Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره وبینار کومیته با حضور ذبیح الله پورشب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری و امیر مهدی‌زاده قهرمانان کاراته جهان در طی ۴ هفته با تغیر زمان برگزاری، برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین دوره وبینار کومیته با تغییر زمان و باحضور قهرمانان تراز اول جهان؛ ذبیح الله پورشب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری و امیر مهدی زاده با هدف بهره بردن و ارتباط نزدیک با قهرمانان جهان به شرح زیر برگزار می‌شود:

پنج شنبه 30 مرداد 1399 ساعت 17 : ذبیح الله پورشب با تمرکز بر تکنیک گیاکوزوکی به صورت وبینار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج شنبه 13 شهریور 1399 ساعت 17 : سجاد گنج زاده با تمرکز بر تکنیک جودان – جودان و جودان – چودان

پنج شنبه 20 شهریور 1399 ساعت 17 : بهمن عسگری با تمرکز بر تکنیک دست جلو

پنج شنبه 27 شهریور 1399 ساعت 17 : امیر مهدی زاده با تمرکز بر تکنیک تبدیل جودان

مدت زمان هر جلسه یک ساعت و سی دقیقه خواهد بود که زمانی نیز برای پرسش و پاسخ شرکت کنندگان محترم در نظر گرفته خواهد شد و هزینه شرکت در هر کلاس مبلغ 80000 تومان می باشد.

با توجه به ظرفیت محدود اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کرده باشند، و تمامی شرکت کنندگان آمادگی لازم برای تمرین و اجرای تکنیک را حین دوره داشته باشند.

مهدی‌زاده: آغاز اردوهای تیم ملی کاراته در شرایط فعلی ریسک زیادی دارد/ حواشی قهرمانی پرسپولیس، استقلال را زخمی کرده است


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کاراته ایران کاراته بیشتر بخوانید... دیدار رئیس فدراسیون کاراته با مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گرشاسبی رئیس کمیته آموزش فدراسیون کاراته شد پایدار: از تیم‌داری استقلال و پرسپولیس در سوپر لیگ کاراته استقبال می‌کنیم/ حضور سرخابی‌ها در کنار پاس و دانشگاه آزاد جذاب خواهد بود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دیدار رئیس فدراسیون کاراته با مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گرشاسبی رئیس کمیته آموزش فدراسیون کاراته شد پایدار: از تیم‌داری استقلال و پرسپولیس در سوپر لیگ کاراته استقبال می‌کنیم/ حضور سرخابی‌ها در کنار پاس و دانشگاه آزاد جذاب خواهد بود واژه های کاربردی مرتبط کاراته ایران کاراته پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اورتون برای واگذاری مهاجمش به بارسلونا ۱۴۳ میلیون پوند می‌خواهد ۲ اتفاق عجیب در حاشیه فینال لیگ اروپا؛ بازیکن سویا خطاب به کونته: بیا ببینم موهایت واقعی است یا کلاه‌گیس! + عکس ۳ سود خوب العربی با انتقال پورعلی‌گنجی به چین/ رضاییان جایگزین مدافع کره‌ای الدحیل ۴ دلیل جدایی احتمالی آذری از فولاد چیست؟ ۵ اعلام اسامی محرومان مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ۶ آغاز دور جدید مذاکرات تراکتور با علی دایی/ این‌بار توافقات اولیه حاصل شد ۷ نوازی: استقلال می‌تواند برنده دربی باشد/ خدا خواست دیاباته در استقلال باشد ۸ رونالدو: بعید است که مسی بارسلونا را ترک کند/ رئال مادرید باید دنبال جذب امباپه باشد، نه نیمار! مهمترین اخبار ورزشی علی‌نژاد: سعادتمند بدون مجوز وزارت ورزش برای مذاکره با استراماچونی و شفر به اروپا رفت خلیل‌زاده: سفر سعادتمند به ایتالیا جهت مذاکره برای شکایت‌ها است/ با مجیدی قرارداد داریم مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان: همه تلاش‌مان حفظ آذری و نکونام است/ تیم فصل آینده آسیایی بسته می‌شود آغاز دور جدید مذاکرات تراکتور با علی دایی/ این‌بار توافقات اولیه حاصل شد مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: اقتصاد کشور به‌هیچ‌وجه نباید به تحولات خارجی پیوند بخورد شایگو: ایران شریک راهبردی روسیه است/ امیر حاتمی: روسیه نقش مهمی در منطقه و جهان دارد روحانی: ارتقای تاب‌آوری اقتصاد و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سرلوحه تلاش‌های دولت است مصاحبه| وزیر اسبق تشکیلات خودگردان: با امارات اختلاف ریشه‌ای داریم/ اسرائیل اشغالگر را به‌رسمیت نمی‌شناسیم استمداد معاون استاند‌ار خراسان رضوی از مردم ایران / تاسوعا و عاشورای‌ به مشهدمقدس سفر نکنید / وضعیت شهر قرمز است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته ایران کاراته کاراته ایران کاراته فدراسیون کاراته مهدی زاده پنج شنبه ساعت 17

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۳۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد

سیروس اجنوردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فاطمه عروجی با کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات کاراته ازبکستان و درخشش در مسابقات بین المللی برای اولین بار در عرصه ورزش غرب خراسان تاریخ ساز شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوشاب با بیان اینکه در این مسابقات سه نوجوان ورزشکار دختر از شهرستان خوشاب به عنوان نماینده تیم ملی کاراته ایران از خراسان رضوی در مسابقات ازبکستان شرکت داشتند، گفت: حضور نوجوانان ورزشکار خوشابی در مسابقات آسیایی تیم ملی و کسب مقام دومی در مسابقات کاراته افتخار بزرگی برای شهرستانی است که از نظر امکانات ورزشی محروم‌است و برای ۳۵ هزار نفر یک سالن ورزشی دارد.

وی با تاکید بر حمایت مسؤولان ورزشی و ادارات دولتی از هویت سازی دختران خوشابی در عرصه‌های فرهنگی برای ادامه راه این ورزشکاران ودرخشش آنها در عرصه‌های ورزشی افزود: مسابقات بعدی در کشور عمان برگزار می‌شود که امیدواریم مسؤولان با حمایت‌های خودشان از حضور این قهرمان خوشابی در عرصه‌های بین المللی و آسیایی حمایت و کمک‌های لازم انجام دهند.

اجنوردی با بیان اینکه درخشش ورزشکاران خوشابی در عرصه بین المللی باعث شده است که ورزشکاران دیگر با انگیزه بیشتری برای فتح قله‌های بزرگ اقدام کنند، افزود: کسب مقام نایب قهرمانی توسط دختر نوجوان ایرانی از شهرستان خوشاب در حالی رخ داده است که برخی از شهرستان‌های بزرگی که مدعی ورزش هستند نتوانستند مقامی در عرصه‌های بین المللی کسب کنند.

کد خبر 6097982

دیگر خبرها

  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است
  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال + عکس
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال