Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@15:49:37 GMT

افتتاح و کلنگ زنی 106 پروژه در تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۳۶۳۲

افتتاح و کلنگ زنی 106 پروژه در تربت حیدریه

رستمی گفت: همزمان با هفته دولت 106 پروژه عمرانی و خدماتی با هزینه بری 77 میلیارد و 600 میلیون تومان در شهرستان تربت حیدریه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی رستمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌ حیدریه صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 96 پروژه افتتاحی با اعتباری بالغ بر  59 میلیارد تومان اعتبار و پروژه‌ های کلنگ‌زنی نیز 10 پروژه و با 18 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار بصورت ویدیو کنفرانس افتتاح و کلنگ زنی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروژه های راهداری،  طرح های مخابراتی، شرکت برق، گاز و حوزه کشاورزی بیشترین پروژه های هفته دولت را به خود اختصاص داده، اطهار داشت: پروژه ها اغلب عمرانی و خدماتی و در حوزه زیر سآخت تعریف شده است.

فرماندار تربت حیدریه به ابتکار جدید امسال دولت در بودجه 99 اشاره کرد و افزود: دولت پروژه های نیمه تمام را به بخش خصوصی واگذار می کند که در شهرستان تربت حیدریه مجتمع فرهنگی هنری پیشکوه، دو سالن ورزشی و دو طرح مرمت و بهسازی کاروانسرای کامه و حمام حاج رئیس آماده واگذاری به بخش خصوصی است که برای تکمیل آن حدود 30  میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی بیان کرد: این در حالی است که تمام بودجه شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی و ماده 180 برای سالجاری 28 میلیارد تومان است و اگر همه این بودجه را به این پنج پروژه اختصاص دهیم باز هم 3 میلیارد تومان اعتبار کم داریم.

فرماندار تربت حیدریه گفت: امسال دولت محور برنامه‌های رسانه‌ای خود را بر احیای اعتماد عمومی و سرمایه‌ های اجتماعی سلب شده، قرار داده‌ و این بدان معناست که رسانه‌های جمعی و مسوولان باید ضمن امتناع از تزریق امید واهی و نیز پمپاژ ناامیدی در جامعه، مردم را تنها با واقعیت‌ های موجود آشنا کرده و آگاه سازند و از سیاه نمایی بپرهیزند.   

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد تومان تومان اعتبار تربت حیدریه کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر علوم تحقیقات فناوری با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

 رئیس دانشگاه یاسوج افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

دیگر خبرها

  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند