Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اولین روز از هفته بزرگداشت دولت یک واحد مسکن مددجویی در روستای خسرومحله لوندویل افتتاح و آسفالت راه روستای ویرمونی بخش مرکزی آستارا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در اولین روز از هفته بزرگداشت دولت ظهر امروز(یکشنبه، ۲ شهریور) با حضور سرپرست فرمانداری، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشداران بخش مرکزی آستارا و لوندویل و جمعی دیگر از مسئولان محلی یک واحد مسکن مددجویی در روستای خسرومحله بخش لوندویل افتتاح و تحویل مددجو داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این واحد مسکن مددجویی که توسط اداره بهزیستی ساخته شده است، ۶۰ متر مربع مساحت دارد و  دارای انشعابات آب، برق و گاز است.

 

برای احداث این واحد مسکونی ۴۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 

آسفالت راه روستای ویرمونی دیگر پروژه ای بود که امروز با حضور مسئولان به بهره برداری رسید، این پروژه که در قالب طرح هادی روستایی به طول ۸۰۰ متر اجرا شده، برای آن ۸ میلیارد و ۵۵۱ میلیون ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هزینه شده است.

 

گفتنی است، هشتم شهريورماه سالروز شهادت شهيدان رجایی و باهنر است كه به اين مناسبت از تاريخ دوم تا هشتم شهريورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: آسفالت راه روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بندر آستارا مسکن مددجویی بهزیستی هفته دولت مسکن مددجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود

احمد شانیان با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت گفت: با افتتاح مرحله نخست این طرح، همزمان مرحله دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

او گفت: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان گفت: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۱۷۰ هزار طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید کشور فعال است
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است