Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید حق شناس، شهید اکبری، شهید سعادتمند، شهید لطیفی، اندیشه ۳ و قدس در حال انجام است.

با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید حق شناس با پیش شماره های ۴۴۷۰ الی ۴۴۷۶ در محدوده این مرکز و در مرکز مخابرات شهید اکبری با پیش شماره های ۷۷۳۲ الی ۷۷۳۵، ۷۷۹۶، ۷۷۱۱، ۷۷۱۲، ۷۷۷۸، ۷۷۷۹، ۷۶۷۹ در محدوده خیابان های شهید بهشتی، ۲۲۸، استخر و اتوبان زین الدین تا فردا با اختلال همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال با اجرای این عملیات ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید سعادتمند با پیش شماره های ۴۴۲۰ الی ۴۴۲۹، ۴۴۳۷، ۴۴۳۸ و ۴۶۱ در محدوده خیابان های اروند، سازمان آب، پردیس و حاجی پور امیر تا دو روز آینده دچار اختلال است.

ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید لطیفی با پیش شماره های ۲۲۹۳ الی ۲۲۹۸، ۲۲۹۱، ۲۶۷۵ در محدوده خیابان های لویزان، شهید موسوی، مجتمع تجاری روژا سنتر و در مرکز مخابرات اندیشه ۳ با پیش شماره های ۶۵۵۵ الی ۶۵۵۷ در محدوده فاز ۳ اندیشه، شهرک وائین، شهرک اداری، فاز یک اندیشه، بیمارستان نور، دانشگاه پیام نور شهریار از امروز به مدت ۷۲ ساعت اختلال خواهد داشت.

بر اساس این گزارش با اجرای عملیات برگردان ارتباط تلفنی و اینترنتی مشترکین در مرکز مخابرات قدس از ساعت ۴ بامداد به مدت ۲ ساعت دچار اختلال می شود.

انتهای پیام/

169 / 336 تماس تلفنی مخابرات توسعه شبکه کابل کابل برگردان مرکز مخابرات قدس اینترنت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تماس تلفنی مخابرات توسعه شبکه کابل کابل برگردان اینترنت مرکز مخابرات شهید پیش شماره تلفنی مشترکان ارتباط تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازدید از یگان‌های تابعه ستاد آجا، صبح امروز (سه شنبه) از گروه مخابرات ارتش بازدید کرد.

وی از بخش‌های مختلف ستادی، آموزشی، عملیاتی و منازل سازمانی گروه مخابرات ارتش بازدید کرد و دستوراتی را در راستای ارتقای توان عملیاتی و پیشرفت هرچه سریع تر پروژه‌ها، تجهیزات و فناوری های جدید مخابراتی این گروه صادر کرد.

رئیس ستاد ارتش همچنین در این بازدید از پای کار بودن و آمادگی بالای گروه مخابرات ارتش در اجرای دقیق و بی کم و کاست مأموریت‌های محوله به‌ویژه در جریان حمله موشکی اخیر (وعده صادق) تقدیر و تشکر کرد.

فرماندهان و مسئولان یگان‌های ارتباطات زیرساخت ارتش در مناطق مختلف کشور، به صورت ویدئو کنفرانس و برخط، از روند آمادگی رزمی و عملکرد سامانه‌های ارتباطی خود به ارائه گزارش پرداختند.

در این بازدید امیر سرتیپ ناصر مختارزاده، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ارتش و امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری راد، معاون بازرسی آجا نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد