Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از امضای تفاهم نامه ۱۸۰ میلیارد تومانی سپاه و استانداری برای آبرسانی به مناطق محروم استان کرمان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین معروفی ظهر امروز و در دیدار با فدائی استاندار کرمان با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در این هفته از خدمتگزاران صدیق جمهوری اسلامی ایران در دولت تشکر می‌کنیم و خدا را شاکر هستیم که عمر ما در برهه‌ای از زمان قرار داد که تحت امر ولایت و در حکومت اسلامی نفس کشیده و زندگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ملت ایران به فرموده امام راحل ارزشمندترین ملت دنیا بوده و از مردم عصر رسول‌الله (ص) هم بالاتر هستند گفت: وجود 188 هزار شهید برای بقای دین خدا شاهد این ادعا است و امیدواریم در ادامه مسیر نیز خدا ما را یاری کند تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

فرمانده سپاه استان کرمان: میدان بسیج کرمان به میدان جهانی شهید سلیمانی تبدیل می‌شودفرمانده سپاه استان کرمان: حاج قاسم جبهه مقاومت را به وسعت تمام دنیا توسعه دادفرمانده سپاه استان کرمان: پاسداران استان کرمان 3 روز از حقوق خود را به مدت 3 ماه به کمک‌های مومنانه اختصاص دادند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شهیدان رجایی و باهنر را الگویی بزرگ برای کارکنان دولت و سایر آحاد مردم دانست و افزود:  رهبر معظم انقلاب بر نقش دولت در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید دارند.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر ویژگی‌های زیادی دارند که مایه افتخار ماست گفت: ولایت باوری شاخصه مهم این شهدا بود و شاخصه اصلی شهیدان رجایی و باهنر که باعث ماندگاری آنها شد مردمی بودن آنها است.

معروفی با اشاره به اینکه این شهدا کاری را که برای مردم انجام می‌دادند بدون منت و با اخلاص در عمل بود ادامه داد: شاید خیلی‌ها باور نکنند که فرزند شهید رجایی در تهران یک مغازه دارد و این گونه امور زندگی خود را می‌گذراند و از این شهدا فرزندانی این چنینی هم داریم که هیچ چیز را برای خود نخواستند و آقازاده واقعی این افراد هستند.

وی با بیان اینکه مسئولیت استاندار در این شرایط که فشارهای دشمنان بر کشور وجود دارد مسئولیت سنگینی است و نیازمند همکاری سایر نهادها است گفت: سپاه در هر کجا که نیاز باشد همکار دولت است و در حوزه خدمات اجتماعی به مردم در کنار دولت هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با عنوان اینکه سپاه در هفته آینده در حوزه تامین آب آشامیدنی برخی نقاط استان و روستاها تفاهم نامه‌ای با استانداری کرمان امضا می‌کند افزود: در این تفاهم نامه اعتبار حدود 180 میلیارد تومان دارد.

وی با بیان اینکه در راستای این تفاهم نامه با اولویت آبرسانی به مناطق محروم فعالیت‌ها در استان آغاز می‌شود گفت: بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی می‌توانند به کارها سرعت داده و از سوی دیگر هزینه اجرا نیز کاهش پیدا می‌کند.

معروفی با اشاره به اینکه در قرارگاه سازندگی سپاه ثارالله استان نیز قرارداد 20 میلیارد تومانی خدمت‌رسانی به مردم استان داریم که با اولویت تامین آب آشامیدنی انجام خواهد شد افزود: ساخت حمام، چشمه بهداشتی و تامین جهیزیه برای نیازمندان نیز از دیگر موارد خدمت‌رسانی به مردم در قالب این قرارداد است.

وی با بیان اینکه با تعامل و همکاری می‌توان کارهای زیادی را در استان، برای مردم انجام داد و ما آماده همکاری هستیم گفت: چهارم شهریور روز قشر بسیج کارمندان بوده و امسال شهید شاخص کشور از استان کرمان است.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط هفته دولت استان کرمان بیشتر بخوانید... فرمانده سپاه استان کرمان: ملت ایران در فتنه‌ها هوشمندانه راه خود را از دشمنان نظام جدا کرد فرمانده سپاه استان کرمان‌: ۵۰۰۰ سبد غذایی در منطقه سیل‌زده جنوب کرمان توزیع شد فرمانده سپاه استان کرمان: لباس، مکان و زمان برای سپاه معنا ندارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فرمانده سپاه استان کرمان: ملت ایران در فتنه‌ها هوشمندانه راه خود را از دشمنان نظام جدا کرد فرمانده سپاه استان کرمان‌: ۵۰۰۰ سبد غذایی در منطقه سیل‌زده جنوب کرمان توزیع شد فرمانده سپاه استان کرمان: لباس، مکان و زمان برای سپاه معنا ندارد واژه های کاربردی مرتبط هفته دولت استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۲ طرح ویژه مجلس برای تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر / کارت اعتباری برای خرید ۲۰ قلم کالا‌ در اختیار ۷ دهک قرار‌ می‌گیرد ۳ روایت عضو هیئت رئیسه مجلس از تلاش نمایندگان برای بهبود وضع اقتصادی مردم / برای بهبود معیشت ‌تا پاسی از شب در مجلس حضور داریم ۴ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۵ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید ۶ عضو کمیسیون حقوقی مجلس: فعل و انفعالات بازار بورس قابل اعتماد نیست ۷ سناریوی ‌قطعی آب این بار به پیربلوط رسید/ اظهار‌نظرهای متناقض مسئولان در‌باره رفع مشکل ۸ گزارش| سردرگمی مردم در تلاطم این روزهای بورس؛ وقتی تازه‌واردها نظم بازار سرمایه را به هم می‌ریزند مهمترین اخبار استانها مدیرعامل توانیر: ایران از پیک مصرف برق بدون اعمال خاموشی عبور کرد / ‌رشد مصرف برق ‌به یک درصد رسید درگیری مسلحانه مرزبانان با اشرار مسلح در ‌سراوان / شرور وابسته به گروهک‌های تروریستی به هلاکت رسید شناسایی ۵۲۰۰۰ ویلای غیرمجاز در خراسان رضوی/مبارزه با مافیای ویلاساز ادامه دارد مقاومت برخی مدیران در برابر قانون منع به کارگیری بازنشستگان / در برخی ‌دستگاه‌ها ‌۵۰۰ ‌بازنشسته مشغول به کار‌ند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ارتقای تاب‌آوری اقتصاد و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سرلوحه تلاش‌های دولت است نیویورک تایمز: مکانیزم ماشه نمود بارز بن‌بست دیپلماتیک ترامپ ــ پامپئو است گزارش تسنیم از اولین موتور سبک توربوفن ساخت ایران|‌قلب شیر در سینه پهپادهای ایرانی مدیرعامل توانیر: ایران از پیک مصرف برق بدون اعمال خاموشی عبور کرد / ‌رشد مصرف برق ‌به یک درصد رسید ۲.۵ میلیارد دلار ارز به کشور بازگردانده شد/ سکه‌های پیش فروشی به تمام خریداران تحویل داده شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دولت استان کرمان هفته دولت استان کرمان فرمانده سپاه استان کرمان سپاه ثارالله استان تفاهم نامه مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) در مراسم تودیع و معارفه جانشین جدید فرماندهی این سپاه گفت: سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است تا بتواند اقدامات گسترده خود در زمینه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را به پیش ببرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  مراسم تودیع و معارفه جانشین جدید فرماندهی سپاه  حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با حضور مسئولان و سران عشایر و اقوام بزرگ خوزستان  برگزار شد.

سردار پاسدار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)  ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و فعالیت‌های سردار باقری جانشین سابق سپاه گفت: سردار فلاحی جانشین جدید فرماندهی سپاه خوزستان اقدامات مهم و ارزنده‌ای برای خوزستان انجام داده است.

وی با بیان اینکه سردار فلاحی برای جانشینی سمت فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) ارزشمند است، افزود: سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است تا بتواند اقدامات گسترده خود در زمینه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را به پیش ببرد و برای نظام اسلامی موثر واقع شود.

سرتیپ شاهوارپور یادآور شد: همچنین طی همین آیین سرهنگ مکوندی به عنوان دژبان کل تعیین شد تا نظم را در سراسر مکان‌های نظامی سپاه در خوزستان برقرار کند.

 سردار سرتیپ دوم پاسدار مسعود فلاحی ، جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان نیز گفت: امیدوارم بتوانم سرباز خوبی در جایگاه جدید خود در سپاه باشم.

 وی افزود: جایگاه فرماندهی و جانشینی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با جایگاه‌های دیگر سازمان‌های نظامی کشور و دنیا تفاوت خاص خود را دارد.

سردار فلاحی گفت: این جایگاه در سپاه بازگشتی ندارد و هر کسی وارد آن شود، در جلوی نیروها قرار می‌گیرد و دیگران را هم مانند واقعه عاشورا به حضور در میدان دعوت می‌کند.

وی در ادامه افزود: سپاه حضرت ولیعصر (عج) چه در حوزه اجتماعی و فرهنگی و محرومیت‌زدایی نامی همیشه درخشان دارد لذا انتظار می‌رود بتوانیم سرباز خوبی باشیم.

جانشین سابق فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان نیز گفت: خداوند را شاکر هستم که در سنگر دیگری در خدمت مردم غیور و شهیدپرور استان لرستان هستیم.

سردار نعمت الله باقری با بیان اینکه 28سال سرباز مردم خوزستان بوده‌ام، افزود: خدا را شاکر هستم که این توفیق را به من داد تا در این استان به عنوان خادم و سرباز این مردم  خدمت‌رسانی کنم.

 سردار باقری با اشاره به اینکه خدمت کردن به مردم در خوزستان جزو اولویت های اول و مهم  من بود، گفت: امروز هم در استان لرستان برای خدمت‌رسانی به مردم این استان آماده هستیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری یادآور شد: امروز بهترین جهاد خدمت کردن به مردم است.

به گزارش تسنیم، با حکم حسین سلامی؛ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار نعمت الله باقری به عنوان فرمانده سپاه 57 حضرت ابوالفضل (ع) لرستان منصوب شد.

سردار باقری پیش از این به عنوان جانشین سپاه استان خوزستان انجام وظیفه می‌کرد.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان