Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال طی حکمی، علی خطیر، معاون پیشین استقلال را از فعالیت‌های فوتبالی محروم کرد.

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با توجه به پرونده علی خطیر مبنی بر نقض قوانین و مقررات که به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد کرده است، مستندا به مواد 23 و 65 آیین‌نامه کمیته اخلاق دستور موقت مبنی بر منع فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال صادر و اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی خطیر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج خطیر به نفع استقلال شد یا نه؟

اخراج شبانه علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال آن هم در حالی که تنها ۵ هفته به مسابقات پایان لیگ برتر باقی مانده، سوژه داغ رسانه‌های ورزشی شد؛ اتفاقی که ممکن است حتی در نتایج تیم جواد نکونام تاثیرگذار باشد.

سایت خبرورزشی هم با طرح یک نظرسنجی به این سوژه پرداخت و از مخاطبان خود پرسید برکناری علی خطیر را چگونه ارزیابی می‌کنند.

قریب به ۴۵هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که ۴۸٫۶ درصد با تصمیم هیئت‌مدیره استقلال و مالک جدید این تیم همسو هستند و این رفتار را برای حمایت از کادر فنی استقلال لازم دیدند. در سوی مقابل، اما تعداد بیش‌تری، یعنی ۵۱٫۴ درصد تصمیم ناگهانی اخراج خطیر را «بدموقع» ارزیابی کردند.

نتیجه این نظرسنجی نشان می‌دهد اکثریت مخاطبان ورزشی بر این باورند که این مقطع از لیگ زمان مناسبی برای تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال نبوده است.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • اخراج خطیر به نفع استقلال شد یا نه؟