Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی فرماندار تربت حیدریه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت گفت: امسال به صورت میدانی افتتاح و یا کلنگ زنی پروژه‌ها اجرا نمی‌شود، جز اینکه مسئول عالی رتبه‌ای بیاید که به صورت متمرکز و نمادین افتتاح خواهد شد.

او افزود: بیشترین اعتبارات درحوزه راهداری وحمل ونقل جاده ای، مدیریت برق، مخابرات و شرکت گاز است و به لحاظ کمی بیشترین پروژه در حوزه جهاد کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: عموم پروژه‌های خدماتی وعمرانی است و آمادگی واگذاری ۵ پروژه نیمه تمام را که نیازمند ۳۰ میلیاردتومان است به بخش خصوصی داریم.

رستمی درخصوص مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در برخی نقاط شهرستان و نیز قطع شبکه‌های تلویزیونی در فصل بارندگی بیان کرد: به دنبال آن هستیم تا در یک نقطه مرتفع مثل پیشکوه که به لحاط مسائل امنیتی مشکلی نداشته باشد اقدام به نصب سیستم فرستنده گیرنده‌های دیجیتال نماییم و در این مورد با صداوسیما در حال رایزنی هستیم، در این صورت دیگر به علت  دسترسی به نداشتن فرستنده، شاهد قطع برنامه‌ها نخواهیم بود.

او تصریح کرد: باید به سمت و جلب اعتماد مردمی که دچار آسیب شده است، برویم و از منازعات گروه‌ها و تخریب طرفین، جلوگیری کنیم و از برنامه‌های تشریفاتی و سیاه نمایی و پمپاژ ناامیدی در جامعه خودداری کنیم.

فرماندار تربت حیدریه تاکید کرد: تلاش امریکا بر شدت گرفتن تحریم هاست، اکنون نفت مارا درقبال دارو وغدا نیز نمی‌خرند. در این شرایط بهتر است به جای جوسازی والتهاب در جامعه به دنبال کاهش منازعات باشیم.

رستمی اظهار کرد: درشهرستان تربت حیدریه کار‌های زیادی درحوزه زیر ساخت‌ها انجام شده و باید این کار‌ها بدون بزرگ نمایی وسیاه نمایی به مردم گفته شود.

او افزود:درحوزه اصلاح ورودی‌های شهر میلیارد‌ها تومان هزینه شده به طوریکه برای تعریض و ساخت بلوار امام رضا از فلکه ۲۲ بهمن تا نزدیک کارخانه کاشی کار عظیمی صورت گرفته که الان هم ۷ میلیارد تومان بدهکار هستیم و به دنبال تامین اعتبار آن می‌باشیم.
بیشتر بخوانید طلای کثیفی که مشتری ندارد
فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: اجرای پروژه‌های بزرگ شناسنامه دار شده واکنون پروژه بدون شناسنامه نداریم.

رستمی در مورد هدر رفتن ۲۰۰ لیتر برثانیه پساب فاضلاب نیز گفت:به دنبال مدلی هستیم تا برای پیمانکار شرکت توس مسیر سودآوری داشته باشد.

انتهای پیام// ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح پروژه عمرانی مشکلات آنتن دهی تلفن همراه فرماندار تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه