Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،  لبنان در پی انفجار مهیب ۴ آگوست (۱۴ مرداد) در بندر «بیروت»، با چالش‌های زیادی مواجه شده است.   اخبار بین الملل- مهم‌ترین خبرها و رویداد‌های لبنان در ساعات گذشته عبارتند از:   انفجار بیروت شمار مبتلایان به کرونا را افزایش داد: براساس گزارش منابع پزشکی در لبنان، انفجار بندر «بیروت» سبب افزایش شمار مبتلایان به بیماری کرونا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  براساس گزارش ها، لبنان در سه روز گذشته بیش از ۶۰۰ مورد ابتلا به کرونا را ثبت کرد.   کمک به افراد بی خانمان شده بیروت: فرماندار «بیروت» می‌گوید سازمان‌های بین المللی پیشنهاد داده اند اجاره بهای مسکن افرادی را که بر اثر انفجار بیروت خانه هایشان را از دست داده اند، پرداخت کنند.   عون رایزنی با احزاب در مورد نخست وزیری الحریری را کنار گذاشت: «میشل عون»، رییس جمهور لبنان، رایزنی با احزاب این کشور مانند حزب «جبران باسیل» بر سر موضوع نخست وزیری «سعد الحریری» را کنار گذاشته است.   وی همچنین هنوز زمان الزام آور مذاکرات پارلمانی برای انتخاب نخست وزیر را تعیین نکرده است.  دیدار بری و الحریری: براساس گزارش‎ها، «نبیه بری»، رییس پارلمان لبنان، با «سعد الحریری»، از گزینه‌های نخست وزیری این کشور دیدار می‌کند.   پیشنهاد اسامی جدید برای نخست وزیری: «جبران باسیل» رییس حزب «التیار الوطنی الحر» از دو قاضی با نام‌های «ایمن عویدات» و «حاتم ماضی» به عنوان گزینه‌های سمت نخست وزیری یاد کرد.   وزیر خارجه کانادا وارد بیروت شد: «فرانسوا فیلیپ شامپین»، وزیر خارجه کانادا وارد بیروت شد.   وی در این سفر با « میشل عون » دیدار خواهد کرد.   آمار کرونا در لبنان: براساس جدیدترین گزارش‌ها تاکنون ۱۲۱ لبنانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و ۱۲ هزار و ۱۹۱ لبنانی نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لبنان میشل عون لبنان بیروت میشل عون کرونا نخست وزیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر

در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در ایالت «ریو گرانده جنوبی» برزیل، مقامات این کشور امروز (شنبه) اعلام کردند که شمار قربانیان سیل به ۵۷ نفر رسیده و ۶۷ نفر همچنان مفقود هستند.

به گزارش رویترز،  طوفان دو سوم این ایالت را که هم مرز با اوروگوئه و آرژانتین است تحت تاثیر قرار داده و بیش از ۳۲ هزار نفر را آواره کرده است.

در حال حاضر تعداد زیادی از جاده‌ها و پل‌ها ویران شده و فرودگاه بین‌المللی شهر «پورتو آلگره» تمامی پرواز‌های خود را برای مدت نامحدودی به حالت تعلیق درآورده است. 

پیش‌بینی شده که بارش‌ها تا ۳۶ ساعت آینده نیز ادامه داشته باشد، اما روند آن کاهشی خواهد بود. 

این آخرین مورد از بلایای طبیعی در برزیل است. پیش از آن، سپتامبر سال گذشته بر اثر طوفان استوایی بیش از ۳۰ نفر در این کشور جان خود را از دست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • مروری بر ۸ ماهِ انتخاباتی
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نزاع در کابینه رژیم صهیونیستی