Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@00:28:25 GMT

تفریغ بودجه ۹۸ شهرداری اصفهان به شورا ارائه شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۴۶۵۴

تفریغ بودجه ۹۸ شهرداری اصفهان به شورا ارائه شود

تاکنون تفریغ بودجه سال ۹۸ به شورا ارائه نشده و چنانچه همچون تفریغ سال ۹۷، در ماه های پایانی سال به شورا ارائه شود، احتمال می‌رود که بررسی آن به سال ۱۴۰۰ موکول شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصیر ملت امروز (یکشنبه) در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به مهلت قانونی مندرج در نامه وزیر کشور، در خصوص موعد تحویل تفریغ بودجه سال ۹۸ شهرداری به شورای شهر، اظهار کرد: این زمان تا ۱۵ تیرماه و رسیدگی و تصویب تفریغ بودجه توسط شورا تا ۱۵ مردادماه سال جاری تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این در حالی است که تاکنون تفریغ بودجه سال ۹۸ به شورا ارائه نشده و چنانچه همچون تفریغ سال ۹۷، در ماه‌های پایانی سال به شورا ارائه شود به دلیل همزمانی با بررسی اصلاح بودجه سال ۹۹ و نیز بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ و شلوغی ماه‌های پایانی، عملاً احتمال آن می‌رود که بررسی تفریغ بودجه سال ۹۸ به سال ۱۴۰۰ موکول شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: لازم است شهرداری در راستای عمل به بخشنامه وزارت کشور و رعایت نظم زمانی، تمهیدات لازم جهت ارائه هرچه سریع‌تر تفریغ بودجه سال ۹۸ به شورا را در دستورکار قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه اطلاعات‌دهی مالی به شورا نباید ناقص و یا با تأخیر فراوان از سوی شهرداری انجام شود، اضافه کرد: در جلسه مورخ ۶ مردادماه کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری مقرر شد هریک از مناطق شهرداری، ریز درآمدهای غیرنقد خود را به کمیسیون ارسال کنند اما با وجود پیگیری‌ها هنوز پنج منطقه ریزدرآمدهای غیرنقد خود را ارسال نکرده‌اند که شهردار اصفهان باید به مدیران مناطق تذکر دهد.

ملت با اشاره به فرارسیدن زمان رسیدگی و تصویب تفریغ بودجه سازمان‌های شهرداری در هیئت مدیریت‌ها، خاطرنشان کرد: لازم است شهرداری در راستای ایجاد شفافیت تمهیدات لازم را در خصوص حذف مغایرت‌های موجود در بودجه شهرداری با بودجه سازمان‌های وابسته به کار گیرد به گونه‌ای که دیگر در تفریغ بودجه و صورت‌های مالی سال ۹۸، شاهد این موضوع نباشیم.

وی اضافه کرد: شورای شهر نیز می‌تواند با منوط کردن تصویب تفریغ بودجه سال ۹۸ سازمان‌ها به اخذ صورت تطبیق حساب‌های فی مابین از شهرداری مرکزی توسط سازمان مربوطه، به کاهش این مغایرت‌ها کمک کند.

کد خبر 440475

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر اصفهان تفريغ بودجه منابع مالی حسابرس بودجه 99 شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورا ارائه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازد.

در صورتی که بررسی جداول در این دو روز به اتمام نرسد، مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه نیز جلسه علنی تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090946 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات