Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: در هر استان یک محصول شاخص بومی که زنان تولیدکننده و کارآفرین در فرآیند تولید آن نقش دارند؛ با هدف برند سازی معرفی می‌شوند.هدف از اجرای این طرح، احیا، حفظ و ثبت دانش تولید محصولات بومی شاخص در هر منطقه؛ است. تاریخ انتشار: 14:29 - 02 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۵۴۸ خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ فریبا نظری در پنجمین نشست مجازی کارگروه اقتصادی این حوزه، طرح پیشنهادی دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان شمالی با موضوع  برند سازی یک محصول در هر استان ارائه و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 نظری یادآور شد: مطابق این طرح، در هر استان یک محصول شاخص بومی که زنان تولیدکننده و کارآفرین در فرآیند تولید آن نقش دارند؛ با هدف برند سازی معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، احیا، حفظ و ثبت دانش تولید محصولات بومی شاخص در هر منطقه؛ است.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: در فرآیند اجرای این طرح، شاگرد پروری و احیای دانش فرهنگی و زیستی بومی مناطق مختلف کشور؛ محقق گردیده و زمینه برای گسترش و نشر آن مهارت و دانش در سطح استان و کشور، فراهم می‌شود.   بیشتر بخوانید:  مشاور وزیر کشور: اقدامات حمایتی از زنان تولیدکننده در دوران شیوع کرونا استمرار دارد  
این مقام‌مسئول افزود: توجه به تنوع و جذابیت بسته بندی، معرفی مناسب و علمی محصول با هدف توزیع صحیح و فروش و بازاریابی آن؛ از دیگر اهداف این طرح است که درنهایت منجر به استمرار تولید محصولات شاخص بومی استان‌ها خواهد شد.

نظری تاکید کرد: در اجرای این طرح، دفاتر زنان نقش راهبری خواهند داشت و ضمن اشراف کامل و دقیق روی فرآیند طرح، از ظرفیت و همکاری کامل دستگاه‌های اجرایی مرتبط و برقراری تعامل مناسب زنان تولیدکننده در مناطق مختلف با این دستگاه ها، بهره برداری خواهند داشت.

گفتنی است در این جلسه مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران، گزارشی از روند صفحه اختصاصی مجازی برای عرضه محصولات زنان تولید کننده و آموزش‌های لازم برای آن‌ها با موضوع کسب و کار موفق در شبکه‌های اجتماعی؛ ارائه داد.     انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مشاور وزیر کشور امور زنان و خانواده زنان تولیدکننده مشاور وزیر کشور اجرای این طرح زنان تولید برند سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا و جمعی از دانشجویان رشته‌های مطالعات منطقه‌ای و ژئوپلیتیک از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس بازدید کردند.

به گزارش شانا به نقل از امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، علیرضا جعفرپور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در بازدید سیدیحیی رحیم‌صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا و جمعی از دانشجویان نخبه رشته‌های مطالعات منطقه‌ای و ژئوپلیتیک و استادان دانشگاه‌های تربیت مدرس و شهید بهشتی در تشریح دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس اظهار کرد: پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس وظیفه خطیر تأمین بخش عمده‌ای از سبد سوخت کشور را عهده‌دار است و ظرفیت تولید روزانه حدود ۴۵ میلیون لیتر بنزین و اجزای بنزینی، ۱۶ میلیون لیتر نفت‌گاز و نفت سفید، ۲ هزار تن گاز مایع و محصولاتی دیگر از جمله انواع نفتا و حلال‌ را دارد.

وی ادامه داد: این پالایشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده بنزین کشور وظیفه و مأموریت خطیر تولید حداکثری و تأمین فرآورده راهبردی بنزین مورد نیاز کشور را عهده‌دار است و همچون گذشته در اولویت برنامه‌های راهبردی این پالایشگاه قرار دارد.

مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس اظهار کرد: این شرکت در شرایطی که به‌طور مستقیم از سوی استکبار جهانی تحت تحریم قرار گرفت با شگفتی‌ توانست افزایش ۶۲ درصدی درآمدهای عملیاتی را رقم بزند و عنوان برترین شرکت ایران اسلامی را از آن خود کند.

جعفرپور افزود: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در این مدت با تکیه بر دانش و خلاقیت‌های جوانان این مرز و بوم و برپایی رویداد تقاضامحور نسبت به شناسایی و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام کرد و افزون بر آن دومین عملیات تعمیرات اساسی واحدهای فرآیندی را به انجام رساند. راه‌اندازی واحد تصفیه هیدروژنی نفت‌گاز این پالایشگاه و افزایش یک‌صد هزار بشکه‌ای ظرفیت شیرین‌سازی انواع فرآورده‌های نفتی و فراهم شدن امکان صادرات نفت سفید و افزایش تولید بنزین از دیگر دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس بوده است تا شاهد افزایش تولید، صادرات و کیفیت فرآورده‌های بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان باشیم.

وی تصریح کرد: پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس برای انجام مطالعاتی جامع با رویکرد ایجاد ارزش پایدار و توسعه زنجیره ارزش محصولات با استفاده از ظرفیت‌های موجود در پالایشگاه، برنامه جامع طرح‌های آتی توسعه‌ای را تدوین کرده و در این طرح، تولید بالغ بر ۴۵۰ هزار تن آمونیاک در سال با استفاده از هیدروژن مازاد تولیدی پالایشگاه در دستور کار قرار گرفته است که از دستاوردهای این طرح می‌توان به جلوگیری از هدررفت هیدروژن در شبکه سوخت پالایشگاه اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس بیان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، ایجاد ارزش پایدار و توسعه زنجیره ارزش محصولات همواره کسب دستاوردهای نو و ارزشمند در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس را دنبال خواهیم کرد تا شاهد درخشش بیش از پیش ایران اسلامی بر قله‌های افتخار باشیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا نیز با تحسین دستاوردها و برنامه چشم‌انداز این پالایشگاه راهبردی کشور و با اشاره به پیشرفت‌های قابل ستاره خلیج‌فارس و شکست تحریم‌ها در این مجموعه عظیم نفتی کشور گفت: آشنایی دانشجویان با پیشرفت‌های صنعت نفت کشور امیدآفرین خواهد بود.

وی گفت: دشمنان ایران اسلامی به‌دنبال ناامیدی جوانان ما هستند، اما ما در این سفرهای علمی در پی این هستیم که حس اعتماد به نفس و اعتماد ملی، خودباوری و «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور بگذاریم.

سرلشکر رحیم صفوی به همراه دانشجویان همراه از بخش‌های مختلف بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت» رونمایی شد
  • نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت رونمایی شد
  • موتور شش سیلندر بنزینی ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند