Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس با اشاره به تاخیر در پرداخت مطالبات کارگران بازنشسته کارخانه ITI گفت: اگر این موضوع ادامه پیدا کند در همین هفته اعلام می‌کنیم که بانک برای تملک اقدام کند و کارخانه را به مزایده بگذارد و اولویت پرداخت مطالبات بازنشستگان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز،  عنایت‌الله رحیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره وضعیت کارگران و بازنشستگان کارخانه آی تی آی اظهار داشت: جلسات متعددی  با سهامدار کارخانه گرفته شده و به توافقاتی رسیده بودیم که 2 مبلغ را سهامدار اصلی پرداخت کند؛ مبلغ نخست 27 میلیارد تومان مبنی بر مطالبات بازنشستگان و پس از آن تاخیر و تادیه و دیگر مطالبات بازنشستگان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در مرحله بعد باید همین مبلغ 27 میلیارد تومان را به عنوان هیئت حمایت که دولت هزینه کرده بود، پرداخت می‌کرد و در مرحله بعد راه‌اندازی مجدد با تولیدات جدید را در دستور کار قرار می‌داد.

کارگران کارخانه «آی تی آی» شیراز هنوز مطالباتشان را دریافت نکرده‌اندگزارش| مرثیه‌ای برای بزرگ‌ترین کارخانه تولید تجهیزات مخابراتی ایران / خصوصی‌سازی که به تعطیلی کارخانه انجامید

استاندار فارس با اشاره به اینکه در سفر آیت‌الله رئیسی تاکید شد که  این موضوع توسط دادگستری پیگیری شود، افزود: سهامدار اصلی قول داده بود که 27 میلیارد را ظرف 2 هفته واریز کنند اما ابتدا بهانه آوردند باید به بانک خارجی واریز شود که دو شماره بانک خارجی به سهامدار داده شد اما مستندی مبنی بر واریز ارائه نکردند. 

رحیمی با اشاره به روال انجام شده در این جریان بیان کرد: پس از آن سهامدار قرار شد که به حساب دادگستری واریز کند که باز هم مستندی مبنی بر واریز پول ارائه نشد.

وی عنوان کرد: اگر این موضوع ادامه پیدا کند در همین هفته به طلبکار اصلی این مجموعه که بانک ملی است، اعلام می‌کنیم که برای تملک اقدام کند و کارخانه را به مزایده بگذارد که در این میان اولویت پرداخت مطالبات بازنشستگان آی تی آی است. 

انتهای پیام/424/ش

R7533/P/S6,61/CT11 بیشتر بخوانید... گزارش| مرثیه‌ای برای بزرگ‌ترین کارخانه تولید تجهیزات مخابراتی ایران / خصوصی‌سازی که به تعطیلی کارخانه انجامید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش| مرثیه‌ای برای بزرگ‌ترین کارخانه تولید تجهیزات مخابراتی ایران / خصوصی‌سازی که به تعطیلی کارخانه انجامید پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۲ طرح ویژه مجلس برای تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر / کارت اعتباری برای خرید ۲۰ قلم کالا‌ در اختیار ۷ دهک قرار‌ می‌گیرد ۳ روایت عضو هیئت رئیسه مجلس از تلاش نمایندگان برای بهبود وضع اقتصادی مردم / برای بهبود معیشت ‌تا پاسی از شب در مجلس حضور داریم ۴ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۵ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید ۶ عضو کمیسیون حقوقی مجلس: فعل و انفعالات بازار بورس قابل اعتماد نیست ۷ سناریوی ‌قطعی آب این بار به پیربلوط رسید/ اظهار‌نظرهای متناقض مسئولان در‌باره رفع مشکل ۸ گزارش| سردرگمی مردم در تلاطم این روزهای بورس؛ وقتی تازه‌واردها نظم بازار سرمایه را به هم می‌ریزند مهمترین اخبار استانها درگیری مسلحانه مرزبانان با اشرار مسلح در ‌سراوان / شرور وابسته به گروهک‌های تروریستی به هلاکت رسید مدیرعامل توانیر: ایران از پیک مصرف برق بدون اعمال خاموشی عبور کرد / ‌رشد مصرف برق ‌به یک درصد رسید مقاومت برخی مدیران در برابر قانون منع به کارگیری بازنشستگان / در برخی ‌دستگاه‌ها ‌۵۰۰ ‌بازنشسته مشغول به کار‌ند آخرین وضعیت قرمز کرونا در آذربایجان شرقی / افزایش شیوع بیماری در سنین ۲۰ تا ۴۰ سال مهمترین اخبار تسنیم مدیرعامل توانیر: ایران از پیک مصرف برق بدون اعمال خاموشی عبور کرد / ‌رشد مصرف برق ‌به یک درصد رسید تحویل اولین واحدهای مسکن ملی از ماه آینده/ وزیر راه و شهرسازی: طرح اقدام ملی مسکن ادامه مسکن مهر است سیدحسن نصرالله: وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم ۱۰۹ طرح توزیع برق سیستان و بلوچستان در هفته دولت افتتاح می‌شود درگیری مسلحانه مرزبانان با اشرار مسلح در ‌سراوان / شرور وابسته به گروهک‌های تروریستی به هلاکت رسید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مطالبات بازنشستگان ترین اخبار مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس با ظرفیت های مختلف خود به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود

استاندار فارس در آخرین جلسه هماهنگی برای حضوری در خور و شایسته استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۱۴۰۳ با مدیران مسئول دستگاه‌های مختلف در این زمینه سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، محمد هادی ایمانیه در نشست پایانی هماهنگی به جهت شرکت در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با نام اکسپو ۲۰۲۴ که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد، با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده برای معرفی ظرفیت‌های استان فارس به ویژه در حوزه‌های زنجیره ارزش، اظهار کرد: در این نمایشگاه هر تعداد زنجیره‌های ارزش در استان وجود دارد را ارائه کنید، ایجاد زنجیره‌های ارزش جدید با مشارکت سایر استان‌ها نیز با هدف وحدت و هم‌افزایی در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای شرکت در این نمایشگاه دو هدف را دنبال می‌کنیم، افزود: اولین هدف شرکت در اکسپو ۱۴۰۳ استفاده غیر فارسی‌ها از تولیدات و محصولات استان است و در مرحله بعد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌هایی است که در فارس پس از برگزاری این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود.

استاندار فارس ارائه ظرفیت‌های مختلف و متنوع استان به صورت رو در رو و چهره به چهره را مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: طبیعتاً به ازای هر جذب سرمایه‌گذاری که منجر به عقد قرارداد و نتیجه نهایی شود، باید مشوق‌هایی در نظر گرفت.

ایمانیه همچنین پیشنهاد داد که پنجره واحد الکترونیک طی پنج روز برگزاری نمایشگاه در محل اجرا برپا شود و فرایند سرمایه‌گذاری در استان نیز تسهیل شود.

وی از لزوم بهره‌گیری الگوهای حاضر در این نمایشگاه هم سخن گفت و در پایان اضافه کرد: در بیان گزارشات نمایشگاه تمرکز بر اتفاقات دو ساله اخیر استان و برنامه‌های پیش رو باشد.

کد خبر 747916

دیگر خبرها

  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • فارس با ظرفیت های مختلف خود به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس