Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@23:39:48 GMT

خاطرات شفاهی فاطمه خانم صدر منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۶۹۶۰

خاطرات شفاهی فاطمه خانم صدر منتشر شد

به گزارش جماران؛ این کتاب حاوی خاطراتی تازه و پر از جزئیات از دوران‌های زیر است:

1-کودکی فاطمه‌خانم در شهر قم در بیت آیت الله صدر، یکی از علمای ثلاث زعیم حوزه‌ی علمیه‌ی قم 

2-خواستگاری شهید صدر و وساطت امام موسی صدر برای این ازدواج

3-ازدواج در لبنان و سفر حج زمینی در مسیر بازگشت به عراق

4- دوران درخشش آیت الله سیدمحمدباقر صدر در نجف

5- انقلاب ایران و مبارزات شهید صدر علیه صدام 

6- ۱۸ سال حبس خانگی پس از شهادت آیت الله صدر و شهیده بنت الهدی

گفتنی است آیت الله شهید سید محمدباقر صدر تأثیرگذارترین شخص بر نسل اول حزب الله لبنان بود و علمای نسل مؤسس این حزب همگی شاگردان نزدیک وی بودند و همچنین امام ربوده‌شده سیدموسی صدر بنیان‌گذار مقاومت لبنان شمرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «به رنگ صبر» حاوی مصاحبه‌های مفصل فاطمه نقوی با فاطمه صدر است و ۳ فصل دارد. این کتاب در ۵۵۶ صفحه و با قیمت ۷۵۰۰۰ هزار تومان منتشر شده است. سفارش آنلاین این کتاب تا ۱۰ شهریور ماه ۱۵درصد تخفیف دارد.{در این آدرس}

اخبار مرتبط نیازمند اندیشه و نگاه‌ شهید مطهری، شهید بهشتی و امام موسی صدر هستیم شهید چمران در وصیتنامه اش خطاب به امام موسی صدر بر چه نکاتی تاکید کرده است؟ روایت سید حسن نصرالله از یک نوار صوتی منتشرنشده از امام موسی صدر/ حزب‌الله لبنان از چه اتفاقی می‌ترسد؟ فلسطین در اندیشۀ امام موسی صدر سخنان شنیدنی و تامل برانگیز امام موسی صدر درباره حضرت امیر(س) و شیعیان ایشان واکنش تند کمیته پیگیری سرنوشت امام موسی صدر به اظهارات یک شخصیت فلسطینی کارشناس مسائل خاورمیانه: اندیشه‌های امام موسی صدر راهگشا است مراسم رونمایی پایگاه تخصصی بازنمایی آثار امام موسی صدر

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام موسی صدر فاطمه صدر سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی امام موسی صدر آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت

به گزارش قدس آنلاین، معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز - ششم اردیبهشت ماه - پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان ۴ فرزند است.

این بانو در دوران تبعید حضرت امام (ره) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشت و همسر گرامیشان را همراهی می‌کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت