Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@11:07:39 GMT

حبیب کاشانی از مدیرعاملی سایپا کناره گیری کرد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۵۳۱۱

یکی از مهمترین اخبار امروز فوتبال ایران را می توان در تصمیم مدیران باشگاه سایپا جستجو کرد. مدیرعامل این تیم پس از پایان بازی های لیگ و قطعی شدن ادامه حضور سایپا در لیگ برتر از پست خود کنار رفت.

حبیب کاشانی، مدیرعامل باشگاه سایپا از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش طرفداری، کاشانی که پیش از این پست هایی همچون مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و مدیریت تیم ملی امید ایران را در کارنامه خود داشت، اواسط اسفند ماه گذشته به سمت مدیرعاملی باشگاه سایپا منصوب شد اما پس از گذشت پنج ماه و خورده ای از پست خود کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاشانی در مدت زمان حضور در جمع نارنجی پوشان توانست عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد. او با اعتقاد به ابراهیم صادقی و بازیکنان سایپا، ترکیب تیم را تا پایان بازی های لیگ حفظ کرد و در نهایت موجبات ادامه حضور این تیم در لیگ برتر را فراهم کرد.

درباره تایید یا تکذیب این خبر با روابط عمومی باشگاه سایپا صحبت کردیم و در نهایت خبر استعفای کاشانی را مورد تایید قرار گرفت.

همچنین بخوانید:

حبیب کاشانی: ابراهیم صادقی سرمایه باشگاه سایپا است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند

به گزارش پارس نیوز ، براساس اعلام شرکت سایپا، پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوییک GX، کوییک GXR ،کوییک اتوماتیک ، ساینا و شاهین اقدام نموده و در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام میگردد.

منبع : اقتصاد آنلاین

دیگر خبرها

  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • اشاره گادی آیزنکوت به کناره‌گیری از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی
  • فیلم تعجب و بهت عرب‌ها از دیدن نیسان طلایی سایپا!
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو