Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در جلسه دولت که به صورت ویدئوکنفرانس در حضور رهبر انقلاب تشکیل شد، با گرامیداشت یادونام شهیدان رجایی و باهنر تأکید کرد دولت تدبیر و امید همواره رهنمودهای مقام معظم رهبری را وجهه همت خود برای رفع مشکلات و عمران و آبادانی کشور قرار داده است.

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور روز یکشنبه در این نشست، "ارتقاء تاب آوری اقتصاد و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی" را یکی از مهم ترین و اصلی ترین رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و اظهارداشت: در همین راستا ارتقاء تاب آوری اقتصاد و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی سرلوحه و محور همه فعالیت ها و تلاش های دولت قرار گرفت که آثار مثبت آن در مواجهه با تکانه های بیرونی به اقتصاد کشور در سال های اخیر آشکارا قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتباط تصویری رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبرانقلاب
وی با اشاره به همه گیری کرونا که از اواخر سال گذشته جمهوری اسلامی ایران را نیز مانند دیگر کشورهای دنیا تحت تأثیر قرار داده است، گفت: پیش از شیوع کرونا نیز کشور در دوره دولت تدبیر و امید با 2 تکانه بیرونی جدی دیگر مواجه شده بود که یکی سقوط قیمت نفت در اوایل سال 93 و دومی تحریم های شدید و ظالمانه آمریکا از سال 97 بود.
رئیس جمهور تصریح کرد: اگر چه سقوط قیمت نفت و بویژه تحریم های بی سابقه و ظالمانه آمریکا مشکلاتی را نیز برای مردم ایجاد کرد اما دولت در مواجهه با این مشکلات، کشور را به خوبی اداره کرد و با بهره گیری از تجربه مواجهه موفق با این دو تکانه، توانست کشور را در برابر مشکلات ناشی از همه گیری کرونا نیز به خوبی مدیریت کند.
روحانی خاطر نشان کرد: در حالی که اقتصاد بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا تا 20 درصد کوچک شد اما اقتصاد ایران در برابر مشکلات ناشی از شیوع کرونا تنها 3 درصد آسیب دید که این نشان توانمندی دولت در ایستادگی در برابر این مشکل و مدیریت آن است.

برچسب ها: رئیس جمهور ، مقام معظم رهبری ، هفته دولت لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Jlh

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: رئیس جمهور مقام معظم رهبری هفته دولت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز ماما را تبریک گفت و از تلاش‌های جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت قدردانی کرد.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در پیامی روز ماما را تبریک گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

«روز جهانی ماما، فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت جایگاه مامایی در نظام سلامت و پاسداشت حرفه‌ای مقدس و مؤثر در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام بهداشتی و درمانی کشور است.

قشری سختکوش و صبور که خدمات آنان، ایران اسلامی را به پرچمدار ترویج فرهنگ خانواده محور در دنیا تبدیل کرده است.

اینجانب با تبریک این روز ارزشمند و با شعار "هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت"؛ ضمن اهتمام مجدانه در راستای ارتقاءکرامت این عزیزان، جایگاه والای جامعه‌ی پرتلاش مامایی در اجرای موفق برنامه جوانی جمعیت به عنوان یکی از سیاست‌های کلان حکمرانی سلامت، که ضامن حیات و توسعه نهاد اصیل خانواده بوده است، را ارج می نهم.»

کد خبر 750785

دیگر خبرها

  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است