Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده مسابقه رادیویی "یادم تو را فراموش" گفت: ایجاد لحظات شاد  و بالا بردن تمرکز  و اطلاعات عمومی و روحیه طنز شرکت‌کنندگان، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس، دانش‌افزایی و ارتقاء آگاهی‌های فردی و اجتماعی از اهداف اصلی این برنامه است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،  مژده آقا محمدی تهیه‌کننده مسابقه رادیویی "یادم تو را فراموش" به خبرنگار خبرگزاری تسنیم،  گفت: این برنامه با رویکرد طنز در راستای «تمرکز ذهن» است و شرکت‌کنندگان می‌توانند قدرت تمرکز خود را در این راستا محک بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با شرکت‌کننده‌های مسابقه بدون‌اطلاع قبلی تماس گرفته می شود و برنامه در فضایی شاد و طنز کارش را آغاز می‌کند. مجری و شرکت‌کننده هر کدام کلمه‌ای انتخاب کرده که در طول مسابقه اگر به زبان بیاورند طرف مقابل باید از عبارت (یادم) استفاده کند و اگر فراموش کند (یادم تورا فراموش ) به او گفته می‌شود که همراه با جریمه خواهد بود. سؤالاتی هم در طول مسابقه از شرکت‌کننده پرسیده می‌شود که اگر پاسخ درست به آنها داده نشود باز جریمه خواهند شد.  جریمه هم انجام کارهای طنز مثل تکرار عبارت‌های سخت یا خوانندگی و ... خواهد بود.

مژده آقا محمدی تأکید کرد: ضرورت و اهمیت این برنامه داشتن برنامه مسابقه‌ای در رادیو صبا و نیاز به تعامل با شنوندگان است. با توجه به مردمی بودن این شبکه و علاقه عموم شنوندگان به مشارکت و ارائه طنازی‌ها و هنرهایشان و البته تلاش شبکه برای  ایجاد و آموزش داشتن روحیه طنز و شادی در مردم وجود چنین برنامه‌هایی ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد لحظات شاد،بالا بردن تمرکز  و اطلاعات عمومی،روحیه طنز شرکت‌کنندگان، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس،دانش‌افزایی و ارتقاء آگاهی‌های فردی و اجتماعی از اهداف اصلی این برنامه است. تعامل با شرکت‌کنندگان  و تلاش برای آموزش روحیه طنز و شادی، تقویت اطلاعات و آگاهی‌های عمومی، تشویق به کسب علم و دانش و هنر و ارتقاء توانایی و مهارت‌های فردی و اجتماعی از دیگر اهداف فرعی این برنامه به شمار می‌رود.

برنامه رادیویی "یادم تو را فراموش" به تهیه‌کنندگی مژده آقامحمدی و بازیگری محمدمطلب روزهای زوج ساعت13:25 به مدت 20 دقیقه روی موج FM ردیف 578مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.

بررسی تاریخچه نمایش تعزیه در ایران از رادیو"از سوت تا سکو" برنامه‌ 18 ساله رادیو ورزشحسینیه رادیو با 2396 برنامه و 11 سریال/ رادیو نمایش مقتل‌خوانی می‌کند

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط رادیو نمایش رسانه ملی رادیو بیشتر بخوانید... بازیگران جدید سریال "دادٍستان"/ از محمد کاسبی و برزو ارجمند تا نگار فروزنده و نیما شاهرخ‌شاهی+ تصاویر حسینیه رادیو با ۲۳۹۶ برنامه و ۱۱ سریال/ رادیو نمایش مقتل‌خوانی می‌کند آخرین خبرها از سریال شهید باکری/ نگارش و پژوهش به پایان رسیده است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بازیگران جدید سریال "دادٍستان"/ از محمد کاسبی و برزو ارجمند تا نگار فروزنده و نیما شاهرخ‌شاهی+ تصاویر حسینیه رادیو با ۲۳۹۶ برنامه و ۱۱ سریال/ رادیو نمایش مقتل‌خوانی می‌کند آخرین خبرها از سریال شهید باکری/ نگارش و پژوهش به پایان رسیده است واژه های کاربردی مرتبط رادیو نمایش رسانه ملی رادیو پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ جدیدترین استفتاء از رهبر انقلاب دربارۀ تجمعات در شرایط کرونایی ۲ مداحی بنی‌فاطمه در شب دوم محرم ۱۴۴۲ ۳ مداحی محمود کریمی در "تکیه سیّار" ۴ رضا ناجی سرطان را شکست داد ۵ چه کسی مجیدی را برای بازی در «تیرباران» پیشنهاد داد/ رانت‌خواری و روابط میان هنرمندان و دولت، سینمای سیاسی را نابود کرد ۶ نوحه‌سرایی خیابانی محمود کریمی در شب دوم محرم + فیلم ۷ آمادگی لشکر فاطمیون برای جنگ با دشمنان مردم افغانستان ۸ نوسروده‌های یک شاعر تقدیم به ساحت امام حسین (ع) مهمترین اخبار فرهنگی پروژه خلع‌سلاح شدن در ایران مدیون برخورد لاجوردی است/ عده‌ای به سازمان مجاهدین وجوهات می‌دادند اما نظر لاجوردی، نظر امام بود مداحی حیدر توکل در حسینیه سیار محمود کریمی+ فیلم چه کسی مجیدی را برای بازی در «تیرباران» پیشنهاد داد/ رانت‌خواری و روابط میان هنرمندان و دولت، سینمای سیاسی را نابود کرد شارون استون: لطفاً به این قاتل رأی ندهید مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: اقتصاد کشور به‌هیچ‌وجه نباید به تحولات خارجی پیوند بخورد شایگو: ایران شریک راهبردی روسیه است/ امیر حاتمی: روسیه نقش مهمی در منطقه و جهان دارد مصاحبه|کارشناس آمریکایی: توافق اسرائیل و امارات خنجری به پشت فلسطینی‌هاست روحانی: ارتقای تاب‌آوری اقتصاد و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سرلوحه تلاش‌های دولت است مصاحبه| وزیر اسبق تشکیلات خودگردان: با امارات اختلاف ریشه‌ای داریم/ اسرائیل اشغالگر را به‌رسمیت نمی‌شناسیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رادیو نمایش رسانه ملی رادیو رادیو نمایش رسانه ملی رادیو یادم تو را فراموش شرکت کنندگان رادیو نمایش روحیه طنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!

همشهری آنلاین نوشت: حتما قرار است که «پدر قهوه» ساخته شود، اما از نظر ساترا، مهران مدیری هنوز برای تولید سریال خاصی اقدام نکرده و اخبار منتشرشده در فضای مجازی با موضوع تولید سریال «پدر قهوه» توسط مهران مدیری صرفا گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در فضای مجازی است. شنیده شده که سریال «پدر قهوه» قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

خبر رسیده که این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد و این در حالی است که ساترا می‌گوید هیچ مجوزی برای سریال صادر نشده.
یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان کار در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و گفته می‌شود ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. عنوان «پدر قهوه» یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد، سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. ظاهرا این سریال هم طنز است.

 به‌احتمال زیاد خود کارگردان هم در این سریال مانند دیگر آثارش بازی خواهد کرد. این روز‌ها «اسکار» مهران مدیری بیننده زیاد دارد و توانسته از رئالیتی‌شو‌های محبوب شبکه نمایش خانگی باشد.

از «قهوه تلخ» تا «پدر قهوه»

اواخر دهه ۸۰ وقتی مهران مدیری با تلویزیون به بن‌بست رسید، سریال «قهوه تلخ» را برای شبکه نمایش خانگی ساخت. سال‌های ۸۹ و ۹۰ اوج داستان فروش سی‌دی‌های فیلم و سریال در سوپرمارکت‌ها بود و «قهوه تلخ» پرمشتری‌ترین محصول فرهنگی‌ای بود که در سوپرمارکت‌ها ارائه می‌شد، سریالی که بسیار دیده شد، ولی ناتمام ماندنش به‌دلیل اختلاف مدیری با سرمایه‌گذار، ضربه‌ای کاری به اعتماد مخاطب وارد کرد. پس از «قهوه تلخ» مدیری سریال‌های دیگری برای شبکه نمایش خانگی ساخت، سریال‌هایی، چون «ویلای من» که هیچ‌کدام نتوانستند موفقیت «قهوه تلخ» را تکرار کنند.

دهه ۹۰ دهه بازگشت مدیری به تلویزیون بود و در این سال‌ها او را بیشتر به‌عنوان برنامه‌ساز دیدیم تا کارگردان سریال. البته مدیری در میانه‌های دهه ۹۰، فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» را هم کارگردانی کرد. او که سال‌ها با «دورهمی» میهمان خانه‌های مردم بود، حالا برنامه «اسکار» را در شبکه نمایش خانگی در حال پخش دارد و در تدارک سریال «پدر قهوه» است که هنوز مجوز ساترا را برای تولید نگرفته.

افتتاح کافه برای زدن بانک

سریال «پدر قهوه» که گفته می‌شود، اقتباسی از یک کمدی هالیوودی است ماجرای گروهی است که با تصور گران شدن قهوه، به قصد سرمایه‌گذاری و کسب سود، همه دار و ندار خود را صرف خریدن قهوه می‌کنند. در این میان امضای قراردادی میان ایران و کنیا، قیمت قهوه را به‌شدت پایین می‌آورد.

راه‌حل انتخابی برای جبران مافات، زدن بانک است. به همین منظور مغازه کناری یک بانک انتخاب شده و به‌صورت صوری کافه‌ای تاسیس می‌شود؛ کافه‌ای که گردانندگانش، چون دغدغه کافه‌داری ندارند با مشتریان بدرفتاری می‌کنند؛ اتفاقی که باعث شهرت کافه در تهران می‌شود و حالا خیلی‌ها می‌خواهند به کافه‌ای بروند که در آن خبری از تکریم مشتری نیست. به این ترتیب کافه‌ای که برای زدن بانک راه‌اندازی شده، به شلوغ‌ترین کافه پایتخت تبدیل می‌شود.

tags # مهران مدیری سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • کیم مین جائه، نه فرانتس بکن باوئر!
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد