Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@23:40:24 GMT

نصب اپلیکیشن تاکسیران در تلفن‌ همراه رانندگان سرویس مدارس

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۲۲۵۲

نصب اپلیکیشن تاکسیران در تلفن‌ همراه رانندگان سرویس مدارس

‍‍‍‍‍‍

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب از برگزاری دوره اختصاصی رانندگان سرویس مدارس به صورت مجازی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ علی همه‌خانی با اشاره به آموزش ویژه به رانندگان سرویس مدارس به صورت مجازی، در این رابطه اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام شروع سال تحصیلی جدید و شرایط به وجود آمده به دلیل ویروس منحوس کرونا، معاونت آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب، با دعوت از پیمانکاران سرویس مدارس شهر تهران، آنها را درباره نحوه فعالیت رانندگان سرویس مدارس در شرایط کنونی  آموزش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب افزود:  با عنایت به عدم مشخص بودن زمان واقعی قطع زنجیره کرونا، پلیس راهور فاتب دست روی دست نگذاشته و با یک برنامه‌ریزی هدفمند و دقیق نسبت به بازآموزی قوانین راهنمایی  و رانندگی به این قشر اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین مرحله و با دعوت از بیش از یک صد پیمانکار حوزه سرویس مدارس شهر تهران و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی  و با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ستاد پلیس راهور فاتب، تمام مطالب مربوط به شیوه‌نامه اجرائی سرویس مدارس  و تمام مواردی که باید از این طریق به گوش رانندگان سرویس مدارس رسیده شود به تمام پیمانکاران یادآوری  و بازآموزی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: نصب اپلیکیشن تاکسیران از جمله موارد  مهمی است که در این کارگاه مورد تأکید و آموزش قرار گرفت و تمام رانندگان سرویس مدارس شهر تهران ملزم به اجرای آن هستند و باید این اپلیکیشن را بر روی تلفن‌همراه خود نصب کنند.

همه‌خانی تصریح کرد: در این اپلیکیشن، دوره آموزشی خاصی که توسط پلیس راهور فاتب طراحی  و به مرحله اجرا درآمده، برای آموزش  و تکمیل دوره این رانندگان گرامی بارگزاری شده و تمام رانندگان این حوزه باید این دوره را به صورت غیرحضوری و با سپری کردن و گذراندن محتویات آموزشی این نرم‌افزار به پایان برسانند.

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: با هماهنگی تاکسیرانی، پس از گذراندن این  دوره آموزشی، از رانندگان سرویس مدارس در همان اپلیکیشن آزمون به عمل خواهد آمد.

تهران|طرح پلیس راهور و تاکسیرانی برای برخورد با "مسافربرهای شخصی"

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آموزش مجازی ویروس کرونا سرویس مدارس سازمان تاکسیرانی راهور بیشتر بخوانید... حمیدی: هیچ مماشاتی در برخورد با تردد غیرمجاز موتورهای سنگین وجود ندارد تهران|طرح پلیس راهور و تاکسیرانی برای برخورد با "مسافربرهای شخصی" استفاده پلیس راهور از دوچرخه برای مأموریت و اعمال قانون در تهران + تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حمیدی: هیچ مماشاتی در برخورد با تردد غیرمجاز موتورهای سنگین وجود ندارد تهران|طرح پلیس راهور و تاکسیرانی برای برخورد با "مسافربرهای شخصی" استفاده پلیس راهور از دوچرخه برای مأموریت و اعمال قانون در تهران + تصاویر واژه های کاربردی مرتبط آموزش مجازی ویروس کرونا سرویس مدارس سازمان تاکسیرانی راهور پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ هزینه اینترنت معلمان و دانش‌آموزان در "شاد" اعلام شد+جزئیات ۲ مدارس "سمپاد" حق ندارند دانش‌آموز را به خاطر "شهریه" ثبت‌نام نکنند ۳ تشییع پیکر شهید پلیس پیشگیری تهران در ستاد فاتب + تصاویر ۴ وزیر سابق آموزش‌و‌پرورش: باید به‌شدت نگران "عدم‌حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس" باشیم/ "آموزش مجازی" تیغ دولبه ۵ دانشگاه فرهنگیان: کسر ۴۵ درصد از حقوق "دانشجومعلمان" قانونی است! ۶ آتش‌سوزی در انباری یک بیمارستان در غرب تهران + تصاویر ۷ بی‌تدبیری دولت و مجلس در مسئله "جمعیت" چطور ایران را پیرترین کشور خاورمیانه خواهد کرد! ۸ وضعیت بازگشایی مدارس/ ۱۵ شهریور شرایط قرمز باشد هیچ مدرسه ای بازگشایی نمیشود! مهمترین اخبار اجتماعی وزیر سابق آموزش‌و‌پرورش: باید به‌شدت نگران "عدم‌حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس" باشیم/ "آموزش مجازی" تیغ دولبه آمریکا| تهدید به ضرب و شتم زندانیانی که خواستار آزمایش کرونا هستند محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران ماند ۵۰ درصد فوتی‌های کرونا در پایتخت/ خداکرمی: بیش از ۱۰ هزار تهرانی به خاطر کرونا فوت کردند مهمترین اخبار تسنیم مدیرعامل توانیر: ایران از پیک مصرف برق بدون اعمال خاموشی عبور کرد / ‌رشد مصرف برق ‌به یک درصد رسید ۲.۵ میلیارد دلار ارز به کشور بازگردانده شد/ سکه‌های پیش فروشی به تمام خریداران تحویل داده شد؟ فشار آمریکا به متحدان در منطقه غرب آسیا برای دوری از چین عراق| آمریکایی‌ها یک موضع نظامی جدید در پایگاه التاجی را تحویل عراقی‌ها دادند تحویل اولین واحدهای مسکن ملی از ماه آینده/ وزیر راه و شهرسازی: طرح اقدام ملی مسکن ادامه مسکن مهر است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش مجازی ویروس کرونا سرویس مدارس سازمان تاکسیرانی راهور آموزش مجازی ویروس کرونا سرویس مدارس سازمان تاکسیرانی راهور فرهنگ ترافیک پلیس راهور رانندگان سرویس مدارس پلیس راهور فاتب آموزش مجازی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان اردبیل بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل اظهار کرد: در تولید و گسترش امنیت و حس خوشایند در این زمینه خبرنگاران و صاحبان رسانه‌ها نقش آفرین اصلی هستند و امیدواریم این حرکت توسعه نظم و امنیت را در جامعه منجر شود.

سردار جواد تقوی خاطرنشان کرد: پیش از این در قالب همیاران پلیس تعامل و ارتباط خوبی را با مجموعه آموزش و پرورش داشتیم که آثار مثبت این فعالیت را در کاهش وقوع جرایم به ویژه به حداقل رساندن تخلفات راهنمایی و رانندگی در بین خانواده‌ها شاهد بودیم.

وی اهمیت کار زیربنایی را با محوریت مدارس در گسترش مفاهیم ارزشی و انسانی یادآور شد و بیان کرد: ما باید تمامی فعالیت‌های آموزشی و فرهنگسازی را از دل مدارس آن هم در گروه‌های سنی پایه آغاز کنیم تا در فرآیند رشد نوجوانان و جوانان این آموزش‌ها مؤثر و تأثیرگذار باشد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: با همراهی دانش آموزان خبرنگار پلیس بیش از هر زمان دیگر به وظیفه خطیر خود مسلط عمل کرده و انتظار بهبود فرآیندها را داریم.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز بر اهمیت جهاد تبلیغ و تبیین اشاره و اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در این سنگر نقش آفرین اصلی هستند.

کلام الله صفری خاطرنشان کرد: دانش آموزان در کنار حضور مؤثر در سنگر تعلیم و تربیت در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی نقش آفرینی می‌کنند که این خود حرکتی پسندیده و شایسته به نظر می‌رسد.

کد خبر 6098671

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی رایگان تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • قوانین جدید صدور گواهینامه رانندگی برای سال ۱۴۰۳
  • آغاز ترافیک صبحگاهی در بزرگراه های پایتخت
  • تاکسیران امانت‌دار مشهدی ۳ میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است