Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:12:17 GMT

عزاداری رزمندگان فاطمیون در حرم حضرت رقیه(ع)+فیلم

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۲۴۳۵

عزاداری رزمندگان فاطمیون در حرم حضرت رقیه(ع)+فیلم

‍‍‍‍‍‍

مدافعان حرم افغانستانی لشکر فاطمیون عزاداری خود در ماه محرم را در حرم حضرت رقیه سلام الله علیها سپری می کنند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،  رزمندگان فاطمیون همچنان در آماده‌باش نظامی در مناطق مختلف سوریه هستند. مدافعان حرم و رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون در حین فعالیت‌های نظامی در مراسم‌های فرهنگی، عقیدتی و آموزشی نیز شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با سومین روز از ماه محرم الحرام دیدن صحنه هایی از عزاداری رزمندگان فاطمیون در حرم حضرت رقیه سلام الله علیها خالی از لطف نیست.

انتهای پیام/

 

R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لشکر فاطمیون بیشتر بخوانید... آمادگی لشکر فاطمیون برای جنگ با دشمنان مردم افغانستان عهد فاطمیون برای انتقام خون حاج قاسم+فیلم وحشت رسانه‌های امریکایی و صهیونیستی از یک همایش فاطمیون+فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آمادگی لشکر فاطمیون برای جنگ با دشمنان مردم افغانستان عهد فاطمیون برای انتقام خون حاج قاسم+فیلم وحشت رسانه‌های امریکایی و صهیونیستی از یک همایش فاطمیون+فیلم واژه های کاربردی مرتبط لشکر فاطمیون پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ جدیدترین استفتاء از رهبر انقلاب دربارۀ تجمعات در شرایط کرونایی ۲ مداحی بنی‌فاطمه در شب دوم محرم ۱۴۴۲ ۳ مداحی محمود کریمی در "تکیه سیّار" ۴ نوحه‌سرایی خیابانی محمود کریمی در شب دوم محرم + فیلم ۵ آمادگی لشکر فاطمیون برای جنگ با دشمنان مردم افغانستان ۶ بررسی زمینه‌های واقعه عاشورا/ چه ضرورتی ایجاب کرد امام حسین (ع) قیام کند؟ ۷ نوسروده‌های یک شاعر تقدیم به ساحت امام حسین (ع) ۸ وقایع روز سوم محرم/ ورود عمرسعد با چهارهزار نفر به کربلا با طمع حکومت ری مهمترین اخبار فرهنگی چه کسی مجیدی را برای بازی در «تیرباران» پیشنهاد داد/ رانت‌خواری و روابط میان هنرمندان و دولت، سینمای سیاسی را نابود کرد جلوه‌ای از شور و شعور حسینی در مراسم عزاداری محرم + عکس گزارش تسنیم از ۱۰ سال با "مختارنامه"/ اگر مهلب نبودم، دوست داشتم ابن‌زیاد باشم بررسی زمینه‌های واقعه عاشورا/ چه ضرورتی ایجاب کرد امام حسین (ع) قیام کند؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ارتقای تاب‌آوری اقتصاد و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سرلوحه تلاش‌های دولت است نیویورک تایمز: مکانیزم ماشه نمود بارز بن‌بست دیپلماتیک ترامپ ــ پامپئو است گزارش تسنیم از اولین موتور سبک توربوفن ساخت ایران|‌قلب شیر در سینه پهپادهای ایرانی مدیرعامل توانیر: ایران از پیک مصرف برق بدون اعمال خاموشی عبور کرد / ‌رشد مصرف برق ‌به یک درصد رسید ۲.۵ میلیارد دلار ارز به کشور بازگردانده شد/ سکه‌های پیش فروشی به تمام خریداران تحویل داده شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لشکر فاطمیون لشکر فاطمیون لشکر فاطمیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال مس رفسنجان تمرینات خود را برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پشت سر می‌گذارد و مباحث تاکتیکی و فنی را زیر نظر محرم نویدکیا دنبال می‌کنند.

بازیکنان مس رفسنجان زیر نظر کادرفنی این تیم ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن با کاورهای رنگی به کارهای تاکتیکی پرداختند.

محرم نویدکیا و دستیارانش عملکرد بازیکنان را با دقت زیادی دنبال می‌کردند و نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند.

بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی که دارند و نتایج خوبی که کسب کردند تمرین با نشاطی را پشت سرگذاشتند و با شرایط خوبی که دارند آماده دربی حساس کرمان می‌شوند.

در ادامه تصاویری از تمرین مس رفسنجان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند