اقتدار را از شاخص‌های سنجش کشورها و شهرها بیان کرد و یکی از عوامل ایجاد و تثبیت اقتدار را قدرت گفتمان دانست و گفت: اقتدار جمهوری اسلامی در روی پای خود ایستادن است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه‌ای از مشکلات به اضافه تحریم‌های ضالمانه را داریم، اما همان گفتمان و اعتقاد به نظام و کشور ما را روی پای خودمان نگه داشته است، گفت: در هفته دولت امسال ۱۸ هزار پروژه افتتاح و ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه کلید زده می‌شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور عنوان کرد: آنچه ما را در ادامه مسیر می‌تواند یاری کند، همگرایی و اعتماد مردم است، اعتماد مردم به مسولان و حاکمیت و نظام مهمترین رکن و پایه نظام خواهد بود.

به گزارش ایسنا، دکتر "سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در آیین افتتاح پایانه مسافربری بعثت از صبر و همراهی مردم سیرجان در اجرای پروژه های شهری قدردانی کرد.

وی به افتتاح و بهره‌برداری یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات دستگاه‌های دولتی استان کرمان در هفته دولت ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: ۲۵ میلیارد تومان پروژه‌های شهرداری سیرجان هستند. /ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور میلیارد تومان بهره برداری هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، در سفر وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید به شهر جدید سهند، عملیات اجرایی تعداد ۵ هزار و ۱۴۷ پروژه نهضت ملی مسکن به همراه ۱۲ پروژه روبنایی شامل یک باب مسجد، ۴ مدرسه و سایر پروژه‌ها در قالب تکمیل نواقص محوطه سازی و آماده سازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در شهر جدید سهند آغاز شد.

همچنین در این مراسم تعداد ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن و ۵ پروژه روبنایی شامل یک مدرسه هوشمند کودکان استثنائی، آسفالت ابتدای آزادراه تبریز – سهند، کنارگذر شهید فخری زاده، مجتمع تجاری باران و پروژه قطعات باغ ویلایی فاز ۴ این شهر جدید نیز به افتتاح رسید.

در پایان طبق برنامه ریزی انجام شده طی مراسمی تعداد ۱۷۷ واحد در قالب واگذاری‌های گروهی قانون حمایت از ایثارگران به متقاضیان این طرح واگذار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد