Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کانون خادمان گمنام شهدا در مشهد گفت:  طبق هماهنگی‌های انجام شده، مراسم رونمایی از پرچم گنبد حرم امام حسین(ع)  در چهار بیمارستان امام رضا(ع)، شریعتی، اکبر و قائم (عج) مشهد که بیماران کرونایی را پذیرش می‌کنند در حال برگزاری است.

به گزارش جماران، حمید رضا بروغنی افزود: امروز شاهد برپایی این مراسم در بیمارستانهای شریعتی و کودکان اکبر مشهد بودیم و فردا مراسم رونمایی از پرچم بارگاه امام حسین (ع) در بیمارستانهای امام رضا (ع) و قائم (عج) مشهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این مراسم پس از به رویت رساندن پرچم بارگاه امام حسین (ع)، قرائت صلوات خاصه و دعای فرج، سخنرانی و ذکر مصیبت سید الشهدا(ع)، هدایای متبرک شامل تربت کربلا، نبات، نمک و آرم متبرک و نام امام حسین (ع) به کادر درمانی در بیمارستانهای ویژه کرونا در مشهد  اهدا می‌شود.

سرپرست روابط عمومی بیمارستان شریعتی مشهد نیز در این خصوص گفت: رونمایی از پرچم گنبد امام حسین (ع) صبح امروز در محوطه باز این بیمارستان با حضور کادر درمانی اعم از پزشک و پرستار و سایر پرسنل انجام شد.

علی باغستانی افزود: رونمایی از پرچم سیدالشهدا(ع) نوعی قدردانی از کادر درمان در مبارزه با کرونا محسوب می‌شود که با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و با حضور کادر درمان در محوطه بیمارستان شریعتی مشهد صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: بیمارستان شریعتی مشهد با ۱۶۰ تخت بستری و  ۶۴۰ کادر درمانی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفند سال گذشته تاکنون به طور اختصاصی به درمان بیماران کرونایی در مشهد اختصاص یافته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا پرچم گنبد حرم امام حسین پرچم گنبد امام حسین پرچم حرم امام حسین قدردانی از کادر درمان کرونا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رونمایی از پرچم امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نخستین چاپ برگردان روزنامه ادب

سیزدهمین نشست از سلسله جلسات روایت مشهد به همت مرکز اسناد اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد و با همکاری سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی عصر _امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت _ سیزدهمین نشست از سلسله جلسات روایت مشهد به همت مرکز اسناد اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد و با همکاری سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار شد.

طی این نشست تاریخچه مطبوعات کشور بررسی شده و از نخستین نسخه چاپ برگردان روزنامه ادب رونمایی شد.

روزنامه ادب نخستین روزنامه شهری مشهد است که ادیب الممالک فراهانی به مدت سه سال آن را به چاپ می رساند.

در ابتدای این نشست جمشید کیان فر مورخ، روزنامه نگار و پژوهشگر برجسته کشور اظهارکرد: سابقه روزنامه‌نگاری در ایران طولانی است اما روش آن در گذشته متفاوت بوده است، یادداشت‌ها یا خاطرات شخصیت‌ها و دولتمردان در گذشته روزنامه نامیده می‌شده است.

وی افزود: نخستین روزنامه کشور کاغذ اخبار است و پس از آن وقایع الاتفاقیه به دستور امیرکبیر آغاز به کار می‌کند؛ از همین رو از ابتدا سنگ بنای روزنامه در کشور بد گذاشته شد و روزنامه به ابزاری برای دولتمردان تبدیل می‌شود.

در ادامه ابراهیم حافظی، رییس اداره مطبوعات سازمان کتابخانه های آستان قدس رضوی گفت: بیش از ۳۰ نشریه در خراسان چاپ می‌شده است که در این بین فقط روزنامه خورشید چاپ برگردان شده است.

وی افزود: در نهایت با توجه به اهمیت روزنامه ادب و به همت سازمان کتابخانه ها تصمیم بر حفظ و نگهداری شمارگان روزنامه ادب به عنوان نخستین روزنامه شهری مشهد گرفته شد و امیدواریم این روند در خصوص سایر روزنامه ها ادامه یابد.

کد خبر 749504

دیگر خبرها

  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • رونمایی از نخستین چاپ برگردان روزنامه ادب
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد