Web Analytics Made Easy - Statcounter

از زمان شروع ویروس کرونا بسیج در خط مقدم میدان بود و همینطور بسیج مداحان با ظرفیت جوان و مذهبی که داشت توانست کمک بسزایی داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، اینجا هوای برخی ماهها فرق می کند، مثل فروردین که شکوفه ها صورتی و سفید شهر را احاطه کرده اند و زندگی می‌بخشند، یا مهر که به کوچه ها شیطنت های بچگانه جان می دهد؛ اما محرم جنسش فرق می کند، از بچگی سیاه رنگ عشق معنا پیدا کره است و چای روضه خاصیتش، طعمش مرده زنده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اینجا محرم که می شود کوچه ها سیاه پوش ارباب می شوند و قلب ها از داغ سالار عشق می سوزد، صدای هل من ناصر ینصرونی است که تا غروب عاشورا زمزمه می شود.

اینجا محرم که می شود هر کسی با هر عنوانی، شب ها حسینه دعوت است و مهمان حضرت مهربانیست، امسال با وجودی که کرونا ساز مخالف زد ولی شور و عشق را زره ای کم نکرد همچنان حال و هوای حسین (ع) است که دلمان را تسخیر کرده و حال روضه ها را به سرمان می زند.

یاسر رجبی مداح اهل بیت در گفتگو باخبرنگار ما با اشاره اینکه بسیج همیشه در خط مقدم است، گفت: از زمان شروع ویروس کرونا بسیج در خط مقدم میدان بود و همینطور بسیج مداحان با پتانسیل جوان و مذهبی که داشت توانست کمک بسزایی داشته باشد و تمام تلاشش را برای کم شدن معضلات انجام دهد.

 وی با بیان برگزاری مراسم عزادارای حسینی با رعایت پرتکل ها ستاد کرونا، عنوان کرد: با وجود شرایط قرمز در استان مازندران و آمل و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که گفته اند تابع دستور ستاد مقابله با کرونا هستند، ما نیز با توجه به پرتکل های این ستاد با توزیع ماسک و ضدعفونی کردن مراسم سالار شهیدان را برگزار می کنیم.

مداح اهل بیت تصریح کرد: با حمایت های فرمانده سپاه ناحیه آمل که شبانه روزی زحمت کشیده اند، فضا مناسبی را برای مراسم مهیا کنند تا بدون هیچ دغدغه ای عزاداری انجام شود، تشکر می کنم، فضای باز و محیط بزرگی که در اختیار عزاداران قرار داده، شرایط خوبی را فراهم کرده است.

وی با تاکید اینکه فعالیت های بسیج در زمان کرونا، عنوان کرد: از ابتدای کرونا که شرایط سختی وجود داشت به ضدعفونی معابر و مکان های حساس پرداختیم همچنین بخاطر نیاز جامعه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی تولید کردیم.

رجبی ادامه داد:جز در شب های بارانی ، یک شب درمیان حتی شبهای عیددبه ضدعفونی کردن معابر، بیمارستانها، پمپ بنزین ها با آب ژاول و مواد مخصوص ضدعفونی می شود.

وی مواد ضدعفونی در هر شب را بیش از 2 هزار لیتر خواند و اظهار کرد:25 محله در شهر تقسیم شده که در هر شب به چند محله و روستاهایی که به ضدعفونی نیاز دارند در قالب 5 ماشین به ضدعفونی می پردازند.

رجبی تصریح کرد: با وجود شرایط اقتصادی بد در زمان کرونا به تهیه بسته های معیشتی برای خانواده های نیازمندم پرداختیم.

 وی نیروهای مردمی را جهادگر خواند و افزود: قبل از این برای خیلی ها سوال بود آیا زمانی که جنگ شود جوانان ما به جنگ می روند، امروز شاهد هستیم که با تمام وجود خطر مرگ را پذیرفتند و در مقابل گلوله‌های ویروس کرونا ایستادند.

 مداح اهل بیت ادامه داد: وقتی شیفت بندی می کنیم، برای اینکه نوبتشان نیست ناراحت می شود و حتی بحث می کنند، مانند زمان جنگ که بهانه می آوردند، شناسنامه شان را پایین می آوردند و هر کاری می کردند تا بیشتر سهمی در دفاع از کشور داشته باشند.

وی تصریح کرد: این فضا و شور و شوق را می بینم، مطمئنم که این جوانان هیچ وقت صحنه را خالی نمی کنند، از 4 غروب تا 2 صبح مشغول فعالیت اند و خستگی برایشان معنای ندارد.

این جهادگر جوان از دیگر فعالیتهای این مجموعه گفت: بیش از 300 بطری آب پرتقال گرفته و به بیمارستان ها ارسال می شود، همچنین بخاطر ایجاد شرایط روحی مناسب برای بیماران، مشاور به بیمارستان ها می رود تا در روحیه گرفتن و شکست بیماری کمک حالی برایشان باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است

سرهنگ خوشناموند فرمانده انتظامی هندیجان گفت: امنیت یک پدیده اجتماعی که با همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها با نیروی انتظامی به دست می‌آید و در سایه این امنیت مردم می‌توانند با آرامش زندگی کنند.

حجت السلام والمسلمین حسینی امام جمعه هندیجان گفت: مردم ایران اسلامی به همت شما سربازان خدوم این سرزمین در سایه امنیت و آرامش زندگی می‌کنند. 

او می‌گوید: امنیت یک نعمت مجهول است و محبوبیت و اعتماد به نیروی انتظامی در شهرستان مثال زدنی است و ما قدر دان زحمات شما هستیم و از اجرای طرح عفاف و حجاب توسط نیروی انتظامی قدر دانی و حمایت میکنیم.

حجت السلام حسینی درپایان گفت: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها با نیروی انتظامی در طرح عفاف و حجاب ضروری است و با وجودی که نیروی انتظامی مسئول تامین و حفظ امنیت اجتماعی در کشور است، اما این مهم در گرو همکاری همه نهاد‌ها و ارگان‌ها با این نیرو است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • حرکت کاروان میقات
  • اینجا به تماشای ایثار بنشینید؛ معلمانی که پیامبر زمان خود شده‌اند
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد