Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@04:50:28 GMT

رونالدو: بعید می دانم مسی از بارسلونا جدا شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۷۱۷۳

رونالدو: بعید می دانم مسی از بارسلونا جدا شود

رونالدو نازاریو، ستاره سابق بارسلونا معتقد است که این باشگاه کاتالانی نباید اجازه جدایی لیونل مسی را صادر کند.

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدی درباره جدایی احتمالی لیونل مسی از بارسلونا بعد از شکست تحقیرآمیز این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ با نتیجه 8-2 کلید خورد و هر روز این شایعات بیشتر از قبل شنیده می شود؛ موضوعی که نگرانی بزرگ هواداران بلوگرانا را در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بسیاری معتقد هستند که بارسلونا باید هر طور که شده فوق ستاره آرژانتینی را حفظ کند چرا که در غیر این صورت یک حسرت بسیار بزرگ برای تیم کاتالانی رقم خواهد خورد؛ موضوعی که رونالدو نازاریو نیز به آن تاکید کرده و معتقد است که جدایی مسی اصلا به نفع بارسا نخواهد بود.

 

رونالدو که سابقه حضور در بارسلونا را هم در کارنامه داشته در این باره گفت: " خیلی بعید است که مسی بتواند بارسلونا را ترک کند؛ به خصوص اینکه چنین بحرانی در این تیم به وجود آمده است. مسی مرجع بارسلونا به حساب می‌آید و من اگر جای آنها بودم هرگز اجازه جدایی او را نمی دادم. او هنوز هم رابطه خوب و محکمی با باشگاه دارد و فکر نمی‌کنم که از عشقش نسبت به تیم کم شده باشد."

 

 

 

 

رونالدو همچنین درباره جدایی احتمالی لوئیس سوارز از بارسلونا نیز گفت: " لوئیس سوارز هنوز هم یکی از بهترین مهاجمان است؛ در کنار رابرت لواندوفسکی و کریم بنزما که من آنها را دوست دارم."

رونالدو لیونل مسی بارسلونا لوئیس سوارز برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالدو لیونل مسی بارسلونا لوئیس سوارز برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-1 اینتر میامی)

گل لیونل مسی به نیو انگلند را مشاهده می کنید.

دانلود (8.1MB)

دیگر خبرها

  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • گل دوم لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-2 اینتر میامی)
  • گل لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-1 اینتر میامی)
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم