Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:19:32 GMT

افزایش ۱۵ برابری سمن‌های جوانان در مازندران

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۲۰۸۲

افزایش ۱۵ برابری سمن‌های جوانان در مازندران

محمدرضا ییلاقی اشرفی رروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تا پیش از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و در سال ۱۳۹۲ تعداد سمن های حوزه جوانان در مازندران هشت مورد بود که طی این سال ها براساس سیاست های ابلاغی وزارت ورزش و جوانان و دستور استاندار اکنون به ۱۲۳ سمن افزایش یافته است  .

وی ادامه داد : در این سال ها تعداد سمن های حوزه جوانان مازندران هر سال افزایش یافت به طوری که در سال ۱۳۹۳ این تعداد به ۱۲ و سال های بعدی نیز به ترتیب به ۵۹ ، ۶۹ ، ۸۴ ، ۱۰۶ و در سال ۱۳۹۸ به ۱۲۳ سمن افزایش یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت : براساس افق و چشم انداز درنظر گرفته شده برای این بخش تا سال ۱۴۰۰ تعداد این سمن ها می بایست به بیشتر از ۱۵۰ مورد افزایش یابد و براساس ظرفیت شهرستان ها به صورت متوازن این تعداد تقسیم شده است . 

وی افزود : البته در زمینه فعالیت سمن ها در مازندران تنها به بُعد کمی آن پرداخت نشده و در بُعد کیفی نیز اقدامات خوب و مهمی انجام شده است .

ییلاقی اشرفی با اشاره به اینکه در این سال ها ۱۲ سمن مازندران توانستند شناسه ملی و پس از آن اعتبارنامه خود را از استاندار دریافت کنند ، گفت : دریافت شناسه ملی که فرایند اداری خاص و سخت خود را دارد ، پس از ثبت شرکت و تهیه و تایید اساسنامه صادر می شود .

وی افزود : صدور اعتبارنامه به این معناست که سمن مورد نظر قادر خواهد بود از حمایت های ملی دولتی برای انجام فعالیت های خود بهره مند شود و این تخصیص حمایت های مالی سمن ها را در رسیدن به اهداف و برنامه های تدوین شده آنها یاری می رساند . 

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت : در حال حاضر ۱۵ سمن دیگر استان نیز در حال اخذ شناسه ملی هستند تا از این طریق بتوانند با جذب حمایت های ملی بیشتر در زمینه فعالیت های پربارتر اقدام کنند . 

وی با اشاره به اینکه هر سمن دارای پنج تا هفت عضو مرکزی و ۱۵ نفر عضو شورای مرکزی است ، افزود : با توجه به تعدد سمن های استان ، جوانان زیادی در این مجموعه ها فعالیت دارند که در زمان های مختلف با ورود به عرصه ها ، دستگیر نهادهای دولتی بوده اند . 

ییلاقی اشرفی گفت : درحوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله و یا مسائل غیر مترقبه ای همچون کرونا جوانان عضو سمن ها خوب ورود کردند و یاریگر مردم بودند.

برچسب‌ها دولت تدبیر و امید مازندران وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت تدبیر و امید مازندران وزارت ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید مازندران وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان سال ها سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳

شهردار بیرجند با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری، ۹۶۰ میلیارد تومان است گفت: با وجود تورم در کشور، بودجه شهرداری در دو سال گذشته ۵ برابر افزایش داشته است.

بهترین با بیان اینکه در این مدت در بخش سرمایه گذاری، ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه وارد شهر بیرجند شده، افزود: گردش مالی یک سرمایه گذار به تنهایی ۳ هزار میلیارد تومان بوده و این در حالیست که تمام بودجه عمرانی تخصیص یافته به استان ۹۰۰ میلیارد تومان است .

وی با بیان اینکه این اقدامات با هدف جذب سرمایه و اشتغالزایی در شهر بیرجند صورت می‌گیرد، گفت: شهرداری بیرجند در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی نیز با هدف توانمند سازی و اشتغال این افراد، تعداد ۴ باب منزل متعلق به شهرداری را در اختیار گرمخانه و ۴ باب منزل دیگر را در اختیار مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهرداری قرار داده و در سرای مرحوم امینی در بازار بیرجند نیز ۲ مغازه برای فروش تولیدات آسیب دیدگان اجتماعی، در اختیار مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهرداری قرار گرفته است .

شهردار بیرجند همچنین از آمادگی شهرداری برای واگذاری رایگان غرفه در روزبازار‌ها با هدف عرضه تولیدات زندانیان نیز خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها