Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولید مجموعه برنامه آموزشی با موضوع مهارت‌های ارتباطی در ۱۴ قسمت به همت وزارت ورزش وجوانان آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از برنا، اعظم کریمی، مدیرکل برنامه ­ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: این مجموعه برنامه آموزشی بر مبنای طرح پژوهشی ملی توانمندسازی مهارت­های ارتباطی جوانان که در ده استان کشور انجام شده در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد نام این برنامه آموزشی بومرنگ است که به تهیه کنندگی دکتر زهرا منوچهرآبادی متخصص مهارت­های ارتباطی در ۱۴ قسمت سی دقیقه­ای ساخته شده است. مهارت‌های ارتباطی از جمله ماهیت ارتباط انسانی و ضرورت و نقش آن در زندگی، ارتباط کلامی، ارتباط غیرکلامی، خودآگاهی، ارتباط اثربخش، مهارت گوش دادن، ارتباطات انسانی در مواقع بحرانی و غیرقابل پیش­بینی، تاثیر رسانه­ها وفضای مجازی بر نوع ارتباط جوانان، طرح واره‌های ناسازگار اولیه و تاثیر آن در روابط انسانی، چگونه دیگران را اقناع کنیم، رفتار‌های نامتعارف ارتباطی مانند پرخاشگری، کم حرفی و پرحرفی، خجالت، عوامل موثر در ارتباط از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به آن‌ها پرداخته شده است.

کریمی افزود: کارشناسان این برنامه اساتید حوزه علوم ارتباطات اجتماعی و روان شناسان هستند که در حوزه مهارت‌های ارتباطی فعالیت دارند.

برنامه بومرنگ نخستین برنامه آموزشی است که به موضوع مهارت‌های ارتباطی پرداخته است و با حمایت دفتر توسعه و برنامه ریزی خانواده وزارت ورزش وجوانان ساخته می‌باشد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فرهنگی ورزش مهارت های ارتباطی برنامه آموزشی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است

ایسنا/لرستان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد لرستان گفت: مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است.

امین آزادبخت امروز، هشتم اردیبهشت در آیین اختتامیه مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ که به همت جهاد دانشگاهی لرستان و به میزبانی دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به استقبال دانشجویان لرستانی از مسابقه ملی سدید بیان کرد: این مسابقات بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان، کاربردی کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی، ترویج فرهنگ مطالعه و ترویج گفتمان علم است.

وی با اشاره به اینکه این رویداد پیش از این در قالب دو مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌ دقیقه‌ای اجرا می‌شد که در دور جدید، با تجمیع مسابقات قبلی و با عنوان مسابقات ملی سدید در پنج بخش پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار شده است، افزود: در لرستان این مسابقه ملی با حضور ۵۳ نفر در مرحله استانی به همت جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان مواجه بودیم.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد لرستان به اجرای برنامه‌های مختلف از قبیل مناظرات دانشجویی، مناظرات اساتید و پویش‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: جهاددانشگاهی یک نهاد دانشگاهی است که با برخورداری از ظرفیت‌هایی همچون خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، مرکز افکارسنجی(ایسپا)، سازمان انتشارات، کانون‌های دانشجویی و... می‌تواند ارتباط خوبی با دانشجویان داشته باشد و برنامه‌های متنوعی در عرصه‌های مختلف برگزار کند.

آزادبخت با اشاره به پایین بودن سرانه مطالعه کتاب در استان و کشور و اینکه دانشجو نقش‌آفرین و آینده‌ساز است، گفت: دانشجویان باید مروج، مبلغ و معرف کتاب و کتابخوانی باشند و با تشویق هم‌کلاسی‌ها، دوستان، خانواده نقش خود در مروج عرصه مطالعه کتاب را ایفا کنند.

وی در خاتمه از اهدای دو هزار جلد از سوی جهاددانشگاهی واحد لرستان به دانشگاه لرستان جهت تجهیز کتابخانه‌های سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان خبر داد و گفت: طرح جمع‌آوری کتاب با عنوان رستا سال گذشته از سوی جهاددانشگاهی لرستان اجرا و بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب جمع‌آوری شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «استون‌هنج» چه ارتباطی با «ماه» دارد؟ (+عکس)
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است