Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@20:20:26 GMT

آزمون زبان وزارت بهداشت به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۴۴۱۳

آزمون زبان وزارت بهداشت به تعویق افتاد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، از تعویق آزمون زبان وزارت بهداشت در شهریور ماه خبر داد و گفت: به دلیل اینکه فاصله زمانی بین آزمون‌ها کم بود، تصمیم به تغییر زمان برگزاری آزمون گرفتیم و بر این اساس دوره پنجاه و هشتم آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) که قرار بود ۱۳ شهریورماه برگزار شود، به تعویق افتاد و برگزاری این آزمون به ۱۰ مهرماه ۹۹ موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: ثبت نام و ویرایش برای حضور در پنجاه و هشتمین دوره آزمون زبان عمومی وزارت بهداشت نیز از ۲۴ شهریور ماه آغاز می‌شود و متقاضیان تا ساعت ۱۵ روز دوم مهرماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام و ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

هاشمی نظری بیان کرد: توزیع کارت آزمون فوق از ۸ مهرماه آغاز خواهد شد و متقاضیان باید در این تاریخ نسبت به دریافت کارت آزمون به صورت مجازی اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: دوره‌های پنجاه و نه و شصت آزمون زبان عمومی وزارت بهداشت MHLE به ترتیب در روز‌های ۲۰ آذر و ۱۶ بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) دارای ۱۰۰ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (۳۰ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴۰ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ۳۰ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ۱۰۰ نمره (بدون نمره منفی) است.

هاشمی نظری بیان کرد: هر کارنامه دارای یک کد ویژه به نام Certification Code است که در بالای آن درج می‌شود و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (در پیوند «تأیید کارنامه» یا Check Certificate Validity) قابل استعلام است؛ بنابراین، کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون، صادر نخواهد شد.

پربیننده ترین نتیجه اولیه کنکور دکتری ۹۹ آخرین وضعیت پروازهای ایران و ترکیه وزیر آموزش و پرورش: آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۵شهریور چند نفر در کنکور شرکت نکردند؟ تحویل ۵۰۰واحد مسکونی به فرهنگیان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش پزشکی وزارت بهداشت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور آزمون زبان قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی عمومی وزارت بهداشت آزمون زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت

فرشید رضایی سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد:  سواد سلامت رسانه از جمله مقوله های مهم سواد سلامت برای توانمندسازی جامعه و سازمان ها است که جای خالی آن و ضرورت توانمندسازی خانواده ها و دانش آموزان در مورد سواد سلامت رسانه، پس از همه گیری کووید-۱۹ بیش از پیش مشخص شده است.

وی بیان کرد: پیدایش ویروس جدید کرونا در سال ۲۰۱۹ و همه گیری جهانی بیماری تنفسی کووید-۱۹ یکی از بزنگاه های مهم تاریخ بهداشت جهان محسوب می شود. علاوه بر همه گیری بیماری تنفسی در ۴ سال اخیر، همه گیری اطلاعات نادرست و شایعات و باورهای نادرست بهداشتی نیز باعث رنج و مرگ هزاران نفر در جهان شد. ناکافی بودن سواد سلامت رسانه ی مردم جهان پاشنه ی آشیل برنامه های بهداشت در برابر این ویروس شناخته شد.

رضایی ادامه  داد: فرهنگ سلامت بعنوان یکی از اثرگذارترین حوزه ها در سلامت جامعه بسیار تحت تأثیر و تعامل دو سویه با فضای تبلیغاتی و رسانه ها است.

سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: توانمندسازی مادران و دانش آموزان و سفیران سلامت طلبه جزو اولین برنامه های توانمندسازی در زمینه سواد سلامت رسانه است.

وی افزود: در دوران پاندمی و گسترش اطلاعات نادرست بهداشتی مجهز بودن آحاد جامعه بویژه مادران خانواده و کودکان و نوجوانان می تواند سپر حفاظتی مهمی برای سلامت جامعه باشد. ارتقای سلامت جامعه و اعتلای فرهنگ سلامت در گرو افزایش سواد سلامت جامعه و توانمندی و مشارکت مردمی است و به همین دلیل بهبود سواد سلامت رسانه از اولویت های آموزش بهداشت محسوب می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • آیا قانون افزایش ظرفیت پزشکی متوقف می‌شود؟
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند