Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:59:54 GMT

تساوى شاگردان مظلومی در دومین بازى جام حافظان سلامت

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۶۳۱۲

تساوى شاگردان مظلومی در دومین بازى جام حافظان سلامت

‍‍‍‍‍‍

تیم فوتبال جوانان در دومین بازى تورنمنت چهارجانبه حافظان سلامت مقابل تیم ملى دانشجویان به تساوى رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم  فوتبال جوانان ایران عصر امروز(یکشنبه) با هدایت پرویز مظلومى و با ترکیب امیرحسین رفیعى، حسین شاهوردى، شهاب دهقانیان، محمد عسگرى، مهدى خوشبخت، علیرضا اسدآبادى، حسین زواره‌اى، على بابایى، حسین نخودکار، مهدى هاشمى‌نژاد و على سبحانى مقابل تیم ملى دانشجویان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه از ساعت 17 در زمین شماره یک مرکز ملى فوتبال آغاز شد و با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در ابتداى این بازى تیم ملى دانشجویان با ضربه محمدرضا مسلمى در دقیقه 5 گل اول را به ثمر رساند. در ادامه شاگردان مظلومى صاحب توپ و میدان شدند و موقعیت‌هاى زیادى روى دروازه حریف خلق کردند. نیمه نخست بازى با یک گل به سود تیم دانشجویان تمام شد.

در آغاز نیمه دوم برزگر، منظمى، سلمانى و احمدى وارد ترکیب تیم جوانان شدند. همچنین سعید از دقیقه 67 وارد بازى شد. فشار حملات جوانان در دقیقه 73  بالاخره نتیجه داد و شاگردان مظلومى با ضربه نخودکار بازى را به تساوى کشاندند.

تیم جوانان در دقایق پایانى به دنبال گل برترى بود که ضربات نخودکار دو بار  به تیرک دروازه برخورد کرد و در نهایت بازى با تساوى به پایان رسید.

مربی تیم جوانان: تورنمنت چهارجانبه به جوانان و نوجوانان کمک مى‌‌کند


انتهای پیام/

R1434/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پرویز مظلومی فوتبال ایران فوتبال بیشتر بخوانید... کمیته اخلاق معاون پیشین استقلال را از فعالیت‌های فوتبالی محروم کرد علیپور: عدم قضاوت کرمانشاهی در دربی، تصمیم کمیته صیانت از سلامت فوتبال و مراجع ذی‌ربط بود رئیس حراست فدراسیون فوتبال: کرمانشاهی باید در کمیته اخلاق ادعاهایش را توضیح بدهد/ داور دربی امروز انتخاب شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کمیته اخلاق معاون پیشین استقلال را از فعالیت‌های فوتبالی محروم کرد علیپور: عدم قضاوت کرمانشاهی در دربی، تصمیم کمیته صیانت از سلامت فوتبال و مراجع ذی‌ربط بود رئیس حراست فدراسیون فوتبال: کرمانشاهی باید در کمیته اخلاق ادعاهایش را توضیح بدهد/ داور دربی امروز انتخاب شد واژه های کاربردی مرتبط پرویز مظلومی فوتبال ایران فوتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ آغاز دور جدید مذاکرات تراکتور با علی دایی/ این‌بار توافقات اولیه حاصل شد ۲ اتفاق عجیب در حاشیه فینال لیگ اروپا؛ بازیکن سویا خطاب به کونته: بیا ببینم موهایت واقعی است یا کلاه‌گیس! + عکس ۳ اورتون برای واگذاری مهاجمش به بارسلونا ۱۴۳ میلیون پوند می‌خواهد ۴ علی‌نژاد: سعادتمند بدون مجوز وزارت ورزش برای مذاکره با استراماچونی و شفر به اروپا رفت ۵ کرمانشاهی: من داور دربی بودم اما به خاطر خصومت شخصی «زیر آبم» را زدند/ دست‌های پشت پرده اینها هستند نه ما داوران! ۶ همه تغییرات ذوب‌آهن برای فصل جدید؛ از خداحافظی با بازنشسته‌ها تا سلام اصفهان به تارتار ۷ زاهدی‌فرد داور دیدار پرسپولیس - استقلال شد/ حضور دو داور اضافه در دربی حذفی ۸ سرنوشت خواهران منصوریان در ووشو پس از احتمال حضور در MMA چه می‌شود؟ مهمترین اخبار ورزشی داور دیدار پرسپولیس - استقلال تغییر کرد/ حیدری جانشین زاهدی‌فرد شد کرمانشاهی: من داور دربی بودم اما به خاطر خصومت شخصی «زیر آبم» را زدند/ دست‌های پشت پرده اینها هستند نه ما داوران! سهرابی: با قضاوت کرمانشاهی در دربی مخالفت شد/ کمیته چیدمان تاکید بر تغییر داور دربی دارد صفیری: انتخاب کمیته داوران برای قضاوت دربی، کرمانشاهی و سپس حیدری بود/ فدراسیون به ما بی‌احترامی کرد مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: اقتصاد کشور به‌هیچ‌وجه نباید به تحولات خارجی پیوند بخورد گزارش| ترک فعل آخوندی چه خساراتی به بار آورد؟/ مخالفت و لجبازی به قیمت بی خانمانی مردم نمکی: ممکن است پاییز سختی در پیش داشته باشیم/ برای بازگشایی مدارس در کنار وزارت آموزش و پرورش هستیم بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار بازداشت ۳۱۸ نفر از عوامل تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز در خوزستان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرویز مظلومی فوتبال ایران فوتبال فوتبال ایران فوتبال کمیته اخلاق داور دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • گل‌زنیِ داور در اروپا که سوژه رسانه‌ها شد | ویدئو
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت