Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@12:14:00 GMT

سرپرست مخابرات منطقه قزوین منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۲۶۶۷

سرپرست مخابرات منطقه قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در مراسمی ویدئو کنفرانسی محمدرضا نصرآبادی به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه قزوین  معرفی و حسین پیله فروش‌ها به افتخار بازنشستگی نائل آمد.
مهندس یافتیان، عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در این مراسم با اشاره به اینکه زیرساخت ارتباطات نیروی محرکه کشور است، گفت: امروزه فناوری اطلاعات(ICT) به عنوان پیشران اقتصاد کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران از مسئولان و کارکنان خواست تقوا و نظم را در انجام امور سرلوحه خود قرار دهند و در انجام وظایف احساس مسئولیت کرده و در راستای خدمت رسانی موثر همراه با پیشرفت تکنولوژی گام های بلندی بردارند.
یافتیان با تاکید بر اینکه توجه به تولید و رونق آن اولویت اصلی شرکت مخابرات ایران است افزود: امروزه یکی از ارکان رشد و توسعه در کشورها، داشتن زیرساخت ارتباطی و به خصوص ict است.
او با اشاره به افزایش شرکت‌های خدمات دهنده در حوزه تکنولوژی بیان کرد: با توجه به این موضوعات و به روز رسانی نیازهای مردم، مخابرات نیز باید تکنولوژی به روز ارائه دهد.
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه مدیر استانی موظف به تعامل با استاندار و مدیران استانی است، تصریح کرد: قطعا داشتن تعامل مطلوب و سازنده موجب ارتقای شرکت و ارائه خدمات بهتر می شود.
یافتیان به ایجاد رضایت مشتریان و کارکنان و ظرفیت سازی های اشتغال در حوزه مخابرات کشور اشاره کرد و گفت: در دنیای کنونی مشتری تعیین کننده است و مخابرات برای ماندن در این بازار رقابتی ناگزیر به این است که همگام و همراه با فناوری روز دنیا قدم های با ثباتی بردارد.
او به بالا بردن سطح رضایت مشتریان این شرکت با استفاده از کیفیت بخشی به خدمات شبکه ای اشاره کرد و یادآور شد: مشتریان از ما توقع ارائه خدمات مناسب، مطلوب و نوین دارند و از این رو باید با بهره‌مندی از خدمات به روز و فناوری های نوین دنیا به این خواسته عموم مردم احترام بگذاریم.
در ادامه این مراسم مهندس پیله فروش‌ها ضمن قدردانی از همراهی و همدلی کارکنان مخابرات منطقه قزوین، به بیان گزارش مختصری از عملکرد مخابرات در مدت مدیریت خود پرداخت و در بخشی از سخنان خود با اشاره به این که در آغاز تصدی این پست، مخابرات منطقه قزوین با چالش جدی در خصوص پیمانکاران مواجه بوده است افزود: با تلاش مجدانه مجموعه کارکنان مخابرات منطقه قزوین ساماندهی پیمانکاران شبکه تلفن ثابت و سیار در استان انجام شد که افتخاری در پرونده کاری بنده است.
در ادامه این مراسم مهندس نصرآبادی ضمن قدردانی از اعتماد مدیرعامل مخابرات ایران ابراز امیدواری کرد که به همت مجموعه مخابرات منطقه قزوین و حمایت مخابرات ایران، برنامه‌ها و استراتژی‌های مخابراتی به نحو احسن و در راستای ارائه خدمات بهینه به هم استانی ها، مثمر ثمر شود.
او با اشاره به به کارگیری تمام امکانان جهت رضایت ذینفعان، ارتقای کیفیت شبکه مخابراتی افزود: احیا نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت و توان منابع انسان و شایسته سالاری و نقش مهم مخابرات به عنوان گرداننده حوزه ICT و تعامل با کلیه بازیگران صنعت ICT از برنامه های پیش روی مخابرات منطقه است.

48

کد خبر 1424818

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین مخابرات منطقه قزوین شرکت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان بهرام عیدی معاون شبکه مخابرات منطقه گلستان در حاشیه اردوی جهادی خدماتی مخابرات استان در گنبدکاووس گفت: ۳۷ گروه خدماتی جهادی مخابرات منطقه گلستان با تعویض و رفع خرابی های ۱۳۵ کله پست  مخابراتی با اعتبار ۱٠ میلیارد ریال تلفن های ثابت ۲ هزار مشترک را وصل کردند.

تاغان کسلخه مسئول شبکه مخابرات گنبدکاووس نیز از اجرای سه برنامه افزایش ارتفاع کابل کشی ، تغییر ارتفاع جعبه پست های مخابراتی از ۲ متر و ۴٠ سانتیمتر به حدود ۴ متر  ،  حذف جعبه پست و  وصل مستقیم کابل  های مخابراتی در داخل مجتمع های تجاری و اداری با هدف پیشگیری از سرقت سیم و کابل خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد