Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکریم عابدینی گفت: اعتماد عمومی بزرگ‌ترین سرمایه برای صنعت بیمه محسوب می‌شود و هر چه بیمه‌ها بتوانند اعتماد بیشتری را جلب کنند، به همان اندازه می‌توانند حامی و پشتوانه اقتصاد کشور باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(یکشنبه) در دیدار  محمد رضایی مدیرعامل بیمه ایران کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سلامت تشکیلات هر سازمانی لازمه موفقیت آن سازمان است و هر چه سلامت سیستمی نهادها و سازمان‌ها به باور مردم بنشیند، مردم بیشتر حامی آنها خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین تصریح کرد: اعتماد عمومی بزرگ‌ترین سرمایه برای صنعت بیمه محسوب می‌شود و هر چه بیمه‌ها بتوانند اعتماد بیشتری را جلب کنند، به همان اندازه می‌توانند حامی و پشتوانه اقتصاد کشور باشند.

وی به برخی از فرصت‌های عظیم جامعه اسلامی در حمایت از نهادهای اقتصادی اشاره کرد و افزود: جامعه اسلامی ظرفیت‌های عظیمی مانند مساجد دارد که می‌توانند شما را در پیشبرد اهدافتان حمایت کنند اما لازمه تقویت این حمایت‌ها، جلب اعتماد عمومی و ایمانی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: دفاع از حق یکی از سفارشات اباعبدالله الحسین(ع) است که در عرصه کاری شما نیز بسیار کاربرد دارد و ان‌شاءالله در هر حوزه‌ای که فعالیت داریم، تلاش کنیم مردم به حق خود برسند تا شاهد بالندگی بیشتر جامعه اسلامی باشیم.

محمد رضایی مدیرعامل بیمه ایران کشور در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش روی بیمه ایران ارائه کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اعتماد عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو

دریافت 13 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رهبر انقلاب در ادامه فرمود: غزه امروز مسئله اول دنیا است؛ صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند؛ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید!

کد خبر 848684 منبع: ایرنا برچسب‌ها معلمان اسرائیل خبر ویژه رهبر معظم انقلاب فلسطین

دیگر خبرها

  • چرا ارتش‌ها نمی‌توانند به هوش مصنوعی اعتماد کند؟
  • چرا ارتش‌ها نمی‌تواند به هوش مصنوعی اعتماد کند؟
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری توسط پتروشیمی‌ها
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد