Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین شبانی‌نژاد، یکشنبه و در نخستین روز از هفته دولت در نشست خبری افزود: از این تعداد، ۵۰ طرح افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد و مابقی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد. 

وی بیان داشت: بهره‌برداری از طرح گازرسانی به شهر چاهورز و ۱۰ روستای این بخش با اعتباری افزون بر ۴۲ میلیارد تومان از جمله این طرح‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
شبانی‌نژاد اضافه کرد: همچنین چهار کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی لامرد (کارخانه‌های مونتاژ لوازم خانگی، مونتاژ ماشین‌آلات راهسازی، یک کارخانه در حوزه پایین دست آلومینیوم، سنگبری شهرداری چاهورز)، کارخانه سنگ شهرک صنعتی نیرایی و کارخانه گچ بخش اشکنان از جمله پروژه‌هایی هستند که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، عملیات اجرایی آنها در هفته دولت آغاز می‌شود. 
فرماندار شهرستان لامرد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در توزیع اعتبارات توازن، سه درصد درآمد نفت و گاز و استانی، تلاش شده که این اعتبارات صرف طرح‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد شود.

شبانی‌نژاد ادامه داد: با وجود تنگناهای مالی، شرایط تحریمی کشور و کمبود اعتبارات، دولت اهتمام ویژه‌ای به ایجاد زیربناها و توسعه صنعتی شهرستان لامرد داشته و دارد و این قطب اقتصادی با افتتاح کارخانه آلومینیوم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد و تکمیل زنجیره صنایع پایین دست، در آینده‌ای نزدیک سهم بسزایی در ارتقای شاخص‌های اقتصادی کشورمان دارد.

شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

از دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها هفته دولت دولت تدبیر و امید لامرد فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت دولت تدبیر و امید لامرد فارس هفته دولت دولت تدبیر و امید لامرد فارس شهرستان لامرد هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ وزیر کشور در بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد گفت: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

احمد وحیدی افزود: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحد‌های تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی گفت: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحد‌های تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟
  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟+ جدول
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک