Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@20:24:59 GMT

راهکار‌های ساده برای حل اختلافات زوجین

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۴۳۱۱

راهکار‌های ساده برای حل اختلافات زوجین

می‌توانید راهکار‌هایی کم خرج و ساده را برای همفکری و در کنار هم بودن امتحان کنید، شاید در خلال همین روش‌ها به سادگی به تفاهمی نسبی رسیدید یا حداقل اندکی شاد شدید.

یک بازی مشترک انجام دهید

فرقی نمی‌کند طرفدار بازی‌های کلاسیک مثل شطرنج هستید یا به بازی با کنسول‌های خانگی علاقه مندید، سعی کنید گاهی با یکدیگر یک بازی مشترک انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است یکی از شما نوعی از بازی را بیشتر دوست داشته باشد، سعی کنید به نظر یکدیگر احترام بگذارید. گاهی بازی‌های مشترک به شدت روی شادی زوجین موثر است.

یک کتاب را همزمان بخوانید

جالب است بدانید مطالعه همزمان یک کتاب یکی از موثرترین روش‌ها برای همدلی شماست، می‌توانید یک کتاب را بر اساس علایق مشترک انتخاب کرده و هر روز بخش‌هایی از آن را بخوانید سپس درباره کتاب با یکدیگر صحبت کنید. این موضوع را می‌توانید با فیلم و سریال نیز انجام دهید.

با هم قدم بزنید

راه رفتن با یکدیگر در عین سادگی، یک روش جالب برای همدلی است، اغلب زوج‌هایی که با یکدیگر اختلاف دارند، ابتدا با فاصله از یکدیگر راه می‌روند، اما مدتی بعد ناخودآگاه دست یکدیگر را می‌گیرند. این رفتار قلب‌های شما را نیز به یکدیگر نزدیک می‌کند. لزومی ندارد حرفی بزنید، حتی راه رفتن در سکوت نیز بسیار آرامش بخش ست.

با هم آشپزی کنید

حتی اگر قرار است یک املت ساده بپزید، می‌توانید این کار را در کنار یکدیگر انجام دهید. همین روش می‌تواند در بسیاری از امور خانه حتی شستن و خشک کردن ظرف‌ها اجرا شود. کار کردن در کنار یکدیگر می‌تواند نتایجی بسیار مثبت روی همدلی شما داشته باشد.

برای هم یادداشت بنویسید

برای یکدیگر روی کاغذ یادداشت‌های محبت آمیز بنویسید و این یادداشت‌ها را روی آیینه، روی لپ تاپ، روی میز کار، داخل کیف یکدیگر و سایر جا‌هایی که جلوی چشم شریک زندگیتان خواهد بود قرار دهید. گاهی دور شدن از روش‌های مجازی و استفاده از همین روش‌های سنتی بسیار جذاب است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اختلافات زناشویی اختلافات خانوادگی سبک زندگی پارسی خبر انجام دهید برای هم روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان

از اواخر شامگاه دیروز شنبه تا ابتدای بامداد امروز یک شنبه، در درگیری مسلحانه ای در یکی از محلات زاهدان که ناشی از اختلافات شخصی به وقوع پیوسته بود، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

در این بین برخی از گروهک‌های معاند با انتشار اخبار و فیلم و عکس‌هایی این درگیری که به دلیل اختلافات شخصی رخ داده را درگیری نیروهای امنیتی و افراد مسلح ناشناس عنوان کرده بودند که این موضوع در پیگیری خبرنگار مهر، تکذیب شد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با مهر، در این خصوصاً با بیان اینکه براثر یک درگیری ناشی از اختلافات شخصی در یکی از محلات زاهدان، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند، گفت: پس از وقوع درگیری در این محله، نیروهای بسیجی نزدیک به این محل برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شده‌اند و ربطی به درگیری نداشته‌اند.

وی ادامه داد: پیگیری برای شناسایی عوامل و دستگیری آنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • تفاوت طلاق رجعی و بائن چیست؟
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید