Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان ظهر یکشنبه در نشست با هیئت‌های مذهبی اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا و طبق دستور فرماندهی ستاد ملی کرونا برای جلوگیری از ایجاد تجمع هیئت‌های مذهبی امسال عزاداری امام حسین (ع) به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در همین راستا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تحویل مودم و سرویس اینترنت به صورت رایگان به هیئت‌های عزاداری حسینی، زمینه بهره مندی افرادی که امکان حضور فیزیکی در مراسم عزاداری محرم را ندارند فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سملیان افزود: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان به منظور برگزاری مراسم عزاداری محرم، به ۶۴ هیئت که در سامانه سازمان تبلیغات اسلامی ثبت نام کرده اند مودم به همراه سرویس اینترنت رایگان با حجم ۱۰۰ گیگابایت تحویل داده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی می‌توانند به مدت یک ماه از این سرویس اینترنت رایگان بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: این مودم‌ها و سرویس اینترنت رایگان بر اساس مشخصات ثبت شده هیئت‌های عزاداری در سامانه سازمان تبلیغات اسلامی استان و از طرف شرکت اپراتور دوم اعطا شده است.

سملیان بیان کرد: امیدواریم شاهد برگزاری مراسم عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به ویژه برگزاری مراسم باشکوه به صورت مجازی برای همه مردم باشیم.

کد خبر 5006038

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محرم 99 ماه محرم محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم شیراز مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی ستاد ملی مقابله با کرونا هیئت های مذهبی سرویس اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان

شهردار اصفهان گفت: تفریح حق مسلم شهروندان است و در فرهنگ دینی، در کنار کار و عبادت، از ما خواسته شده است که تفریح داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی «کوه نور» و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، با تبریک روز ملی شوراها، از تلاش‌های شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و هیئت مدیره و مدیریت این مجموعه تشکر کرد.

وی با اشاره به مطرح شدن خواسته مردمی در برنامه‌های بازدید از بعضی محلات محروم برای استفاده کودکان و نوجوانان این مناطق از امکانات تفریحی شهر افزود: در همان جلسه مقرر شد تورهای گردشگری برای محلات کم‌برخوردار به‌صورت رایگان از هفته آینده دایر شود تا شعار «شهرداری برای همه مردم است» بار دیگر محقق شود.

قاسم‌زاده خاطر نشان کرد: تا پایان سال جاری دو مجموعه تفریحی جدید با ویژگی‌های متفاوت تقدیم شهروندان می‌شود و آن‌ها از منظر جدید، شهر اصفهان را تماشا خواهند کرد که یکی از آن‌ها در شرق اصفهان و دیگری در شمال شهر مجموعه تفریحی با مختصات کاملاً متفاوت ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: تفریح حق مسلم شهروندان است و در فرهنگ دینی، در کنار کار و عبادت، از ما خواسته شده است که تفریح داشته باشیم.

کد خبر 749172

دیگر خبرها

  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • خلیج فارس صحنه ایستادگی دلیرمردان ایرانی در طول تاریخ است
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر