Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:25:15 GMT

سی ان ان: دستکم دانشگاه‌های ۱۹ ایالت با شیوع کرونا دست به گریبانند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۴۴۱۰

سی ان ان: دستکم دانشگاه‌های ۱۹ ایالت با شیوع کرونا دست به گریبانند

‍‍‍‍‍‍

همزمان با بازگشت دانشجویان به دانشگاه‌ها دستکم محیط‌های آموزش عالی ۱۹ ایالت در آمریکا شاهد شیوع ویروس کرونا هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه خبری سی ان ان در گزارشی اعلام کرد همزمان با بازگشت دانشجویان به دانشگاه ها دستکم محیط های آموزش عالی 19 ایالت در آمریکا شاهد شیوع ویروس کرونا (بیماری کووید-19) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار تلفات روزانه بیش از هزار نفر به دلیل ابتلا به کرونا که 25 روز متوالی است در آمریکا ادامه داشته باعث افزایش نگرانی ناشی از اجتماع دانشجویان شده است.

تاکنون بیش از پنج میلیون و 800 هزار نفر در سراسر آمریکا به کرونا مبتلا شده و از این تعداد 180 هزار جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

R36447/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بیماری کووید-19 اخبار "آمریکا" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بیماری کووید-19 اخبار "آمریکا" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تهدید ترامپ به قطع روابط تجاری با چین ۲ واکنش نویسنده سرشناس عرب به سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی توسط مقاومت لبنان ۳ خواهر رئیس جمهور آمریکا: ترامپ دروغگو و ظالم است ۴ حزب‌الله لبنان یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد ۵ عربستان|برگزاری پرشور عزاداری حسینی با وجود تهدیدهای آل‌سعود ۶ قدرتمندترین کشتی جنگی جهان در ناوگان دریایی روسیه ۷ لاوروف: تلاش‌های ضدایرانی آمریکا به رسوایی جدی در شورای امنیت می‌انجامد ۸ سیدحسن نصرالله: وظیفه ما دفاع از کشور و ملتمان است/ برای جانفشانی آماده‌ایم مهمترین اخبار بین الملل مصاحبه| وزیر اسبق تشکیلات خودگردان: با امارات اختلاف ریشه‌ای داریم/ اسرائیل اشغالگر را به‌رسمیت نمی‌شناسیم یادداشت رئیس مرکز ایران شناسی آنکارا برای تسنیم| معانی راهبردی اکتشاف گاز طبیعی در ترکیه مصاحبه|کارشناس آمریکایی: توافق اسرائیل و امارات خنجری به پشت فلسطینی‌هاست اندیشکده| کاتو: به دلایل ژئواستراتژیک آمریکا و اروپا باید از دخالت در مسئله بلاروس اجتناب کنند مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: اقتصاد کشور به‌هیچ‌وجه نباید به تحولات خارجی پیوند بخورد شایگو: ایران شریک راهبردی روسیه است/ امیر حاتمی: روسیه نقش مهمی در منطقه و جهان دارد عراق|تأکید مجدد بر ممنوعیت ورود به کربلای معلی تا ۱۳ محرم مصاحبه|کارشناس آمریکایی: توافق اسرائیل و امارات خنجری به پشت فلسطینی‌هاست روحانی: ارتقای تاب‌آوری اقتصاد و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سرلوحه تلاش‌های دولت است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری کووید 19 اخبار آمریکا ویروس کرونا بیماری کووید 19 اخبار آمریکا ویروس کرونا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

 در این مراسم که در مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، دانشجویان و استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و حمایت از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.

دانشجویان همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید را محکوم و بیانیه‌های جداگانه‌ای صادر و حمایت خود را از این اعتراضات اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان