Web Analytics Made Easy - Statcounter

«شان پن» بازیگر آمریکایی برنده اسکار سیاست های دولت ترامپ در مواجه با ویروس کرونا را دروغ پردازانه توصیف کرد.

 این سینماگر ۶۰ ساله امریکایی و برنده اسکار که با هدایت سازمان غیرانتفاعی با عنوان «CORE» اقدام به انجام تست های ویروس کرونا در لس آنجلس کرده است،  در مصاحبه جدید خود با سی ان ان عنوان کرد که ارزشی برای مشاوره دادن به کاخ سفید برای افزایش ظرفیت انجام تست نمی بیند، چرا که «برت ژیرور» مسئول تست کرونا در دولت ترامپ، فردی دروغگو و بی کفایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شان پن» در این گفتگو که به صورت مجازی و با «آنا کابررا» خبرنگار سی ان ان انجام داد گفت که کارکنان سازمان «CORE»، داوطلبان و کارکنان در خط مقدم مبارزه با شیوع ویروس کرونا بسیار الهام بخش هستند اما در عین حال از عدم رهبری و اطلاع رسانی شفاف از سوی مقامات کاخ سفید در این باره انتقاد کرد.

او از مردم آمریکا خواست با ویروس کرونا همچون سایر بلایای طبیعی مواجه شوند و کسانی  که تست کرونای آنها مثبت می شود باید فورا با کسانی که در آنها در ارتباط بودند اطلاع دهند و یا به جایی بروند و خود را قرنطینه کنند.

در بخش دیگری از این مصاحبه «شان پن» در واکنش به صحبت های خبرنگار سی ان ان درباره این که میلیاردها دلاری که در ماه آوریل توسط کنگره برای تست اختصاص داده شد، هنوز هزینه نشده گفت: ما داریم خودمان را می کشیم.

«شان پن» بازیگر، فیلمنامه نویس، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی تاکنون دوبار با فیلم های «رودخانه مرموز» (۲۰۰۳) و «میلک» (۲۰۰۸) موفق به کسب جایزه اسکار بازیگری شده است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا شان پن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که بعد از شکست مقابل ویارئال گفته بود در پایان فصل بارسا را ترک خواهد کرد، منصرف شد و چند روز پیش در یک نشست خبری اعلام کرد تا پایان قراردادش که ژوئن 2025 است، می ماند.

فشارهای خوان لاپورتا باعث شد تا ژاوی از تصمیم خود عقب نشینی کند. شایعات در مورد فشارها روی ژاوی برای اصلاحاتی در کادر فنی اش زیاد است و برای مثال می گویند از او خواسته شده اسکار، برادرش، را بیرون کرده یا از اختیاراتش کم کند. شایعات قوی وجود دارد که این اصرارها از سوی دکو، مدیر ورزشی، بارسلوناست.

دکو دیشب قبل از بازی بارسا-والنسیا، به این شایعات واکنش نشان داد: «ما روی ژاوی حساب می کردیم و به همین دلیل با او تا 2025 تمدید شد. او خودش در مورد دلایل ماندن توضیح داد. ژاوی را مشتاق و باانگیزه می بینم و اطمینان دارد که می تواند برای بارسا کارهای مهمی انجام دهد و این مهمترین اصل بود. ما جلسه ای هفته قبل داشتیم و همینجا باید بگویم این شایعات در مورد اصرار من برای اخراج اسکار دروغند. اصلا این بحث در جلسه مطرح هم نشد. هیچکدام از این اخبار صحت ندارند و آنها را باور نکنید.»

دیگر خبرها

  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی