Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال سعودی در توییتر با انتشار فیلمی تولد سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی را تبریک گفته و او را حامی "آشتی و همزیستی" توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خلیج (فارس) آنلاین، سعاد الشمری، فعال سعودی در صفحه کاربری خود در توییتر با انتشار این فیلم نوشت: درود سعاد الشمری، فعال سعودی بر آویخای ادرعی، فعال عالی که دائما برای ما آیات قرآن و احادیث می‌نویسد و از عقیده ما به عنوان مسلمان دعوت به صلح و همزیستی و آشتی و تسامح را استنباط می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تعریف و تمجید از سخنگوی ارتش اسرائیل گفت، ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در همه مناسبت‌ها چه دینی چه ملی به ما تبریک می‌گوید و صفحه توییتری زیبایی دارد؛ صفحه‌ای که صرف نظر از وظیفه‌ای که باید انجام دهد به آشتی تسامح و صلح دعوت می‌کند.

الشمری در ادامه تولد ادرعی را به وی تبریک گفته و آرزو کرد سال‌های آتی و سال جدید، سال "صلح" بر ملت عربستان و رژیم صهیونیستی و تمامی ملت‌های منطقه باشد.

ادرعی هم این فیلم را در صفحه توییتر خود بازنشر کرد و نوشت: از دوست سعودی سعاد الشمری بابت تبریک تولدم سپاسگزارم. تو برای بسیاری نمونه و الگو هستی‌.

ادرعی در صفحه توییتری خود به زبان عربی فعالیت زیادی دارد و تلاش می‌کند تصاویری را منتشر کند که مدعی "تسامح" اسرائیلی‌ها و همزیستی آنها با همه ادیان هستند. این در حالی است که رژیم اشغالگر خانه‌های فلسطینی‌ها را تخریب و شهرک‌سازی را در اراضی اشغالی ادامه می‌دهد.

پیام توییتری الشمری در راستای تلاش‌ها برای عادی سازی روابط بین عربستان و رژیم صهیونیستی قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عادی سازی روابط اسرائیل امارات عربستان رژیم صهیونیستی سخنگوی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز شنبه از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر و شمار زخمی ها به ۷۷ هزار و ۴۳۷  نفر خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، در چهار مورد جنایت، ۳۲  شهروند فلسطینی را شهید و ۶۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت