Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان چینی تأییدیه استفاده از واکسن کرونا را در موارد اورژانسی صادر کردند تا مانع از بحران همه‌گیری شوند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم مسئولان بهداشتی چین به منظور مقابله با بحران‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا در موارد خاص اجازه استفاده از واکسن را صادر کردند.

البته استفاده از این واکسن تنها با پر کردن فرم رضایت پزشکی امکان‌پذیر است و برخی اقدامات دیگر برای استفاده از این واکسن در موارد اورژانس پیش‌بینی شده که شامل نظارت بر عوارض جانبی و جبران خسارتهای احتمالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته س‌جی‌تی‌ان، در مراحل مقدماتی کارکنان کادر درمان و کارمندان دولت از این واکسن استفاده خواهند کرد تا عملکرد یک شهر در زمان بحران ناشی از کرونا تحت تأثیر قرار نگیرد.

البته اتکا به اورژانسی بودن موارد استفاده از واکسن به این خاطر وجود دارد که قوانین بین المللی بیان می‌کند در موارد اضطراری می‌توان از داروهایی که مجوزهای لازم را ندارند، استفاده کرد؛ سازمان غذا و داروی ایالات متحده هم این مجوز را داده تا در مواقع لازم بتوان از داروهای فاقد مجوز استفاده کرد.

کادر درمان و سالمندان در اولویت دریافت واکسن کرونا در ژاپنتایید آزمایش بالینی یک واکسن جدید کرونا در چینترامپ: برخی نمی‌خواهند واکسن کرونا به انتخابات برسدآزمایش موفق حیوانی "واکسن تنفسی کرونا"

انتهای پیام/

R1356/P/S2,24,1313/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بیشتر بخوانید... کادر درمان و سالمندان در اولویت دریافت واکسن کرونا در ژاپن تأیید آزمایش بالینی یک واکسن جدید کرونا در چین ترامپ: برخی نمی‌خواهند واکسن کرونا به انتخابات برسد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کادر درمان و سالمندان در اولویت دریافت واکسن کرونا در ژاپن تأیید آزمایش بالینی یک واکسن جدید کرونا در چین ترامپ: برخی نمی‌خواهند واکسن کرونا به انتخابات برسد واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ هزینه اینترنت معلمان و دانش‌آموزان در "شاد" اعلام شد+جزئیات ۲ مدارس "سمپاد" حق ندارند دانش‌آموز را به خاطر "شهریه" ثبت‌نام نکنند ۳ وزیر سابق آموزش‌و‌پرورش: باید به‌شدت نگران "عدم‌حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس" باشیم/ "آموزش مجازی" تیغ دولبه ۴ تشییع پیکر شهید پلیس پیشگیری تهران در ستاد فاتب + تصاویر ۵ بی‌تدبیری دولت و مجلس در مسئله "جمعیت" چطور ایران را پیرترین کشور خاورمیانه خواهد کرد! ۶ وضعیت بازگشایی مدارس/ ۱۵ شهریور شرایط قرمز باشد هیچ مدرسه ای بازگشایی نمیشود! ۷ دانشگاه فرهنگیان: کسر ۴۵ درصد از حقوق "دانشجومعلمان" قانونی است! ۸ آتش‌سوزی در انباری یک بیمارستان در غرب تهران + تصاویر مهمترین اخبار اجتماعی وزیر سابق آموزش‌و‌پرورش: باید به‌شدت نگران "عدم‌حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس" باشیم/ "آموزش مجازی" تیغ دولبه آمریکا| تهدید به ضرب و شتم زندانیانی که خواستار آزمایش کرونا هستند محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران ماند ۵۰ درصد فوتی‌های کرونا در پایتخت/ خداکرمی: بیش از ۱۰ هزار تهرانی به خاطر کرونا فوت کردند مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: اقتصاد کشور به‌هیچ‌وجه نباید به تحولات خارجی پیوند بخورد شایگو: ایران شریک راهبردی روسیه است/ امیر حاتمی: روسیه نقش مهمی در منطقه و جهان دارد روحانی: ارتقای تاب‌آوری اقتصاد و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سرلوحه تلاش‌های دولت است مصاحبه| وزیر اسبق تشکیلات خودگردان: با امارات اختلاف ریشه‌ای داریم/ اسرائیل اشغالگر را به‌رسمیت نمی‌شناسیم استمداد معاون استاند‌ار خراسان‌رضوی از مردم ایران/ تاسوعا و عاشورا به مشهد مقدس سفر نکنید/ وضعیت شهر قرمز است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا استفاده از واکسن کادر درمان واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته

محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران، اظهار کرد: در هفته گذشته مجموع ۱۵۹۴۹ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۵۱۱۷ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۰۸۳۲ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی بیان کرد: در این مدت ۵۲۹۱۵ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۳۶۶۳ مزاحم با این مرکز بوده است.

توکلی همچنین گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۲۱۸۶ مورد حوادث ترافیکی و ۱۳۷۶۳ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است. اورژانس هوایی ۶ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۵ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در نروژ صادر شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • روسیه مجوز استفاده از عکس محجبه در پاسپورت اتباع مسلمان را صادر کرد
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد