Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سیدموسی خادمی شامگاه یکشنبه در گفتگوی خبری افزود: تبلیغ کارهای انجام شده، تبلیغ خدمات دولت و نظام است اما با وجود اینکه فردی تبلیغاتی و معتقد به بزرگنمایی باشیم باید اذعان داشت یکی از شاهکارها در مدیریت دولتی؛ مدیریت سیل  لرستان از ابتدا تاکنون بوده است.

وی با بیان اینکه سیل فروردین ۹۸ لرستان بی نظیر و با دوره بازگشت یکهزار ساله بوده تصریح کرد: به دلیل کارهای تبلیغی  پیشگیرانه  و ارتباط با مردم و آگاهسازی آنان این حادثه تلفات جانی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان گفت: مرحله دوم، بازگشت استان بر مدار انجام کار بود که حدود یکهزار روستا با آب،  برق، تلفن و جاده قطع  شده مواجه بودند.

وی تصریح کرد: در گام سوم و بازسازی نیز چهار هزار میلیارد تومن وارد استان شد و بیش از ۱۲ هزار  واحد مسکونی احداث؛  ۲۰ هزار واحد تعمیر؛ ۳۶۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض در حوزه مسکن و ۱۱۰ میلیاد تومان بلاعوض کشاورزی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ۴۳۰ مدرسه  تعمیر شده و از مجموع ۸۰ واحد آموزشی تخریبی ۵۰ تا ۶۰ واحد تحویل شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه ترمیم و بازسازی بسیاری از راهها به نتیجه رسیده بیان کرد: لایروبی رودخانه و دیواره های ساحلی نیز اجرایی شد و در سیل اسفند ۹۸؛ دیواره ساحلی پلدختر  و روستاهای چم مهر و  بابازید مانع از ورود دوباره سیلاب به شهر و روستا شد.

خادمی گفت: سیل ۹۸ داشته های ۵۰ ساله  لرستان را تخریب کرده و هرچند دولت کمک های بسیاری داشته اما به اندازه حجم خسارت ها نبوده و تلاش برای تخصیص اعتبارات بیشتر در حال انجام است.

وی همچنین اضافه کرد: با وجود درگیری های بازسازی سیل اما با استناد بر اینکه این حادثه به دلیل نبود سد رخ داد اقداماتی خوبی برای تخصیص آب به استان صورت گرفت.

استاندار لرستان تصریح کرد: در این راستا سدهای بسیاری همچون چولهول؛ ماربره؛ سراب تلخ؛ میانکوه؛ زال  و داربلوط  که فاز صفر مطالعاتی آنها انجام شده و یا درمرحله مطالعاتی بودند تخصیص گرفت.

خادمی افزود:در حوزه انرژی نیز نیروگاه ۴۰۰ مگاواتی بهره برداری شده و فاز دوم آن  نیز مقرر شده از محل فروش برق نیروگاه موجود با همکاری بنیاد مستضعفان در آینده نزدیک اجرایی شود.

وی ادامه داد: همچنین ابتدای پارسال پیگیری جدی برای اجرای فاز چهارم سیمان دورود صورت گرفت و اکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیک داشته و خاکبرداری برای نصب تجهیزات در دست اقدام است.

استاندار لرستان با بیان اینکه طرح تولید کاغذ از سنگ لرستان به عنوان دومین استان کشور در حال پیگیری است تصریح کرد: همچنین با تامین خطوط جدید  صنعت نساجی بروجرد اکنون با بیش از ۱۲ هزار نفر معادل ۶ برابر نیروهای قدیمی فعال می باشد.

خادمی توافق میان شهرداری و پادگان ۰۷ و دیوارسازی روستای سراب یاس با همکاری ارتش را از خدمات حوزه شهری دانست و گفت:  آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک نیز در سال ۹۶ جدی شد.

وی ادامه داد: این طرح از سال ۷۳ هم دستور رهبری؛ مصوبه مجلس شورای اسلامی و تمامی سفرهای  استانی رییس جمهوری ها را دارد اما تا پاییز ۹۶ اتفاقی رخ نداد و با وجود تلاش های صورت گرفته چشم انداز مشخصی وجود نداشت .

استاندار لرستان گفت: اکنون تمامی ۶۹ میلیارد تومان مطالبات سپاه پرداخت شده و کار ساخت پادگان جدید این نهاد نیز ۴۰ درصد پیشرفت دارد که با نهایی شدن تعدیل قیمت ها برای این سالها و تسریع در روند ساخت پادگان جدید علاوه بر ساماندهی این اثر تاریخی پادگان مناسب و جدیدی برای استان احداث خواهد شد.

خادمی همچنین افزود: در حال حاضر از شرایط قرمز پیک دوم کرونا به وشعیت هشدار رسیده ایم و مردم باید همکاری های خود را تداوم بخشند چراکه تاکنون بیش از ۴۵۰ نفر در استان به دلیل این بیماری جان باخته اند.

برچسب‌ها هفته دولت استانداری لرستان سیل قلعه فلک الافلاک لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت استانداری لرستان سیل قلعه فلک الافلاک لرستان هفته دولت استانداری لرستان سیل قلعه فلک الافلاک لرستان استاندار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم

استاندار لرستان از بهره‌برداری بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عملیات اجرایی پروژه بیمارستانی نیایش خرم‌آباد در زمینی به‌مساحت 107 هزار مترمربع در 14 بلوک در مجتمع پردیس دانشگاهی کمالوند سال 1390 آغاز شده‌است.

بیمارستان 551 تختخوابه نیایش بنا بود 36 ماه به بهره‌برداری برسد، اما پس از گذشت 10سال هنوز نیمه‌کاره است و به پیشرفت 60درصدی رسیده‌است.

دستور استاندار لرستان برای آغاز روند تکمیل هتل صخره‌ای+فیلم

ابوطالب شفقت، عصر امروز، در بازدید از پروژۀ بیمارستان نیایش خرم‌آباد گفت: 71پروژه در حوزه بهداشت و درمان در لرستان افتتاح شده‌است.

او با تأکید به لزوم اختصاص زمین برای احداث بیمارستان جدید در بروجرد، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم که کلنگ‌زنی این بیمارستان در سفر دوم رئیس‌جمهور انجام شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی در این استان 6.5 برابر شده‌است، بیان کرد: کلنگ‌زنی بیمارستان نیایش سال 1392 انجام شده‌است.

شفقت با اعلام پیشرفت 65درصدی بیمارستان نیایش خرم‌آباد، یادآور شد: تمام تجهیزات این بیمارستان خریداری شده‌است و این پروژه طبق گفتۀ پیمانکار سال 1404 به بهره‌برداری می‌رسد.

او اعلام کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که سفر دوم رئیس‌جمهور به لرستان در صورت پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه‌ها قبل از ماه محرم باشد.

.

انتهای  پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • دیدار استاندار لرستان با کارگران معدن
  • استاندار لرستان روز کارگر به دیدار کارگران معدن رفت + فیلم
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد