Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- به مناسبت هفته دولت نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی اردبیل در جمع مردم مناطق محروم اردبیل به ویژه بخش ثمرین حاضر شده و از نزدیک در جریان مطالبات آنها قرار گرفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به مناسبت هفته دولت نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی اردبیل در جمع مردم مناطق محروم اردبیل به ویژه بخش ثمرین حاضر شده و از نزدیک در جریان مطالبات آنها قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار اظهار داشته دستشوی از نیازمندان و حل مشکلات اقتصادی مردم در اولویت اساسی قرار دارد و باید در این راستا اقدامات اساسی برای حل مشکلات مناطق محروم انجام شود.

وی با بیان اینکه در این دوره از 60 روستای اردبیل بازدید کرده‌ایم، افزود: در این دوره از 60 روستای اردبیل بازدید کرده ایم و در جریان مشکلات و مسائل مردم در مناطق روستایی به ویژه محروم و کم برخوردار قرار گرفته‌ایم که باید برای رفع آن‌ها در تلاش باشیم.

نیکزاد از پیگیری مشکلات و مسائل استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: همچنین در راستای حل مشکلات مختلف استان هر هفته به صورت مستمر و جدی که با حضور استاندار اردبیل در تهران جلسات ویژه‌ای با وزرا و مسئولان کشوری مربوطه برگزار کرده و پیگیر حل مسایل و مشکلات استان می‌شویم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید برای توسعه استان اردبیل گام‌های اساسی برداشته شود بیان کرد: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی سطح استان نیز انتظار داریم مطالبات بزرگی را از ما پیگیری کرده کرده باشند تا ما نیز برای حل این مشکلات مسائل در تلاش بوده و در نهایت شاهد توسعه مناطق مختلف استان اردبیل باشیم.

نماینده مردم شهرستانهای اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی  وی با اشاره به مشکلات بخش ثمرین اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر برای ساماندهی جاده مواصلاتی بخش ثمرین اردبیل برنامه ریزی انجام می‌شود و همچنین برای ایجاد مجتمع خدماتی رفاهی در این منطقه در تلاش هستیم.

اختصاص 4 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به بخش ثمرین اردبیل

مسعود امامی یگانه فرماندار شهرستان اردبیل نیز در ادامه گفت: امسال از مجموع  اعتبارات عمرانی شهرستان اردبیل 4 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به بخش سوم را این که از توابع این شهرستان است اختصاص یافت و همچنین اعتبارات شهرداری ثمرین نیز دو برابر شده است.

تفاهم نامه 180 میلیاردی سپاه و استانداری برای آبرسانی به مناطق محروم استان کرمان امضا می شودتوزیع 200 هزار وعده غذای گرم در مناطق محروم گلستان/ 20 هزار ماسک بین خانوارهای نیازمند توزیع می‌شودخوزستان| بسیجیان جهادی دزفول در مناطق محروم چغامیش اقدامات جهادی انجام می‌دهند

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت ادامه داد: توجه به مطالبات، مسائل و مشکلات مردم مناطق محروم و کم برخوردار در سطح شهرستان اردبیل در اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار دارد تا بتوانیم  با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای حل آن‌ها و گام‌های محکمی برداشته باشیم.

امامی یگانه با اشاره به تلاش مجمع نمایندگان استان اردبیل برای توسعه شهر اردبیل افزود:  انتظار می‌رود با تلاش مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان و به ویژه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی توانسته باشیم با استفاده و اختصاص اعتبارات ملی در بخش زیرساخت هایی همچون آب و راه دغدغه های مردم را رفع کنیم.

فرماندار شهرستان اردبیل از اختصاص اعتبارات لازم به پروژه سد ثمرین این خبر داد و تصریح کرد:  یکی از مهمترین پروژه های عمرانی سطح شهر اردبیل توسعه آبیاری مدرن اراضی کشاورزی است که در نظر داریم  در سطح منطقه ثمرین نیز این موضوع تحقق یابد.

مجتمع خدماتی و رفاهی در بخش ثمرین اردبیل راه اندازی می‌شود 

نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در ادامه بیان کرد: با هماهنگی و برنامه‌ریزی های انجام شده و با حمایت مسئولان دستگاه اجرایی مربوطه مجتمع خدماتی و رفاهی در بخش ثمرین اردبیل راه اندازی می شود که برای آن نیز 900 میلیون تومان اعتبار سرمایه گذاری می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای ثبت ملی درختان کهنسال در ثمرین اظهار کرد: در حال حاضر با انجام اقدامات اولیه برای ثبت ملی درختان کهنسال در بخش ثمرین اردبیل برنامه‌ریزی می‌کنیم.

انتهای پیام/141/ ع

R41374/P/S6,49/CT6 بیشتر بخوانید... معلمان مناطق محروم برای معرفی استعدادها باید با سازمان سمپاد در ارتباط باشند گزارش| خشکسالی؛ زندگی در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان اردبیل را تهدید می‌کند ۱۸۵۳ مدرسه در مناطق محروم استان مازندران زیرساخت‌های مخابراتی ندارند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... معلمان مناطق محروم برای معرفی استعدادها باید با سازمان سمپاد در ارتباط باشند گزارش| خشکسالی؛ زندگی در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان اردبیل را تهدید می‌کند ۱۸۵۳ مدرسه در مناطق محروم استان مازندران زیرساخت‌های مخابراتی ندارند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۲ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۳ طرح ویژه مجلس برای تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر / کارت اعتباری برای خرید ۲۰ قلم کالا‌ در اختیار ۷ دهک قرار‌ می‌گیرد ۴ درگیری مسلحانه مرزبانان با اشرار مسلح در ‌سراوان / شرور وابسته به گروهک‌های تروریستی به هلاکت رسید ۵ واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی ‌مجلس ‌به تهدیدات دائمی آمریکا علیه ‌ایران/ انقلاب اسلامی با قدرت به مسیرش ادامه می‌دهد ۶ استمداد معاون استاند‌ار خراسان‌رضوی از مردم ایران/ تاسوعا و عاشورا به مشهد مقدس سفر نکنید/ وضعیت شهر قرمز است ۷ مدیرعامل توانیر: ایران از پیک مصرف برق بدون اعمال خاموشی عبور کرد/ ‌رشد مصرف برق ‌به یک‌درصد رسید ۸ گزارش ویدئویی| در کربلا چه گذشت؟ مهمترین اخبار استانها بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار گزارش ویدئویی| در کربلا چه گذشت؟ واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی ‌مجلس ‌به تهدیدات دائمی آمریکا علیه ‌ایران/ انقلاب اسلامی با قدرت به مسیرش ادامه می‌دهد استمداد معاون استاند‌ار خراسان‌رضوی از مردم ایران/ تاسوعا و عاشورا به مشهد مقدس سفر نکنید/ وضعیت شهر قرمز است مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: اقتصاد کشور به‌هیچ‌وجه نباید به تحولات خارجی پیوند بخورد گزارش| ترک فعل آخوندی چه خساراتی به بار آورد؟/ مخالفت و لجبازی به قیمت بی خانمانی مردم نمکی: ممکن است پاییز سختی در پیش داشته باشیم/ برای بازگشایی مدارس در کنار وزارت آموزش و پرورش هستیم بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار بازداشت ۳۱۸ نفر از عوامل تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز در خوزستان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بخش ثمرین اردبیل شهرستان اردبیل مناطق محروم استان اردبیل برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد

                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه روایت اقدامات انجام گرفته در دولت برای مردم لازم و ضروری است اظهار داشت: تبیین، رفع شبه و روایت گری جزو اولویت‌های مسؤولان باید باشد، و مسئولان مقایسه‌ای از آمار عملکرد دولت را به مردم ارائه دهند.

وی بیان کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن آفندی شده است، یعنی علاوه بر برجسته کردن نقاط ضعف، حتی به نقاط قوت کشور هم حمله رسانه‌ای می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درگیر جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هستیم، الان حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن بیشتر در بخش اقتصادی است .

خلجی با اشاره به اینکه وظیفه ما امیدآفرینی و اعتماد سازی است، عنوان کرد: ما رشد بالای ۶ درصد در کشور را تجربه کردیم و این میزان به هشت درصد خواهد رسید.

وی در ادامه مطرح کرد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مثل فضایی، ارتباط با کشور‌های خارجی، قابل توجه است.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه هر مدیر مسئول اصلی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی خود است عنوان کرد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام پیوست اطلاع رسانی تعریف شود.

خلجی با بیان اینکه باید حوزه اطلاع رسانی اولویت شناخته شود یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی از افراد توانند برای روابط عمومی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد