Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۱۴۷مورد جدید ابتلا شناسایی شده اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۹۰۲۵ نفر رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۱۴۷مورد جدید ابتلا شناسایی شده اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۹۰۲۵ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالیان اظهار کرد: از تعداد ۱۴۷ مورد جدید در استان  ۱۵ مورد این بیماران در بیمارستان‌های استان بستری شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند.

وی افزود: ۱۳۲مورد از بیماران جدید که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: متأسفانه در این مدت ۵ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان مرکزی گزارش‌شده است که بر این اساس تعداد فوتی‌ها در اثر ابتلا به این ویروس ۳۶۹ نفر است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کرونا ویروس شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی اظهار در گفتگو با مهر گفت: ۱۷ هزار معلم در قزوین وظیفه تدریس ۲۵۰ هزار دانش آموز را در ۱۶۷۰ مدرسه بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با موج گسترده ای از بازنشستگی معلمان قزوینی روبرو بودیم و کار برای ما سخت شده بود، تاکید کرد: ۱۰۳۰ نفر از معلمان در سال گذشته در استان قزوین بازنشسته شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه با بیان اینکه تقریباً به همین میزان نیز در سال گذشته معلم جذب نظام آموزشی استان قزوین شد، تاکید کرد: با جذب حدود یک هزار دبیر و آموزگار در سال جاری تقریباً مشکل کمبود دبیر و آموزگار در استان قزوین حل خواهد شد.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان