Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@12:51:03 GMT

یادداشت : سنگ محک گل‌محمدی در آسیا

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۲۷۹۹

یادداشت : سنگ محک گل‌محمدی در آسیا

به بهانه پایان لیگ برتر، یادداشتی در مورد قهرمان این فصل رقابت ها.

به گزارش ورزش سه ، وقتی درست در همین روزها با گذشت اولین هفته از لیگ پرسپولیس با یک گل  پارس جم را از پیش رو برداشت؛ هوادارای پرسپولس در بدبینانه ترین حالت ممکن قرار داشتند.آن ها سرمربی موفق شان را روی نیمکت نمی دیدند و حتی شایع بود که برانکو را از پرسپولیس جدا کردند که جلوی موفقیت های این تیم گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هرچه با کالدرون جلوتر رفتند ؛حتی با برد دربی با توجه به شکست مقابل مدعیان رویای کسب چهارمین قهرمانی برای آنها  دست نیافتنی تر مینمود. ولی این تیم با توجه به گذراندن همین مسیر پر تلاطم اسیر امواج نشد و  به مرور ثابت گردید تنها کسی که میتواند پرسپولیس را به ساحل آرامش و امنیت برساند پیر مرد  سرحال  و مورد احترام آرژانتینی گابریل کالدرون بود که توانست بعد از برانکو مسیر او را به درستی ادامه دهد و سطح کیفی پرسپولیس را ارتقا دهد .


 با جدایی کالدرون در نیم فصل بد بینی پرسپولیسی ها حتی تشدید نیز شد که کم کم به این باور میرسیدند که  ابر و باد و مه خورشید و فلک در کارند تا امسال پرسپولیس صاحب جام قهرمانی لیگ برتر نشود.اما بازیکنان پرسپولیس نظر دیگری داشتند. عده  ای سهم بیشتری از موفیقت پرسپولیس در این سالهای اخیر را مدیون برانکو ایوانکوویچ میدانند اما بازیکنان پرسپولیس ثابت کردند که انگار نقش آن ها از هر فرد دیگری پر رنگ تر بوده است.زیرا با رفت و آمد مدیران خدشه ای به مسیر این تیم وارد نشد و دیگر رفتن برانکو؛ کالدرون و شاید یحیی هم نمیتواند عزم بازیکنان را در مستطیل سبز متزلزل نماید (آوازخوان نه آواز).
این درسی است که خود برانکو به این مجموعه آموزش داد که هیچکس بزرگتر از تیم نیست و افراد تاثیری در روند حرکتی  تیم نخواهند داشت.شاید  همین موضوع بزرگترین دلیل موفقیت این تیم در سالیان اخیر باشد و اگر بخواهیم دلایل موفقیت تیم پرسپولیس را در این سالها بر شماریم ؛ بی شک اولین دلیل و مهمترین.


یحیی گل محمدی نیز به خوبی از پس این وطیفه بر آمد و در بین  مربیان هم نسل یحیی؛ او بی شک یکی از بهترین  ها  میتواند باشد که باید در مسیر تبدیل شدن به یک مربی بزرگ گام های بزرگ تری بردارد.رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سنگ محک مهمی است تا توان یحیی برای تبدیل شدن به یک مربی بزرگ سنجیده شود.


امیر فروزش

 

یحیی گل محمدی (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران