Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@00:10:03 GMT

شهر زنجان ۵۰ هکتار فضای سبز دارد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۲۳۱۸

شهر زنجان ۵۰ هکتار فضای سبز دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب ملایی یگانه ظهر یکشنبه در آئین بهره برداری از پارک بانوان زنجان، گفت: پارک بانوان غرب زنجان به صورت پارک خانواده استفاده شود.

وی افزود: این پارک در زمینی به مساحت ۴.۵ هکتار ساخته شده و محطی خوبی برای مردم این منطقه خواهد بود.

شهردار زنجان، با بیان اینکه در شهر زنجان ۵۰ هکتار فضای سبز داریم، ادامه داد: مساحت چمن‌کاری در پارک بانوان غرب شهر زنجان کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امسال ۴۵ میلیارد تومان هزینه پروژه فضای سبز است، گفت: تا پایان سال همه پروژه‌های فضای سبز که ۵۰ مورد است به پایان می‌رسد.

شهردار زنجان، با بیان اینکه پارک بانوان غرب زنجان، دومین پارکی است که مختص بانوان زنجانی ساخته شده است، گفت: کل اعتبارات هزینه شده برای این پارک ۱۴۵ میلیارد ریال و اعتبارات استانی هزینه شده نیز ۴۰ میلیارد ریال است و مساحت کل پروژه نیز چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع با مساحت معابر دسترسی پنج هزار متر مربع است.

کد خبر 5006060

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری زنجان پروژه عمرانی محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم شیراز مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی ستاد ملی مقابله با کرونا پارک بانوان فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد

عبدالله حیدری با بیان اینکه معاونت املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی وظایف بسیار مهمی برعهده دارد، گفت: تامین زمین، تعیین‌ تکلیف اراضی موات، انطباق زمین‌های محدوده شهری و حراست و حفاظت از اراضی ملی از وظایف مهم این معاونت است.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن است، گفت: یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان حفاظت از این اراضی را بر عهده دارد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در چند سال اخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر و نهضت ملی مسکن به صورت خیلی گسترده و قابل توجه در استان اتفاق افتاده است.

حیدری با بیان اینکه ۷۸۰ پرونده حقوقی در این معاونت در دست اقدام است، تاکید کرد: این معاونت با حداقل نیرو برای انجام وظایف سازمانی خود به بهترین نحو تلاش می کند.

وی یادآور شد: با کارهای انجام گرفته زمین مورد نیاز استان برای پروژه های نهضت ملی مسکن تامین شد که بخشی از زمین در دستور الحاق به محدوده شهری زنجان است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • چرا شهرداری می‌خواهد با تانک از روی پارک‌های تهران بگذرد؟
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی