Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین انتخاب داور دربی جام حذفی به یک جنجال تبدیل شده است. در حالی که چند روز قبل از  رضا کرمانشاهی به عنوان داور دربی نام برده شده بود ناگهان امروز زاهدی فر از سوی کمیت داوران انتخاب شد که این انتخاب هم چند ساعتی دوام نیاورد و پیام حیدری از سوی این کمیته معرفی شد شد. ماجرایی که با جنحال در کمیته داوران و فدراسیون فوتبال  همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 کرمانشاهی در مورد انتخاب محمدحسین زاهدی‌فر برای قضاوت در دربی‌ نیمه نهایی جام حذفی به فارس کفت : کمیته داوران و اسماعیل صفیری تشخیص دادند که من داور دربی باشم اما حیدر بهاروند تشخیص داده که من نباشم. آیا بهاروند کارشناس داوری است که در همه چیز نظر می‌دهد؟ 

کرمانشاهی تصریح کرد: کمیته داوران من را معرفی کرده و به من ابلاغ کرده ولی بهاروند و دارودسته‌اش این ابلاغ را عوض کردند. حالا چه اهدافی داشتند من نمی‌دانم. با اسماعیل صفیری صحبت کردم به من گفت که استعفا می‌دهم تا تکلیف این قضیه روشن شود. یک نفر مسئولیت این کار را گردن بگیرد ببینیم چرا این کار را کرده‌اند یک نفر مرد باشد و مصاحبه کند و بگوید من این کار را کرده‌ام.

داور فوتبال ایران افزود: فردا ساعت 12 ظهر با نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی به فدراسیون می‌روم و از رسانه‌ها می‌خواهم به آنجا بیایند چون قصد دارم صحبت‌هایی را داشته باشم. نماینده پاکدشت به من گفت یعنی فدراسیون اینقدر بی‌صاحب است که کسی از بالا به آنها دستور بدهند؟ مگر این کار تخصصی نیست؟ به نظر من دست‌های پشت‌پرده خودشان هستند و آب از سرچشمه کثیف است.

وی اضافه کرد: بهاروند گفته من از بالا دستور گرفتم. می‌خواهم ببینم این بالا چه کسی است؟ حتماً وزارت ورزش است. آیا وزارت ورزش به دنبال بردن تیمی است؟ به دنبال چیست؟ 

کرمانشاهی ادامه داد: کمیته داوران به من ابلاغ کرده پیش‌نویس آن را هم دارم به من گفتند آماده باش و ریکاوری کن. یک هفته است فیلم‌های بازی‌های تور را نگاه می‌کنیم آنها به این نتیجه رسیدند من قضاوت کنم ولی نمی‌دانم بالا  کیست این کار را کرده فردا به فدراسیون می‌روم ببینم چه کسی این کار را کرده است.

داور فوتبال ایران تصریح کرد: رئیس کمیته داوران به من گفت به خاطر این تصمیم استعفا می‌دهم چون ما تشخیص دادیم تو داور دربی باشی، حالا چه کسی این کار را کرده و سریع هم روی سایت فدراسیون گذاشتند، نمی‌دانم. این مسئله عجیب نیست، کثافت‌کاری در فدراسیون است.

کمیته اخلاق: تغییر کرمانشاهی تصمیم کمیته صیانت بود

 این در حالی است که حجت الاسلام علیپور رییس کمیته صیانت از سلامت فوتبال عنوان کرده:عدم قضاوت آقای رضا کرمانشاهی در دربی جام حذفی تصمیم و مصوبه کمیته صیانت و عوامل زیربط در این کمیته بوده است.

فدراسیون فوتبال هم بعد از این ماجراها اعلام کرده که کرمانشاهی باید در کمیته اخلاق پاسخگوی اظهاراتش باشد. 

رییس دپارتمان داوری: خودم شخصا مخالفتم با انتخاب کرمانشاهی را اعلام کردم

علیرضا سهرابی، رییس دپارتمان داوری فدراسیون درباره قضاوت دربی عنوان کرد: در فدراسیون فوتبال کمیته‌ای به نام کمیته صیانت از مسابقات وجود دارد که تمامی موارد و مسائل مربوط به همه بازی ها را رصد می‌کنند. از جمله وقتی من فهرست داوران مورد تایید زیر کمیته چیدمان برای دربی را ارائه کردم با حضور آقای کرمانشاهی مخالفت شد.

وی ادامه داد: برخلاف برخی اظهارات آقای بهاروند اصلا جزو نفرات این کمیته نیستند و در این جلسه حضور ندارند و طرح مباحث اینچنینی که با دستور وی قضاوت کرمانشاهی برای دربی وتو شده فاقد اعتبار و قابل پیگیری است.از سوی دیگر هیچ ابلاغی هم به آقای کرمانشاهی در این مدت داده نشده بود و همانطور که رییس محترم حراست فدراسیون تاکید داشتند این موارد گمانه زنی رسانه ای بوده است.

رییس دپارتمان داوری افزود: داوران دیگر پیشنهادی دپارتمان زاهدی فر، پیام حیدری، سید علی و کوپال ناظمی بودند. در این میان، من هم بلافاصله با آقای صفیری تماس گرفتم و موضوع مخالفت با قضاوت کرمانشاهی را اطلاع دادم.

سهرابی تصریح کرد: اکنون هم با توجه به اینکه زیر کمیته چیدمان تاکید بر تغییر آقای زاهدی فر دارند، دپارتمان تصمیم کمیته داوران را اجرا کرده و پیام حیدری، داور شایسته کشورمان قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت.‌

کد خبر 543003 برچسب‌ها فوتبال - جام حذفی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال جام حذفی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس کار را کرده کمیته داوران کمیته صیانت داور دربی جام حذفی زاهدی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه فینال جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه در دوحه قطر در حالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران این بازی را سوت خواهد زد.

موعود بنیادی‌فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

علی میرزابیگی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به عنوان معاون باشگاه شمس آذر قزوین فعالیتش را آغاز کرده و البته داور بین‌المللی سابق ایران هم هست با انتشار یک استوری انتخاب بنیادی‌فر و دو کمک ایرانی‌اش را برای قضاوت فینال زیر ۲۰ سال آسیا تبریک گفته است.

دیگر خبرها

  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد