Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@09:23:46 GMT

آغاز رقابت دانش آموزی در المپیاد نانو از صبح ۴ شهریور

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۳۳۷۶

آغاز رقابت دانش آموزی در المپیاد نانو از صبح ۴ شهریور

آزمون یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو صبح روز سه‌شنبه، ۴ شهریورماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مرحله اول یازدهمین المپیاد نانو صبح روز سه‌شنبه ۴ شهریورماه جاری از طریق سایت باشگاه نانو به آدرس (www.nanoclub.ir) برگزار می‌شود و دانش‌آموزان در مدت زمان ۹۰ دقیقه از ساعت ۹ تا ۱۲ به صورت مجازی به سوالات پاسخ خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان لازم است پیش از ورود به آزمون راهنمای آزمون را از سایت باشگاه نانو دریافت کنند و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده هر داوطلب برای شرکت در آزمون، بایستی وارد کارتابل شخصی خود شود.

بعد از اتمام زمان پاسخگویی یا رد کردن سوال توسط داوطلب، دیگر امکان بازگشت و اصلاح پاسخ وجود ندارد و پاسخ‌های غلط دارای نمره منفی است.

اگر در حین آزمون اتصال شما به اینترنت قطع شد و یا از صفحه آزمون خارج شدید، پاسخ‌های شما تا آن مرحله ثبت خواهد شد و برای ادامه آزمون مجددا وارد صفحه کاربری خود شوید.

در صورتی که با پیغام خطا مانند Bad Request مواجه شدید، به معنای سرعت پایین اینترنت شما است و کافی است دکمه Refresh در مرورگر و یا دکمه F۵ در صفحه کلید را بزنید تا مجددا وارد آزمون شوید.

به نقل از ستاد نانو، به هیچ عنوان از مرورگر Internet Explorer استفاده نکنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپیاد نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود

ایسنا/قم سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم گفت: پنج هزار و ۹۲۶ نفر در استان قم در این آزمون ثبت نام کردند که ۷۳ درصد خانم و ۲۷ درصد آقا هستند.

محمد رستمی، سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم، در گفت‌وگویی خبری با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی، گفت: پنج هزار و ۹۲۶ نفر در استان قم در این آزمون ثبت نام کردند که ۷۳ درصد خانم و ۲۷ درصد آقا هستند.

وی افزود: این آزمون در ۲ حوزه امتحانی صبح روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در استان قم برگزار می‌شود.

رستمی با بیان اینکه در حوزه امتحانی دانشگاه قم ۵ هزار و ۱۱۵ داوطلب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، ادامه داد: از این تعداد ۳ هزار و ۵۰۱ داوطلب خانم و یک هزار و ۶۱۴ داوطلب آقا هستند.

وی یادآور شد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در حوزه‌ امتحانی دانشگاه حضرت معصومه(س) نیز با حضور ۸۱۱ داوطلب خانم برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم، گفت: این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش براساس معیارهای صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل معلمی، ضوابط عمومی و اختصاصی جهت استخدام پیمانی مشاغل کیفیت‌بخشی برگزار می‌شود؛ این مشاغل شامل مربی امور تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور وزارت آموزش و پرورش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد