Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@17:05:07 GMT

طرز تهیه اسپرینگ رول تن ماهی با خمیر فیلو یا یوفکا

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۴۸۸۵

طرز تهیه اسپرینگ رول تن ماهی با خمیر فیلو یا یوفکا

امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه اسپرینگ رول تن ماهی را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم برای ۱۰ عدد

پیاز: ۲ عدد متوسط

گوجه فرنگی: ۵ عدد متوسط

قارچ: ۵ عدد

جعفری: ۲ لیوان فرانسوی دسته‌دار ساطوری خرد شده

تن ماهی: ۲ عدد

تخم مرغ: ۲ عدد

خمیر فیلو یا یوفکا: ۱۰ عدد

روغن: به مقدار لازم
استخدام سفیر در افق کوروش

نمک، فلفل و زردچوبه: به مقدار دلخواه

طرز تهیه

ابتدا تن ماهی را به مدت ۲۰ دقیقه بجوشانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فاصله پیاز‌ها را نگینی خرد کنید و در مقداری روغن تفت دهید تا سبک شوند. حالا گوجه فرنگی‌ها را ریز و ساطوری خرد کنید و به پیاز‌های سبک شده اضافه کنید. صبر کنید تا مقداری آب گوجه فرنگی‌ها کشیده شود، حالا قارچ‌های خرد شده را اضافه کنید و باز هم تفت دهید. آب گوجه فرنگی و قارچ‌ها باید کاملا کشیده شود. نمک و فلفل و در صورت دلخواه زردچوبه اضافه کنید و باز هم تفت دهید تا طعم خامی ادویه گرفته شود. جعفری و تن ماهی را اضافه کنید و تمام مواد را خوب با هم مخلوط کنید.

در یک ظرف جداگانه تخم مرغ‌ها را بشکنید و خوب هم بزنید. اطراف خمیر فیلو‌ها را با تخم مرغ آغشته کنید و سپس مواد را به اندازه دلخواه و مناسب وسط خمیر‌ها بریزید و خمیر را رول کنید. در یک ماهیتابه ترجیحا گود روغن را داغ کنید و رول‌ها را در روغن داغ سرخ کنید. توجه داشته باشید برای اینکه رول‌ها روغن کمتری جذب کنند بهتر است در روغن داغ غوطه‌ور شوند. رول اسپرینگ تن ماهی یک پیش غذای فانتزی و مدرن و شیک برای مهمانی‌های شماست.

منبع: مجله کوروش

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خمیر فیلو خمیر یوفکا آشپزی سبک زندگی پارسی خبر گوجه فرنگی اضافه کنید تن ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، مازیار شریفی با بیان اینکه در فصل بهار بعد از هر بار بارش باران، سیلاب با سرعت وارد سد می‌شود و همراه خود گل و لای زیادی را وارد سد می‌کند، اضافه کرد: به همین دلیل مشخصات فیزیکی و شیمیایی آب به هم می‌خورد و موجب تغییرات شدید در اکوسیستم آب می‌شود.

رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش محیط زیست استان مرکزی گفت: بیشترین تلفات ماهیان سد ۱۵ خرداد دلیجان گونه «کاراس» است که این ماهیان کف زی هستند.

وی با اشاره به اینکه با ورود گل و لای به سد، آبشش‌های ماهی کارایی لازم را در آب گل آلود از دست می‌دهد، اضافه کرد: این شرایط موجب می‌شود تنفس ماهی‌ها با مشکل مواجه شده و در نتیجه موجب خفه شدن آنها خواهد شد.

شریفی با بیان اینکه ماهیان موجود در سد ۱۵ خرداد به صورت وحشی زندگی می‌کنند، گفت: در چند مرحله از ماهی‌های سد نمونه برداری انجام شده است و در نمونه‌گیری انجام شده هیچگونه خونریزی غیرطبیعی در کالبد شکافی مشاهده نشده است.

گفتنی است سد پانزده خرداد در شمال غرب شهرستان دلیجان و در فاصله ۵ کیلومتری آن قرار داردو حجم آب مفید آن ۱۶۵ میلیون متر مکعب است.

کد خبر 6093012

دیگر خبرها

  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • این سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو را از دست ندهید