Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@10:07:34 GMT

۶ پروژه برق رسانی در لرستان بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۶۰۹۲

۶ پروژه برق رسانی در لرستان بهره برداری شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دولت ۶ پروژه برق رسانی با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان‌های بروجرد، کوهدشت و نورآباد و بخش "ویسیان" آغاز می‌شود.

فریدون خودنیا  به اشتغالزایی ۶۵ نفر در این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها شامل احداث شبکه فشار متوسط هوایی روستای تنگ محمد حاجی، احداث شبکه فشار متوسط هوایی روستای ده ترکان، احداث فیدر جدید ویسیان، برق رسانی به روستای دارابی، برق رسانی به روستای حسین آباد و احداث خطوط ۲۰ کیلوولت منطقه رودبار واقع در حاشیه سد سیمره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: با توجه به جابجایی روستای تنگ محمد حاجی، شبکه فشار متوسط هوایی با حجم عملیاتی اجرایی ۱.۶ کیلومتر و شبکه فشار متوسط هوایی روستای "ده ترکان" شهرستان بروجرد برای رفع حریم زمین‌های کشاورزی و تامین برق مطمئن، با حجم عملیاتی هفت کیلومتر انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: همچنین در راستای تامین برق و افزایش پایداری شهر، فیدر جدید بخش ویسیان با حجم عملیاتی هشت کیلومتر و تامین اعتبار بیش از ۸۲۹ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

خودنیا با اشاره به تامین برق روستا‌های فاقد برق مناطق محروم افزود: همزمان با هفته دولت روستای دارابی شهرستان کوهدشت با حجم عملیاتی ۳.۵کیلومتر شبکه فشار متوسط،۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و یک دستگاه ترانس ۲۵ و روستای حسین آباد شهرستان نورآباد با حجم عملیاتی ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و یک دستگاه ترانس ۲۵ برق رسانی خواهند شد.

او ادامه داد: به منظور تامین برق روستا‌های حاشیه دریاچه سد سیمره از طریق شبکه‌های برق لرستان، خطوط ۲۰ کیلوولت منطقه رودبار واقع در حاشیه سد با حجم عملیاتی اجرایی ۹ کیلومتر و اعتبار ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان بهره برداری می‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع برق وزارت نیرو افتتاح طرح شبکه فشار متوسط هوایی حجم عملیاتی برق رسانی تامین برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد اظهار کرد: مدت زمان قرارداد برای اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات ۸ ماه تعیین شده بود که با کار جهادی و همت دست‌اندرکاران، این پروژه عمرانی در مدت پنج ماه احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به بعضی از اطلاعات فنی این پروژه افزود: این پل ۳۲ متر در ۳۰ متر شامل دو خط رفت و برگشت است، همچنین ۱۱۴ عدد تیر پیش ساخته، ۲ عدد کوله هر کدام به‌طول ۳۰ متر، ۷ عدد ستون در محور وسط به ارتفاع هر یک ۶ متر، ۱۶۰۰ مترمکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن آرماتوربندی در آن استفاده شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به مزایای احداث پل صاحب روضات گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود و با اعتباری ۶۰ میلیارد تومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 750678

دیگر خبرها

  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد